Ostin PS2:lle Logic3:n Top Drive Sprinter -ratti-poljinyhdistelmän. San Andreaksessa toimii kaikki muuten hyvin, mutta ukkoa ei voi liikuttaa eteenpäin eli nuolinäppäimet ei toimi itse pelissä, menu-valikossa kylläkin. Ratissa on MODE-nappi ja ohjekirjassa luki, että siitä voi vaihtaa digitaalisen ja analogisen asetuksen välillä ja se voi ymmärrettävästi vaikuttaa nappien toimimiseen pelissä. Ohjeissa luki, että asetusta ei kuitenkaan saa vaihtaa konsolin ollessa päällä. Ihmettelen, miten asetuksen voi vaihtaa konsolin ollessa kiinnikään, kun ei ratti saa virtaakaan mistään. Tyhmältä tuntuu "elotonta" nappia painaa. Ilmeisesti San Andreaksen ohjainasetuksiakaan ei voi muuttaa?
Neuvoja? Kiitos paljon!
Ratti/apua
Mononen
2
189
Vastaukset
mikään pleikkarin gta ei tue rattia ja polkimia vain ja ainostaan tavallista ohjainta (tietenkin langatonta jne) kotelon takana lukee mitkä ohjaimet kyseisessä pelissä toimii.ohjain asetuksia pystyy muutta vain sillein että se ampuu erinäppäimestä ja tähtää jne muttei pysty muuttamaan ratille toimivaksi (ratti systeemi saattaa toimia joten kuten mutta siihen tarkoitettu ohjain on paras)
- nyyppä123
mitä ohjaimia psp tukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036