Ostin PS2:lle Logic3:n Top Drive Sprinter -ratti-poljinyhdistelmän. San Andreaksessa toimii kaikki muuten hyvin, mutta ukkoa ei voi liikuttaa eteenpäin eli nuolinäppäimet ei toimi itse pelissä, menu-valikossa kylläkin. Ratissa on MODE-nappi ja ohjekirjassa luki, että siitä voi vaihtaa digitaalisen ja analogisen asetuksen välillä ja se voi ymmärrettävästi vaikuttaa nappien toimimiseen pelissä. Ohjeissa luki, että asetusta ei kuitenkaan saa vaihtaa konsolin ollessa päällä. Ihmettelen, miten asetuksen voi vaihtaa konsolin ollessa kiinnikään, kun ei ratti saa virtaakaan mistään. Tyhmältä tuntuu "elotonta" nappia painaa. Ilmeisesti San Andreaksen ohjainasetuksiakaan ei voi muuttaa?
Neuvoja? Kiitos paljon!
Ratti/apua
Mononen
2
181
Vastaukset
mikään pleikkarin gta ei tue rattia ja polkimia vain ja ainostaan tavallista ohjainta (tietenkin langatonta jne) kotelon takana lukee mitkä ohjaimet kyseisessä pelissä toimii.ohjain asetuksia pystyy muutta vain sillein että se ampuu erinäppäimestä ja tähtää jne muttei pysty muuttamaan ratille toimivaksi (ratti systeemi saattaa toimia joten kuten mutta siihen tarkoitettu ohjain on paras)
- nyyppä123
mitä ohjaimia psp tukee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777