onkos maksullista ladata jonne webin kautta gta 2 ku siinä tulee kyllä se lataus homma mut se sitte alkaa kysyy jotain osotteita et onkos se maksullista
PS:ELÄ POISTA TÄTÄ TARTTEEN TÄTÄ TIETOO
bla bla bla
8
669
Vastaukset
- auttaja
niin ei se varmaan oo mut en tiiä peliplaneetassa ainakin on aihe jossa kerrotaan miten gta2 ilmaseks aiheen nimi on gta2 ilmaiseksi (jos kiinnostaa).
kyseisen pelin saa myös rockstars sivuilta (jostain sielt en tiedä) jonnewebistä en tiedä onko sillä lupaa jakaa peliä omalla sivullaan (en usko)joten lataa mielummin virallisilta sivuilta eikä joiltain kökkö jonnewebistä jossa ei ole takeita sen turvallisuudesta (virukset sun muut)(jonneweb on huono sivusto ihmettelen miks monet sitä suosii)
- M.A.Tuominen
jonneweb on hyvä paikka, ei sielt tuu viruksii, ja onhan virustutkat keksitty. Gta 2 lataus jonnewebist on ihan ilmasta, oon itekkin ladannu sen sielt
- ????
niin mutta jonnewebist meni tonne samalle sivulle nii sitä vaa kysyn et onko se ilmasta ku siinä se kysyy niitä osotteita ja niitä
- Tietäjä84
???? kirjoitti:
niin mutta jonnewebist meni tonne samalle sivulle nii sitä vaa kysyn et onko se ilmasta ku siinä se kysyy niitä osotteita ja niitä
...vastauksesi ...eli ilmanen on sieltä!!!
- Nimetön
yksin kertaista wareta noob
- Onimusha
Se on virallista jakaa millä sivulla vaan nykyään kun on ilmainen.
Se on viralllisesti ilmainen eli sen saa mistä vaan ilmaiseksi. :p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685