Keskiviikon iltasanomat kirjoittaa et kuusi vuotta sitten kadonnut Raisan viime hetkistä olis valvontakameroiden nauhojen avulla saatu lisää vihjeitä.Poliisi tutkii tapausta nyt murhana.Autorekisterikeskuksen tietojen perusteella haemme ajoneuvoja, jotka sopivat valvontakameroiden nauhojen materiaaliin.
Raisa Räisäsen surmaajia isompi porukka
22
5667
Vastaukset
poliisi tutkii tapausta henkirikoksena!Toivottavasti saavat selvitettyä tytön kohtalon.Omaisilla on varmasti rankkaa..
- Nimetön
Osaan itse vain arvailla miltä vanhemmista tuntuu, jos oma lapseni katoaisi, se olisi kamalaa. Siksi toivon jutun ratkeavan. Se on kaikille parasta.
- Empaattinen
..todella, että löydetty "langanpää" Raisan katoamisjutussa. Omaisten tuskaa helpottaisi, kun/jos juttu selviää. Henkirikos/murha todennäköisesti takana ja toivottavasti saadaan tekijä/t kiinni.
- Voima kööri
Pistäsivät Team totuuden HAAPALA&TUOMINEN tutkimaan asiaa jos ei syyllistä löydy niin Tuominen kyllä keksii jonkun tunnustaneen ja jos ei tunnustaa itse ! Tervek
- pysyvät poissa
Sehän vielä puuttuu, että joku painostetaan tunnustamaan. Sen jälkeen totuuden hakeminen on paljon vaikeampaa. Kyllä hyvä tutkija kokoaa palapeliä niin kauan, että on varma jonkun syyllisyydestä, ai niin, ne hyvät tutkijat ovat todella vähissä.
- äly hoi!
eikös niistä valvontakameroista olis voinut katsella jo vuosia aikaisemmin niitä rek.numeroita!ei siihen kuutta vuotta olis pitäny tyriä.olis varmaan ollu pikkasen helpompaa tutkia sillon!
- samaa asiaa
Hämeessä ollaan hitaita edelleen. Tosiasia on, poliisi ei ole "tutkimuksissaan" yhtään pitemmällä kuin 6 v sitten. Nyt vaan kaivellaan sellaisia asioita,, joita ei katsottu 6v sitten aiheelliseksi tutkia, eli ajatuksella, jospa jotain syöttiin tarttuis.
samaa asiaa kirjoitti:
Hämeessä ollaan hitaita edelleen. Tosiasia on, poliisi ei ole "tutkimuksissaan" yhtään pitemmällä kuin 6 v sitten. Nyt vaan kaivellaan sellaisia asioita,, joita ei katsottu 6v sitten aiheelliseksi tutkia, eli ajatuksella, jospa jotain syöttiin tarttuis.
itse ihmettelen sitä,että miksi poliisi ei ole tutkinut ulkopaikkakuntien kuten esim.kangasalan tai ylöjärven järviä?Itse olen saanut sellaisen käsityksen,että ainoastaan näsijärvestä ja tammerkoskesta olisi etsitty Raisan ruumista! voin tietysti muistaa väärinkin...Joku tietää Raisasta enemmän mutta ei vaan kerro.Pitää vain luottaa poliisiin ei yli viisivuotta kadonneen henkilön etsiminen ole helppoa hommaa..
- hämeenperä
Leena kirjoitti:
itse ihmettelen sitä,että miksi poliisi ei ole tutkinut ulkopaikkakuntien kuten esim.kangasalan tai ylöjärven järviä?Itse olen saanut sellaisen käsityksen,että ainoastaan näsijärvestä ja tammerkoskesta olisi etsitty Raisan ruumista! voin tietysti muistaa väärinkin...Joku tietää Raisasta enemmän mutta ei vaan kerro.Pitää vain luottaa poliisiin ei yli viisivuotta kadonneen henkilön etsiminen ole helppoa hommaa..
Pitäisi myös kaikki lähimetsät jotenkin haravoida, eikö sellaisia rekkuja ole jotka haistavat ruumiin maan alta ? Se olisi pitänyt tehdä jo v 2000, jossain metsätien päässä vois jotain olla. Aina vaan kuitenkin palaan niihin ihmissyöjiin, joita liikkui katoamisaikaan keskustassa, mikä räkälä olikaan siinä hallitusk-näsilinnank kulmassa.
hämeenperä kirjoitti:
Pitäisi myös kaikki lähimetsät jotenkin haravoida, eikö sellaisia rekkuja ole jotka haistavat ruumiin maan alta ? Se olisi pitänyt tehdä jo v 2000, jossain metsätien päässä vois jotain olla. Aina vaan kuitenkin palaan niihin ihmissyöjiin, joita liikkui katoamisaikaan keskustassa, mikä räkälä olikaan siinä hallitusk-näsilinnank kulmassa.
Poliisihan tutki butin ja hyvösen osallisuuden Raisa n tapaukseen mutta mitään viitteitä heidän osallisuudestaan katoamiseen ei löydetty!
- jepet mämmäs!
Leena kirjoitti:
Poliisihan tutki butin ja hyvösen osallisuuden Raisa n tapaukseen mutta mitään viitteitä heidän osallisuudestaan katoamiseen ei löydetty!
mut toisaslta ei ne samat poliisit hokannu kattoo niitä valvontakameran nauhojakaa!
- aatu
hämeenperä kirjoitti:
Pitäisi myös kaikki lähimetsät jotenkin haravoida, eikö sellaisia rekkuja ole jotka haistavat ruumiin maan alta ? Se olisi pitänyt tehdä jo v 2000, jossain metsätien päässä vois jotain olla. Aina vaan kuitenkin palaan niihin ihmissyöjiin, joita liikkui katoamisaikaan keskustassa, mikä räkälä olikaan siinä hallitusk-näsilinnank kulmassa.
Että taitaa sen räkälän peli olla pelattu. Eikä hetkeäkään liian aikaisin.
- ulkolainen ?
aatu kirjoitti:
Että taitaa sen räkälän peli olla pelattu. Eikä hetkeäkään liian aikaisin.
En koskaan käynyt ko paikassa, eikös siinä joku ulkomaan elävä heilunut, rahaa repi kassasta juokseviin menoihin, kuulin että muutti helsinkiin,
sen räkälän auto pyöri mitä ihmeellisimmissä paikoissa..... - Mä vaan
ulkolainen ? kirjoitti:
En koskaan käynyt ko paikassa, eikös siinä joku ulkomaan elävä heilunut, rahaa repi kassasta juokseviin menoihin, kuulin että muutti helsinkiin,
sen räkälän auto pyöri mitä ihmeellisimmissä paikoissa.....Mikä toi räkälä juttu on?
Oliks joku Manselainen rafla? - viihtyi siellä
Mä vaan kirjoitti:
Mikä toi räkälä juttu on?
Oliks joku Manselainen rafla?Kuten nimet butt, hyvönen, osoittavat minkälainen eliitti siellä viihtyi.
- Räkälä..
Mä vaan kirjoitti:
Mikä toi räkälä juttu on?
Oliks joku Manselainen rafla?Räkälä = "helvetin" huonotasoinen baari/ravintola. Kuten vaikkapa tämä edellämainittu. Eli tuo ei ole itse baarin nimi :)
- Mä vaan
Räkälä.. kirjoitti:
Räkälä = "helvetin" huonotasoinen baari/ravintola. Kuten vaikkapa tämä edellämainittu. Eli tuo ei ole itse baarin nimi :)
Viime Torstain seiskassa kirjoitettiin et Raisan nähtiin juttelevan ainakin kahden eri henkilöauton kuljettajan kanssa. Silminnäkijöiden mukaan toisessa autossa, kullanvärisessä Mercedes Bens- henkilöautossa oli matkustajina useita ulkomaalaista syntyperää olevia henkilöitä.
- Mä vaan
Mä vaan kirjoitti:
Viime Torstain seiskassa kirjoitettiin et Raisan nähtiin juttelevan ainakin kahden eri henkilöauton kuljettajan kanssa. Silminnäkijöiden mukaan toisessa autossa, kullanvärisessä Mercedes Bens- henkilöautossa oli matkustajina useita ulkomaalaista syntyperää olevia henkilöitä.
Muistelin et Raisan katoamisen aikaan Tampereella oli joku "kansainvälinen" tapahtuma tms. samaan aikaan. Muistanko väärin?
Mä vaan kirjoitti:
Muistelin et Raisan katoamisen aikaan Tampereella oli joku "kansainvälinen" tapahtuma tms. samaan aikaan. Muistanko väärin?
En vaan kyllä muista,että silloin olisi ollut mitään tapahtumaa..no noista vuoden 1999 tapahtumista on todella kauan joten voin muistaa väärinkin!
- Mä vaan
Leena kirjoitti:
En vaan kyllä muista,että silloin olisi ollut mitään tapahtumaa..no noista vuoden 1999 tapahtumista on todella kauan joten voin muistaa väärinkin!
Muistelisin et oli joku pukumiesten jutska?
Olen samaa mieltä et ei voi enää muistaa varmuudella. - "kuulopuhetta"
viihtyi siellä kirjoitti:
Kuten nimet butt, hyvönen, osoittavat minkälainen eliitti siellä viihtyi.
Kenellä tuon räkälän omistajalla/omist. tuttavalla oli kangasalla tai jossain tampereen ympäristössä mökki. Jotain hämäräpuuhia siellä tapahtui, autokuskeja otettiin räkälän asiakkaista.
- Pohtija
Mä vaan kirjoitti:
Muistelin et Raisan katoamisen aikaan Tampereella oli joku "kansainvälinen" tapahtuma tms. samaan aikaan. Muistanko väärin?
Tampereella oli silloin joku isompi kokous/tapahtuma, muistaakseni kansainvälinen. Siitä mainittiin sen vuoksi, koska kyseinen asia voisi auttaa ihmisiä muistamaan tarkemmin Raisan katoamisyön tapahtumista. Jospa Raisa on viety ulkomaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664