No joo. Kaikki varmaan tietää että LP-leffan ensi-ilta on tänään, mutta ajattelin pistää aiheen pystyyn.
Moniko on menossa ensi-iltaan ja meinaako joku pukeutua joksikin? Tms?
ENSI-ILTA TÄNÄÄN
8
565
Vastaukset
- Jonkinsortin fani
Olen menossa tänään katsomaan ensi-iltaan. Salin parhaat paikat. Ostin liput heti, kun tuli myyntiin. odotan innolla :D:D:D::D:D::D
Olin jo keskiviikkona katsomassa, tänään menen kaverin kanssa. Tennarin ykkössalista on hyvät paikat, varasin netin kauttaa heti kun tulivat myyntiin. En jaksa pukeutua, en keskiviikkonakaan jaksanut. Kaapuni on nimittäin ruma.
- <mie>
En ole tänään menossa katsomaan, koska näin sen jo eilen, ja se riitti.
Meidän leffateatteri järjesti ennakkonäytöksen kaikille, piti vain ostaa lippu.- SupaDUba
Ehkä viikonloppuna muitten kavereitten kanssa vielä uudestaan katsomaan :)
- Cho Ling Kai
SupaDUba kirjoitti:
Ehkä viikonloppuna muitten kavereitten kanssa vielä uudestaan katsomaan :)
Siis juu, meen tänää:D eihän mun tartte pukeutua, ainahan mulla on viitta päällä. Mutta siis jotku oli jo eile kattomassa, oli koulussa vähä väsynyttä porukkaa:D:D
Katsomassa on käyty ^^' Harmi vain, kun ei kaulaliinani ehtinyt valmistua ajoissa *mutin*
- harry potter rulez
Olin Plevnassa 14.30 näytöksessä ja mulla oli kaulahuivi, tosin keskeneräinen.... :/ Vitsi se oli hyvä, ihan paras! xD
- loren
kattomassa leffan eilen. Hyvä leffa olikin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996