tänne kirjoittamaan päivän kivoja jutuja liittyen koiriin. Mie aloitan. Oma haukkuni lauloi tänä aamuna mulle ku lähdin töihin heiheit. =) hätnä heilui ja loilunloilun! =)
hei nyt kaikki
5
366
Vastaukset
Tossa yhtenä päivänä kun oli oikea kurakeli, niin mun isovillakoira livahti märkine tassuineen sisälle, mä huusin, et takas, jalat pitää ensin putsata, koira ei tullut, vaan oli eteisessä ja pyyhki siellä kaikkia jalkojansa eteisen mattoon..siis se oikeesti pyyhki..kyllä nauratti.
joo, meillä vaan ravistellaan ne paksuimmat kurat juuri pestylle sohvalle. Ja sitte viel yrittävät tulla suukottaa ja syliin. Eilen meidän davysta tuli pikku sylivauva. painoa on nyt n. 40kg, ja syliin piti änkeä idolsin ajaks.. ;DD
menossa olohuoneessa. Hiipiminen ja taakse hyppäys, hiipiminen ja taakse hyppäys, menin sitten uteliaisuuttani katselemaan ja koppakuoriainen raukka käveli maton päällä. Tuli ilmeisesti sisään ja heräsi horteestaan, kun otimme eilen parvekelaatikot sisään, sulattaaksemme siinä olevat mullat ja laittaaksemme niihin katajan ja männynoksia parvekkeelle lisää.
Söin vähän ennen koneen äärelle istumista korvapuustia. Kököteltyäni tässä mukavan tovin tuli koira tohon viereen katteleen. Tais uskoa että mulla olis vielä pullaa... sillä vaan on niin vietävän ihana ilme, kun se siinä makupalaa tiedusteli.
- Pleura
päivällä kun nukuin kepeät 4h:n päikkärit ennen töihin tuloa...käpertyi ihana pehmoinen iso karvapallo kainalooni ja painoi päänsä korvan viereen...nukahdin suloiseen tuhinaan...ja myöhemmin heräsin märkään nuolaisuun herätyskellon soidessa...ja siihen määrättömään riemuun kun pääsi pihalle leikkimään;)
On se niin ihanaa kun on koira....;D!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693