tänne kirjoittamaan päivän kivoja jutuja liittyen koiriin. Mie aloitan. Oma haukkuni lauloi tänä aamuna mulle ku lähdin töihin heiheit. =) hätnä heilui ja loilunloilun! =)
hei nyt kaikki
5
372
Vastaukset
Tossa yhtenä päivänä kun oli oikea kurakeli, niin mun isovillakoira livahti märkine tassuineen sisälle, mä huusin, et takas, jalat pitää ensin putsata, koira ei tullut, vaan oli eteisessä ja pyyhki siellä kaikkia jalkojansa eteisen mattoon..siis se oikeesti pyyhki..kyllä nauratti.
joo, meillä vaan ravistellaan ne paksuimmat kurat juuri pestylle sohvalle. Ja sitte viel yrittävät tulla suukottaa ja syliin. Eilen meidän davysta tuli pikku sylivauva. painoa on nyt n. 40kg, ja syliin piti änkeä idolsin ajaks.. ;DD
menossa olohuoneessa. Hiipiminen ja taakse hyppäys, hiipiminen ja taakse hyppäys, menin sitten uteliaisuuttani katselemaan ja koppakuoriainen raukka käveli maton päällä. Tuli ilmeisesti sisään ja heräsi horteestaan, kun otimme eilen parvekelaatikot sisään, sulattaaksemme siinä olevat mullat ja laittaaksemme niihin katajan ja männynoksia parvekkeelle lisää.
Söin vähän ennen koneen äärelle istumista korvapuustia. Kököteltyäni tässä mukavan tovin tuli koira tohon viereen katteleen. Tais uskoa että mulla olis vielä pullaa... sillä vaan on niin vietävän ihana ilme, kun se siinä makupalaa tiedusteli.
- Pleura
päivällä kun nukuin kepeät 4h:n päikkärit ennen töihin tuloa...käpertyi ihana pehmoinen iso karvapallo kainalooni ja painoi päänsä korvan viereen...nukahdin suloiseen tuhinaan...ja myöhemmin heräsin märkään nuolaisuun herätyskellon soidessa...ja siihen määrättömään riemuun kun pääsi pihalle leikkimään;)
On se niin ihanaa kun on koira....;D!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35311971Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko443549- 803126
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122878- 972757
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572576Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592506Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752374- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488