Muistutin tuossa taannoin, että koirat kuuluvat rahvaalle. Taitaapa vain olla niin, että rahvaskin on sivistyneempää kuin koiraihmiset... ja siinäkin tuli valehdeltua, että kissat ovat viisaita, koirat typeriä ja ihmiset siinä välissä. Koirat taitaa kuitenkin ottaa sen kakkossijan ihmisiltä... siinähän se aika kuluu, kun yöllä herää lasten kanssa riitelemään... outoa... miau...
Katsonpa peiliin välillä... on se kissa viisas, koiraihmiseen verrattuna... ja söpö!
Mitäpä koiraihmisille kuuluu?
5
358
Vastaukset
sellaista tänne kuuluu kiitos vaan kysymästä. Nyt kun tulit tänne ja olet saanut vokoteltua oman poikani sakin petturiksi, aikoo tosissaan hankkia kissan MJAUUUU, niin mistä kannattaisi kysellä Norjalaista ja mitä pitäisi siitä tietää.
- Kissa ;)
Kissapalstalta on hyvä kysyä kissoja... norjalaisia tai tanskalaisia (vitsi)... jos haluat niin luvallasi voin kysyä puolestasi tai voit itsekin rohkeasti kysyä... siellä on rauhallinen meno, että rohkeasti kysymään... poikasi vaikuttaa viisaalta... hänestä tulee varmasti sivistynyt kissaihminen...
Katsonkin peilistä miltä kissa näyttää... hmm söpöltä! Miauuu
- kirjotteleen
oliko tää joku provo?
kaikki mahtuu maailmaan ja kuuluu sinne,
ei sun tartte lajitella... - HAH HAH ! :)
koiran armoilla. Se juoksuttaa ne pihalle talosta. :) !
Meidän mirrin mielestä nettikoneen paikka on lattialla. Minä olin eri mieltä. Kissan paikka on lattialla. Ja ne koirat nyt viihtyy lattialla muuteski.
Meidän kissat ainakin ovat tylsiä koiriin verrattuna. Toisaalta, kissan elämähän on ainakin meillä syömistä, nukkumista, syömistä...
Muttamiksi ihmeessä kissojen ja koirien arvojärjestyksestä pitäisi tapella? Toiset tykkää toisista ja toiset toisista, ja jotkut molemmista, kolmannet ei kummastakaan. Eikä siinä vertailla kenenkään paremmuutta.
Saanen siis kysyä, miten olet tullut siihen johtopäätökseen, että koiraihmiset olisivat jotenkin kastittomia? Onko sinua sellainen purrut, vai? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484