nokialainen

soratie

nokian renkaat 100 ukkoo pihalle.mitäs jos saman verran samana päivänä 100 kpl maatiloja lopetettas.duunarin on pakko niellä mitä firma tekee.jotta kannattas miettii mitä työläisistä mölisette.ja näitä kaatuu lisää ja enempi kuin navetta puolella.

10

892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU-avustaja

      15 vuodessa on lopettanut noin 60 000 tilaa. Vajaa 70 000 jäljellä.

      Työssä olevia taitaa olla nyt karkeasti saman verran kuin 15 v sitten, välillä lama-aikaan toki vähemmän.

      • sorapolku

        kyl kyl mutta jätkällä kun loppuu mesta jää pers auki,mutta talikko mies voi myydä tilansa ja varmaan kaikki ei mee velkoihin.mietis tätä kamu.


      • Ei toivoa korvauksista
        sorapolku kirjoitti:

        kyl kyl mutta jätkällä kun loppuu mesta jää pers auki,mutta talikko mies voi myydä tilansa ja varmaan kaikki ei mee velkoihin.mietis tätä kamu.

        Ansiosidonnaisella makailet parivuotta ja heräilet joskus puolenpäivän aikoihin.

        Eikä tiloja tuosta noin myydä.Kommarit eivät tajua näitä juttuja.


      • kun sinun

        pitää osallistua kaikkiinkisoihin.


      • kun sinun kirjoitti:

        pitää osallistua kaikkiinkisoihin.

        kalusto niin mikä ettei, vieläpä tunnetusti luotettava, ainakin tähän mennessä ollut, vai voitko muuta väittää eu-avustajasta.


      • tietä
        Ei toivoa korvauksista kirjoitti:

        Ansiosidonnaisella makailet parivuotta ja heräilet joskus puolenpäivän aikoihin.

        Eikä tiloja tuosta noin myydä.Kommarit eivät tajua näitä juttuja.

        siehä sälli on tainna härän sarvi sohasta kamua otsan,että ansiosidonlaisella makoillaan.eikö ruppe virsu lipsuu teillä riivantteilla saatana.varo ettet puttoo paskakaivvoon ja huku.


      • nyt.....................
        Ei toivoa korvauksista kirjoitti:

        Ansiosidonnaisella makailet parivuotta ja heräilet joskus puolenpäivän aikoihin.

        Eikä tiloja tuosta noin myydä.Kommarit eivät tajua näitä juttuja.

        sinä vitsin murjasit!!!!!!!!! itellä tuli maatilan myynti eteen terveydellisistä syistä (ei ollu omasta takaa jatkajaa) ja myynti oli maailman helpoin tehtävä, tontin ja talon jätin itelle kaikki muut lohkoitain ja tavarat huutokaupalla myyntiin, kaikki ohi 2 kuukaudessa, maksoin asianajajalle koko lystistä myynteineen ja paperitöineen 3200 euroa ja kietaisin omaan taskuun velkojen jälkeen 130 000 egua ja tressi loppu saa nykyään vaimon kanssa kahden rauhassa keskittyä jatkoon sairas eläkkeellä, meidän maajussien suurin ongelma on ITSEPÄISYYS ja tunnustan sitä löytyvän iteltäkin, mutta ei saisi rakastua maahan ja laudan pätkiin joista on jotain latoja joskus rakennettu vaan elää OIKEESTI.


      • Oma syy
        nyt..................... kirjoitti:

        sinä vitsin murjasit!!!!!!!!! itellä tuli maatilan myynti eteen terveydellisistä syistä (ei ollu omasta takaa jatkajaa) ja myynti oli maailman helpoin tehtävä, tontin ja talon jätin itelle kaikki muut lohkoitain ja tavarat huutokaupalla myyntiin, kaikki ohi 2 kuukaudessa, maksoin asianajajalle koko lystistä myynteineen ja paperitöineen 3200 euroa ja kietaisin omaan taskuun velkojen jälkeen 130 000 egua ja tressi loppu saa nykyään vaimon kanssa kahden rauhassa keskittyä jatkoon sairas eläkkeellä, meidän maajussien suurin ongelma on ITSEPÄISYYS ja tunnustan sitä löytyvän iteltäkin, mutta ei saisi rakastua maahan ja laudan pätkiin joista on jotain latoja joskus rakennettu vaan elää OIKEESTI.

        130000 euroa nyt löytyy tilalta kun tilalta jota hoidettu kunnolla.Taisit hoitaa hommaan toisella tavalla.Sitä saa mitä tilaa.


      • Pahastikinko
        tietä kirjoitti:

        siehä sälli on tainna härän sarvi sohasta kamua otsan,että ansiosidonlaisella makoillaan.eikö ruppe virsu lipsuu teillä riivantteilla saatana.varo ettet puttoo paskakaivvoon ja huku.

        No mitä sie noin älähdit, tai osua ja ja pahasti sinuun toi huomautus.


    • irtisanoo

      kun kukaan ei nokian renkaita osta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe