ällöttää kun on esim kassajonossa jonkun koiranomistajan läheisyydessä niin haisee hirveä haju (uloste virtsa),miksi annatte koiran tehdä tarpeitaan myös kenkiin ja housuihinne.Ja ettekö pese muutenkaan itseänne saati asuntoanne,ei ihme ettei vuokra asunnoissa saa pitää koiria,kun koiran eritehajut imeytyvät rakenteisiin ja karvat hilsepölyineen leviävät koko taloon,HÄVETKÄÄ!!!.
Miksi te kioranomistajat haisette
60
3635
Vastaukset
- Shirie
... ei saa väsylle ihmiselle tommosia ... kaffet pitkin kirjoja ja vihkoja. Minä kun luulin, että mulla oli villasukat siellä kengässä ... perskules ... pffffp ...
- visitingPlanet
Seisoin sun takanas jonossa. Näin sun keinuvan kantapäilläs ja tajusin et jotai putos kengästäs. Keräsin pois. Hymyilit auringonlailla.
- hih hih
Hih hih. Ja vielä kerran hih hih.
Pitäisköhän sun ostaa pyykkipoika nenääsi varten. - hatam
tena lady. Osta paketti ja tunge housuihisi.
- Hotdoggeja syövä
Inhoan käydä kylässä jossa on koira,tulee siihen limaisen turpansa kanssa viellä sähläämään,irvistelen ja näytän hampaitani,lisäksi tuijjotan tietysti omistajan huomaamatta niin se vie sen kapisen rakkinsa toiseen huoneeseen ärisemään (hyvä konsti).Tapanani on myös kuulessani koiran haukkuvan asuntoni lähellä ,matkia haukkumista ja ulvon päälle,niin kyllähän tantit kiihdyttää vauhtia ja muutenkin välttää tulemasta uudestaan.Koiralla ei ole mitään virkaa maapallon egosysteemissä,täysin hyödytön ja saastainen loinen.
- hatam
voiko turhempaa otusta olla???
- Shirie
hatam kirjoitti:
voiko turhempaa otusta olla???
... millainen otus murisee ja ulvoo jostakin pihasta. En suinkaan kiihdytä vauhtia ja mene kovaa ohi. Ja sieltähän aina löytyy joku, jonka nuppi loistaa kuin hälytysvalo ;) ...
- pitää pysyä
visusti kotonasi. Älä mene minnekään kylään, älä yleensä minnekään. Ja laita korvatulpat korviisi. Tuntuu siltä, että SINÄ olet täysin hyödytön, saastainen loinen.
- mixeri85
ei koiralla ole mitään virkaa maapallon EGOsysteemissä.. tai ei siis sais olla. Jotkuthan kyllä ottaa koiran vaan egon pönkittämiseks...munan jatkeeks... niin ei sais olla...
- Tavallinen_
Täällä just yks rouva kertoi kuinka hän jalomielisesti potkii aina koiransa paskat sivummalle kun se vääntää tortut keskelle tietä. Miltäköhän haisee eteisen matto jos kys. henkilö käy kylässä. Meille ei kyllä koiraihmiset pääse ei sen puoleen.
Muutenkin koiran omistajilla on aivan toisenlainen käsitys hygieniasta kuin muilla ihmisillä. Kuka täysjärkinen ottaisi sänkyynsä nukkumaan kengät jalassa ihmisen joka tahallaan astuu jokaiseen kusilammikkoon minkä löytää ja syö paskaa eikä sen jälkeen pese hampaitaan (sitten vielä "suukotellaan" elukan kanssa : D)? Koirat kyllä nukkuvat omistajiensa sängyssä, sen minkä minkä naapuri häirinnältä ehtivät. Kerran näin yhden koiraihmisen petaamattoman sängyn, sielä oli kuraa, kakkakikkareita, keltaisia läikkiä, ja paljon hiekkaa, hyi olkoon. Ja tälläiset kulkevat vapaina keskuudessamme ja käyttävät samoja kauppoja ja busseja ym. kuin mekin.- hatam
mutta omatuntosi käänsi asian sinun hyväksesi.
- Hitlerin kaveri
tuli koirineen kylään vaikka olin selvästi kieltänyt koiran tuonnin ja hän tiesi sen.Olin päivätorkuilla kun tämä limaturpa tuli ja nuolaisi kättäni,saatana että lähti akka koirineen vähän vikkelään puki kenkänsäkin käytävässä.Tyyppiesimerkki typeryydestä jota kaikki koiranomistajat edustaa,epäsiistejä julkisten paikkojen paskalla sotkijoita ja ihme pyrkyri porukkaa muutenkin.Koiravero pitäis olla 10xautovero eli 700e/vuosi,autosta saaste tulee sentään kaasuna saatana!.
- FAU
täällä jutuistasi päätellen liikkuvan jotain huolestuttavampaakin vapaana, kuin koiraihmiset...
Vai onko nykyisin koneenkäyttövuorot jo niissä pyöreissä ja pehmeissäkin huoneissa? Minun sängyssäni ei ole rapaa, mutta kyllähän sitä kuraa tassuissa ja kengissä sisälle tulee ja eläinomistajan kodissa on aina tietty ominaishajunsa, jota asukas ei välttämättä itse huomaa. Mutta jos eläimet on asiallisesti hoidettu, asunnon ei pitäisi haista mitenkään kamalan pahalle. Ja jos haisee, on asukkaalla yleensä joku lehmä ojassa.
Koiranhan voi pestä, ei se siitä hajoa, ja sen hampaitakin voi hoitaa. Enkä minäkään anna koiran tunkea kieltään ihan minne tahansa ja koska tahansa. Kädethän pitää ei-lemmikillisenkin pestä usein.
Enkä minä ainakaan ole haistanut ketään lemmikillistä pahalle. Mutta nämä hajuvedenlorottelijat, tupakoitsijat ja juopot ovat nenälleni kauhistus, vaikkei minulla edes ole astmaa tai allergiaa.- Shirie
davalyan kirjoitti:
ihmiset...missäköhän toiminnossa ukkoni vehje mahtaakaan vakituisesti olla...ja silti ;)
Ja tuokin vielä!! Ja sekin siellä sängyssä - sekin pitäisi voida jättää yöksi kylpyhuoneen kaappiin!!
Shirie kirjoitti:
Ja tuokin vielä!! Ja sekin siellä sängyssä - sekin pitäisi voida jättää yöksi kylpyhuoneen kaappiin!!
ehdottomasti pitäis irto mallia olla kaikkien...värkkien ;)
- kuin sinne ..
Hitlerin kaveri kirjoitti:
tuli koirineen kylään vaikka olin selvästi kieltänyt koiran tuonnin ja hän tiesi sen.Olin päivätorkuilla kun tämä limaturpa tuli ja nuolaisi kättäni,saatana että lähti akka koirineen vähän vikkelään puki kenkänsäkin käytävässä.Tyyppiesimerkki typeryydestä jota kaikki koiranomistajat edustaa,epäsiistejä julkisten paikkojen paskalla sotkijoita ja ihme pyrkyri porukkaa muutenkin.Koiravero pitäis olla 10xautovero eli 700e/vuosi,autosta saaste tulee sentään kaasuna saatana!.
yksi pitkäletti kaljakassin kanssa iltaa istumaan.Ei ollut pitkään eikä ole tullut toista kertaa.Olitko se sinä?Ei muistella pahalla,kun koirakaan ei purrut pahasti.
- hatam
Eva Braun???
- Shirie
tuli kossupulloineen kylään, vaikka olin selvästi kieltänyt kännissä tulemisen. Olin päivätorkuilla kun tämä limaturpa tuli ja nuolaisi naamaani, saatana että lähti ukko pulloineen vähän vikkelään. Puki kenkänsäkin käytävässä. Tyyppiesimerkki typeryydestä, jota kaikki puliveivarit edustaa, epäsiistejä julkisten paikkojen paskalla, pissalla ja lasinsiruilla sotkijoita ja ihme porukkaa muutenkin. Viinavero pitäisi olla 10 x autovero per pullo, vaikka pultsarista tuleekin saaste sentään pääosin kaasuna joka päästä ... ;) ...
- Kyselijä_
hatam kirjoitti:
mutta omatuntosi käänsi asian sinun hyväksesi.
kanssa, kun olet noin hilpeä? Ymmärrän kyllä että sulla on niin ronski meininki ettei paljon pikkuasiat haittaa : D
- hatam
Shirie kirjoitti:
tuli kossupulloineen kylään, vaikka olin selvästi kieltänyt kännissä tulemisen. Olin päivätorkuilla kun tämä limaturpa tuli ja nuolaisi naamaani, saatana että lähti ukko pulloineen vähän vikkelään. Puki kenkänsäkin käytävässä. Tyyppiesimerkki typeryydestä, jota kaikki puliveivarit edustaa, epäsiistejä julkisten paikkojen paskalla, pissalla ja lasinsiruilla sotkijoita ja ihme porukkaa muutenkin. Viinavero pitäisi olla 10 x autovero per pullo, vaikka pultsarista tuleekin saaste sentään pääosin kaasuna joka päästä ... ;) ...
Mahtoiko olla tuon AP:n kavereita?
- Shirie
Kyselijä_ kirjoitti:
kanssa, kun olet noin hilpeä? Ymmärrän kyllä että sulla on niin ronski meininki ettei paljon pikkuasiat haittaa : D
Sieltä se tulee vakaasti kuin kuolema - tämä aihe nimittäin. Miten ihmeessä se on aina mielessäsi.
- hatam
Kyselijä_ kirjoitti:
koko päivän.
- Shirie
hatam kirjoitti:
Mahtoiko olla tuon AP:n kavereita?
... kello ... annapa vihjettä ... ApuPossu, AmpuPääsee, AinaPissalla ... ei, ei ... ostan vokaalin!
- hatam
Shirie kirjoitti:
... kello ... annapa vihjettä ... ApuPossu, AmpuPääsee, AinaPissalla ... ei, ei ... ostan vokaalin!
aloittaja.
- Shirie
hatam kirjoitti:
aloittaja.
Aha ... tämä johtuu siitä, että minulta puuttuu lyhennekurssista pari viikkoa välistä. OK. Jyvällä taas!
- Kyselijä_
hatam kirjoitti:
koko päivän.
Onko paikat kipeenä? : D
- hatam
Kyselijä_ kirjoitti:
Onko paikat kipeenä? : D
Sulla on tietenkin eri asia, känsäset kourat on niin kovat.
hatam kirjoitti:
Sulla on tietenkin eri asia, känsäset kourat on niin kovat.
doven saippuaa :(
- Shirie
davalyan kirjoitti:
doven saippuaa :(
Hyi. Känsäiset ja likaiset kädet. Ja nekin tietysti viedään sinne sänkyyn, eikä jätetä kylpyhuoneen kaappiin yöksi :(
Shirie kirjoitti:
Hyi. Känsäiset ja likaiset kädet. Ja nekin tietysti viedään sinne sänkyyn, eikä jätetä kylpyhuoneen kaappiin yöksi :(
pakollisiksi :)
Ohhoh..mikä "mies", pystyy oikein n a i s e n
heittämään ulos, oot tosi rohkea, urhea, "mies" !! Kyllä kunnioitus heräsi !! ;)))- Sakemannin emäntä
Shirie kirjoitti:
Eipä ole pitkään aikaan mikään nauratellut että kiitos sulle ja teille muillekin hauskoille
:DD Aivan vedet silmissä vieläkin. Sitähän pitäiskin joka päivä nauraa että saisi sisäelimet kyytiä.. - mäykkyfani
davalyan kirjoitti:
ehdottomasti pitäis irto mallia olla kaikkien...värkkien ;)
hyvälle mielelle kun näitä juttujanne lukee :)
Ja varsinkin mensuaikana onkin hyvä jättää kaikki värkit -jos ei nyt ihan leipäkaappiin- niin vaikka vessaan... - Shirie
mäykkyfani kirjoitti:
hyvälle mielelle kun näitä juttujanne lukee :)
Ja varsinkin mensuaikana onkin hyvä jättää kaikki värkit -jos ei nyt ihan leipäkaappiin- niin vaikka vessaan...Voisi panna vaikka pesuvatiin valumaan kaikki yöksi. Saisi nukkua rauhassa. Pahan mielen voisi panna lisäksi hukkumaan sinne samaan vannaan! Äyks!
- sopuli
Shirie kirjoitti:
hyvä!!kiitos
Tälläseen prvoiluun ei viitsi sanoa muuta kuin;
MITÄPÄ SE SULLE KUULUU !!!
Voisitko pysyä pois täältä haisevalta palstalta.- Shirie
Puhto-otsaista neitoa ... puuttuuko siittä prvoiluun -sanasta nyt ee vai oo. Kakka vetää kärpäsiä puoleensa, ei pysty pysyyn pois, vaikka on niin puhtoinen. Kova kohtalo.
- bazilika
ei meillä ainakaan opeteta koiraa pihalle kusemaan vaan kaikki opetetaan asioimaan kenkiin ja housuihin!!
siitä tulee vaan niin lystikäs olo kun kengissä lotisee ja housut liimautuvat ihoon!
HEi halooo!!
ihan tosissaan et voi olla, kaippa mekin koiran omistajat ollaan siivouksesta kuultu ja sitä jonkin verran harrastetaankin:)!! - Anne-Doggi
se "puhdas neito" opettelisi vaikka ensiksi kirjoittamaan,ennenkuin tulee jauhamaan kakkaa tänne palstalle. Vaikka taidat itse olla joku finninaamainen,hieltähaiseva teini... Joten kuka haisee ja mille?
- grrrrrrrrr
aiheesta, liki 80 vastausta päivänpolttamaan aiheeseen hetkessä.
- Tarkkailija_
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=628&posting=22000000012100234
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=628&posting=22000000012100155
Koiranomistajilla ja heidän vanhemmillaan on kertakaikkiaan erilainen käsitys hygieniasta kuin muilla ihmisillä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488