Mites tuo natsaa? Toinen kone on yötäpäivää päällä ja menee muutaman tunnin käyttämättömyyden jälkeen valmiustilaan. Milläs sen koneen herättäminen valmiustilasta onnistuis toisen koneen kautta. Eli kun haluisin toisella koneella mennä esim selailemaan mitä toinen kone jakaa, ni tietenkään en pääse ku kone on valmiustilassa. Eli onko joku herätyskeino millä toisen koneen saa hereille toisella verkon koneella verkon läpi? ´Kyseessä siis ihan perus kotiverkko.
POis lepotilasta kun verkkoa käytetään?
5
332
Vastaukset
- mitään
valmiustilassa jaa.
- Piru
muuttaa koneen biosistas niitä wake up eventtejä. Siellä on nyt varmaan mouse ja keyboard. Vois lisätä sinne joku network IO tai joku vastaava.
Jos emo ja verkkokortti sitä tukee, niin toinen mahis vois olla Wake On LAN. Eli verkkokortilta menee pikkunen johto emolle. Kun lepotilassa/suljettuna olevan koneen verkkokortti huomaa tietynlaisen paketin, niin se käynnistää koneen ole ongelma niin laita virranhallinta-asetukset/ Järjestelmän valmiustila vaihtoehdoista "ei koskaan"
- Vaari
Olen rakentelijan kanssa samaa mieltä. Itse käytän ainoastaan näyttölaitteen "ajastinta". Muut asetukset: Ei koskaan.
Vertaisin tuota virranhallintajuttua autolla ajamiseen. Auto ja kovalevy. Jarrutus... kiihdytys... jarrutus... kiihdytys... ei varmaankaan ole hyväksi kummallekaan. 7200 rpm !!
- ja lepotila
ovat kaksi eri asiaa. Katsokaa vaikka ohjeista niiden ero!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713