olisin halukas tietämään että tarviiko sims peleissä osata englantia hyvin? vai onko peleissä mahdollisesti joku suomi-tekstitys ym ?
peli tuntuu tosi mielenkiintoiselta.. mutta ittelläni on ainakin tosi surkee kielipää =)
Sims-pelit . .
9
1529
Vastaukset
- GRANDMASTER
Lueppa pakkauksesta, tai kysy myyjältä :P .
Alkuperäinen Sims on kait vain englanniks mutta lisäosista valtaosa, ellei kaikki ole suomeksi. Sims2 en tiedä... luulisin että siitäkin on suomalainen versio.
Ja kannattaisi opetella sitä englantia sitten xP - Pelastaja
Niin ykkoösen kuin kakkosenkin..
- mikki1996
Mulla on sims2 ja sims2 yöäelämää kun käynnystän ne tulee tämmöinen ilmoitus: Aseta oikea CD, valitse OK ja käynnistä sitten sovellus uudelleen
Näin siis käy joka kerta peli on ladattu DC :lla aikasemmin toimi hyvin mikki1996 kirjoitti:
Mulla on sims2 ja sims2 yöäelämää kun käynnystän ne tulee tämmöinen ilmoitus: Aseta oikea CD, valitse OK ja käynnistä sitten sovellus uudelleen
Näin siis käy joka kerta peli on ladattu DC :lla aikasemmin toimi hyvinOsta kaupasta niin toimii :) simple
- Aakkeli
Sims 2 on suomen kielinen. esim. Jos painat kahvinkeitintä, siinä lukee suomeksi kaikki käyttötavat.Simit eivät puhu suomea.He puhuvat ja uneksivat ajatus- ja puhekuplill(Ja ääntelevät)
- viisas933
miul on kaikki sims-pelit jopa 2 sims ja lisä osat..kyllä simsseihin saa suomenkielisen kielen
- juhnu95
no ne on kokonaa suomeks haloo??
- Sanna
kyllä niitä englannin kielisiä pelejä on!!!!!!!!!!!!! Et kanttsii kattooo minkä pelin ostaa, kaikissa ei välttämättä ole suomeks tekstejä
- lizpet_
Sanna kirjoitti:
kyllä niitä englannin kielisiä pelejä on!!!!!!!!!!!!! Et kanttsii kattooo minkä pelin ostaa, kaikissa ei välttämättä ole suomeks tekstejä
mulla on simsin keräilykokoelma ja se on suomeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1742143- 1211931
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581602Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1781401- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191085