sattuiko kukaan lukemaan iltalehden juttua? kenesti siinä oli kyse? en tunnistanu kuvaa, näin vaan vilaukselta kannen...ei ehkä kuulu tälle palstalle ihan mut vähän ainakin...:D
potter-tähti nakukuvissa?
14
2820
Vastaukset
- hermaioni
http://www.angelfire.com/ultra/shirtless4ever/danielradcliffe.html ..tota kuvaako tarkotit? tulee ku laittaa googlen kuvahakuun daniel radcleffe.. ja näyttääkii toi jotenkii sille.. mut ei sit kuitenkaa.. eli en usko et ainakaa toi ois ainakaa daniel (tosin miks se ei vois olla joku muu??) jos tosta kuvasta sattumoisin oli kyse?..
- ööhh
mun mielestä se oli nainen (rintojen kohalta kuva oli peitetty), vähä pidemmät hiukset oli kai, ja tuli mieleen josko se ois voinu olla emma watson mut öh...en tiiä. en nähny sen naamaa yhtään kunnolla siin kuvassa.
- ööhh
ööhh kirjoitti:
mun mielestä se oli nainen (rintojen kohalta kuva oli peitetty), vähä pidemmät hiukset oli kai, ja tuli mieleen josko se ois voinu olla emma watson mut öh...en tiiä. en nähny sen naamaa yhtään kunnolla siin kuvassa.
kävin kattoo iltalehden sivuilta http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/ ja ei se kyl watson näytä olevan...? en sit tiiä kuka...heei, oisko se se Fleurin näyttelijä? vastasin ite omaan kysymykseeni:D ehkä...kertokaa jos joku tietää varmasti, en oo nähny nelosleffaa ni kuvia vaan siitä Fleurista (kuka nyt olikaan näyttelijän nimi),,,
- jusy
Tuo kuva ei ole edes aito Daniel.
Tietokoneella muokattu. - vampirena
En usko että tuossa kuvassa olisi Daniel. Näyttää jotenkin Orlando Bloomilta siitä Troija elokuvasta.
- järkyttynyt
ööhh kirjoitti:
kävin kattoo iltalehden sivuilta http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/ ja ei se kyl watson näytä olevan...? en sit tiiä kuka...heei, oisko se se Fleurin näyttelijä? vastasin ite omaan kysymykseeni:D ehkä...kertokaa jos joku tietää varmasti, en oo nähny nelosleffaa ni kuvia vaan siitä Fleurista (kuka nyt olikaan näyttelijän nimi),,,
on se fleur!!! yök yök yök mun arvostus sitä näytteliää kohtaa laski just nollan alapuolelle.... ei tee hyvää maineelle xD iltalehen sivuill luki
- ->->->
järkyttynyt kirjoitti:
on se fleur!!! yök yök yök mun arvostus sitä näytteliää kohtaa laski just nollan alapuolelle.... ei tee hyvää maineelle xD iltalehen sivuill luki
Mun arvostus nousi pilviin, pitäisi kai sittenkin käydä kattoon toi Harry Potter
se oli kai se.. nyt tuli oikostulku enkä muista nimeä mutta se naistoimittaja.
- Pesusienih
Anteeks vaan, mutta ei ollu.
Kyseessä on Fleur Delacourin näyttelijä, joka tosin on 23 vuotias. Että kyseessä ei mikään pikku pimu enää ole.
- Jenska.
Iltalehdessä on myös juttu Clemence "Fleur" Poesyn riisuuntumisesta yläosattomiin pari vuotta sitten ranskalaiselokuvassa Welcome to Rozes. Kyseessä ei kuitenkaan ole eroottinen elokuva, vaan panttivankikomedia. Koko artikkeli luettavissa
http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/200511233761053_vi.shtml- ööhh
okkei, kiitti!
- ...
Jo pitää olla uutiskynnyksen todella matalalla että tuommoisia uutisia pitää ihan etukanteen lykätä. Ja asiaa ei auta yhtään, että kyseinen tapaus on tapahtunut jo aikoja sitten. Mitä jos samantien kohistaan lisää verkkoon eksyneistä Frostellin kuvista.
- duvie-westcott
Oisin mielissäni jos nämä yläosattomissa olevat kohtaukset olisivat tulleet itse Potter elokuvassa.
- nii
duvie-westcott kirjoitti:
Oisin mielissäni jos nämä yläosattomissa olevat kohtaukset olisivat tulleet itse Potter elokuvassa.
Mua ei olis ainakaan haitannu jos Emma Watson olis ollu yläosattomissa :)
On se koko Potter-leffasarjan parhaan näkönen näyttelijä... eikä kukaan voi vastaan sanoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602789- 422313
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701546Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 361216
- 791050