potter-tähti nakukuvissa?

ööhh

sattuiko kukaan lukemaan iltalehden juttua? kenesti siinä oli kyse? en tunnistanu kuvaa, näin vaan vilaukselta kannen...ei ehkä kuulu tälle palstalle ihan mut vähän ainakin...:D

14

2842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermaioni

      http://www.angelfire.com/ultra/shirtless4ever/danielradcliffe.html ..tota kuvaako tarkotit? tulee ku laittaa googlen kuvahakuun daniel radcleffe.. ja näyttääkii toi jotenkii sille.. mut ei sit kuitenkaa.. eli en usko et ainakaa toi ois ainakaa daniel (tosin miks se ei vois olla joku muu??) jos tosta kuvasta sattumoisin oli kyse?..

      • ööhh

        mun mielestä se oli nainen (rintojen kohalta kuva oli peitetty), vähä pidemmät hiukset oli kai, ja tuli mieleen josko se ois voinu olla emma watson mut öh...en tiiä. en nähny sen naamaa yhtään kunnolla siin kuvassa.


      • ööhh
        ööhh kirjoitti:

        mun mielestä se oli nainen (rintojen kohalta kuva oli peitetty), vähä pidemmät hiukset oli kai, ja tuli mieleen josko se ois voinu olla emma watson mut öh...en tiiä. en nähny sen naamaa yhtään kunnolla siin kuvassa.

        kävin kattoo iltalehden sivuilta http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/ ja ei se kyl watson näytä olevan...? en sit tiiä kuka...heei, oisko se se Fleurin näyttelijä? vastasin ite omaan kysymykseeni:D ehkä...kertokaa jos joku tietää varmasti, en oo nähny nelosleffaa ni kuvia vaan siitä Fleurista (kuka nyt olikaan näyttelijän nimi),,,


      • jusy

        Tuo kuva ei ole edes aito Daniel.

        Tietokoneella muokattu.


      • vampirena

        En usko että tuossa kuvassa olisi Daniel. Näyttää jotenkin Orlando Bloomilta siitä Troija elokuvasta.


      • järkyttynyt
        ööhh kirjoitti:

        kävin kattoo iltalehden sivuilta http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/ ja ei se kyl watson näytä olevan...? en sit tiiä kuka...heei, oisko se se Fleurin näyttelijä? vastasin ite omaan kysymykseeni:D ehkä...kertokaa jos joku tietää varmasti, en oo nähny nelosleffaa ni kuvia vaan siitä Fleurista (kuka nyt olikaan näyttelijän nimi),,,

        on se fleur!!! yök yök yök mun arvostus sitä näytteliää kohtaa laski just nollan alapuolelle.... ei tee hyvää maineelle xD iltalehen sivuill luki


      • ->->->
        järkyttynyt kirjoitti:

        on se fleur!!! yök yök yök mun arvostus sitä näytteliää kohtaa laski just nollan alapuolelle.... ei tee hyvää maineelle xD iltalehen sivuill luki

        Mun arvostus nousi pilviin, pitäisi kai sittenkin käydä kattoon toi Harry Potter


    • se oli kai se.. nyt tuli oikostulku enkä muista nimeä mutta se naistoimittaja.

      • Pesusienih

        Anteeks vaan, mutta ei ollu.

        Kyseessä on Fleur Delacourin näyttelijä, joka tosin on 23 vuotias. Että kyseessä ei mikään pikku pimu enää ole.


    • Jenska.

      Iltalehdessä on myös juttu Clemence "Fleur" Poesyn riisuuntumisesta yläosattomiin pari vuotta sitten ranskalaiselokuvassa Welcome to Rozes. Kyseessä ei kuitenkaan ole eroottinen elokuva, vaan panttivankikomedia. Koko artikkeli luettavissa

      http://www.iltalehti.fi/2005/11/23/200511233761053_vi.shtml

      • ööhh

        okkei, kiitti!


    • ...

      Jo pitää olla uutiskynnyksen todella matalalla että tuommoisia uutisia pitää ihan etukanteen lykätä. Ja asiaa ei auta yhtään, että kyseinen tapaus on tapahtunut jo aikoja sitten. Mitä jos samantien kohistaan lisää verkkoon eksyneistä Frostellin kuvista.

      • duvie-westcott

        Oisin mielissäni jos nämä yläosattomissa olevat kohtaukset olisivat tulleet itse Potter elokuvassa.


      • nii
        duvie-westcott kirjoitti:

        Oisin mielissäni jos nämä yläosattomissa olevat kohtaukset olisivat tulleet itse Potter elokuvassa.

        Mua ei olis ainakaan haitannu jos Emma Watson olis ollu yläosattomissa :)

        On se koko Potter-leffasarjan parhaan näkönen näyttelijä... eikä kukaan voi vastaan sanoa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe