sinkun

vauvakuume!!

olen nainen parhaassa iässä (26 vuotta). koulut käyty ja oma asunto ja perheen perustaminen olisi melko ajankohtaista, mutta... se mies puuttuu! olen potenut vauvakuumetta jo muutaman vuoden ajan. tunne vain voimistuu. joka puolella näkyy raskaana olevia naisia ja pieniä vauvoja. olen ruvennut ajattelemaan, että jos en saa miestä, niin keinolla millä hyvänsä haluan lapsen. tiedän kyllä, että vika on minussa, koska en hyväksy miehiä heidän petollisuuden takia. eihän sitä tietysti voi yleistää.. on treffeille pyytäjiä, mutta joku saa minussa perumaan ne. aika turhauttavaa.. onko muita samasta ongelmasta "kärsiviä"?

13

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta

      meidän ero on vain se että minulla on jo melkein 7 vuotias poika. Sai alkunsa juuri vauvakuumeesta ja en välittänyt pätkääkään siitä olisiko hänellä isää. olin typerä ja nuori, ajattelin vain itseäni ja omaa halua saada vauva. Joka kerta, kun poikani kysyy, miksi minulla ei ole isää...se satuttaa.
      Olen nyt sinun ikäisesi ja minulle on iskenyt taas kuume. Olen seurustellut reilut 3 kk tämän miehen kanssa. Tiedän että on liian aikaista edes suunnitella mitään, mutta silti en voi ajatuksilleni mitään. Haluan taas tuntea sen ihanan tunteen kun lapsi tulee maailmaan. Pakko vaan odottaa ja katsoa mihin kaikki johtaa...tuleeko suhteestamme mitään. En tee enään yhtään lasta maailmaan, jos ei ole isää.

      yksin olen pärjännyt ja uskon että sinäkin pärjäisit. Mutta juuri se että lapsi katsoo naapurin lapsia omien isiensä kanssa on murtavaa.

      • isättömyys

        on lapselle vakavan trauman aiheuttaja, joten jos suunnittelette lasta, niin pitäkää isä "kuvioissa" mukana, jos se suinkin on mahdollista. Ei pidä hankkia lasta omista itsekkäistä syistä, sillä tulevan lapsen sielunmaailmaa ei voi ennustaa. Katsokaa Ben Furman tänään, jossa näköjään käsitellään isän puuttumista ja mitä se aiheuttanut.


    • Lapsirakas (m)

      Olen jutellut aiheesta ehkä kymmenen naisen kanssa, kolmen kanssa olen käynyt lapsentekoitreffeillä. Siis sellaisilla että nainen on kertonut munasolun irronneen ja ehdottanut tapaamista.

      Joka kerta on käynyt niin, että sitten kun olisi pitänyt kääriä hameenhelma ja alkaa hommiin, niin nainen on päättänytkin ottaa lisäaikaa.

      Ja sama juttu niissä keskusteluissa, naiset kyllä haaveilevat mutta pakittavat nopeasti kun käy ilmi että haaveista voikin tulla totta.

      • minä

        Moi! Siis ai muitakin kohtalosisaria olemassa :) Luulin olevani "ainut"....
        Minä reilu kolmikymppinen, nuorekas, hehkeä ;) kahden jo isomman lapsen äiti poden TODELLA isoa vauvakuumetta, mutta siippaehdokkaat... hmmmm.... suoraan sanottuna TODELLA pohjanoteerauksia....!!!!
        Olen jo vakavasti alkanut harkitsemaan keinosiemennystä, mutta TOISAALTA olen sexikäs, seksistä pitävä terve nainen ja toisaalta olen kyllä vakavasti puhuen sitä mieltä että lapsella pitäisi olla OIKEUS myös isään... Eli auttakaa minua!!!
        Antakaa vinkkejä kohtalotoverit tai miekkoset... Ja olen siis TOSISSAAN liikkeellä...***


      • Lapsirakas (m)
        minä kirjoitti:

        Moi! Siis ai muitakin kohtalosisaria olemassa :) Luulin olevani "ainut"....
        Minä reilu kolmikymppinen, nuorekas, hehkeä ;) kahden jo isomman lapsen äiti poden TODELLA isoa vauvakuumetta, mutta siippaehdokkaat... hmmmm.... suoraan sanottuna TODELLA pohjanoteerauksia....!!!!
        Olen jo vakavasti alkanut harkitsemaan keinosiemennystä, mutta TOISAALTA olen sexikäs, seksistä pitävä terve nainen ja toisaalta olen kyllä vakavasti puhuen sitä mieltä että lapsella pitäisi olla OIKEUS myös isään... Eli auttakaa minua!!!
        Antakaa vinkkejä kohtalotoverit tai miekkoset... Ja olen siis TOSISSAAN liikkeellä...***

        En todellakaan ole sisar, pikemminkin veli. :-)

        Olen katsellut ehdokkaita jo muutaman vuoden ajan, joko on ollut kamalat vaatimukset tai kummallinen menneisyys.

        Edellisissä lapsissa ei siis ole ongelmaa, paitsi että perheen lapsilla pitäisi olla jotakuinkin samanlaiset lähtökohdat. Eli ei ole hyvä jos osa perheestä hakee elantonsa sossusta ja osa on syntynyt kultalusikka suussa.


      • Lumikki
        Lapsirakas (m) kirjoitti:

        En todellakaan ole sisar, pikemminkin veli. :-)

        Olen katsellut ehdokkaita jo muutaman vuoden ajan, joko on ollut kamalat vaatimukset tai kummallinen menneisyys.

        Edellisissä lapsissa ei siis ole ongelmaa, paitsi että perheen lapsilla pitäisi olla jotakuinkin samanlaiset lähtökohdat. Eli ei ole hyvä jos osa perheestä hakee elantonsa sossusta ja osa on syntynyt kultalusikka suussa.

        Mistä palstoilta näitä ehdokkaita löytyy? Olen itsekin miettinyt jos laittaisin ilmoituksen.. Tosin vielä olen melko nuori ja on aikaa etsiä miestä..


      • Lapsirakas (m)
        Lumikki kirjoitti:

        Mistä palstoilta näitä ehdokkaita löytyy? Olen itsekin miettinyt jos laittaisin ilmoituksen.. Tosin vielä olen melko nuori ja on aikaa etsiä miestä..

        Lähde treffeille minun kanssani niin saat sen lapsen. :-)

        Laatu on yhtä hyvä tai parempi kuin mihin sinulla olisi muuten mahdollisuuksia. *LOL*


      • Lapsirakas (m)
        Lumikki kirjoitti:

        Mistä palstoilta näitä ehdokkaita löytyy? Olen itsekin miettinyt jos laittaisin ilmoituksen.. Tosin vielä olen melko nuori ja on aikaa etsiä miestä..

        Niin, se on juuri tässä.

        Oletetaan että kertoisin jollekin naiselle haluavani hankkia lapsen ja tämä vastaisi että hyvä idea, ovulaatio oli pari tuntia sitten, aletaan hommiin vaan. En todellaakaan vaikenisi ja lähtisi hiljaa pois.

        Naisilla näyttää olevan haaveiluvaihde päällä, jos olisi mahdollisuus saada siementä navan alle niin lähdetään karkuun vikkelästi.


      • minä
        Lapsirakas (m) kirjoitti:

        Niin, se on juuri tässä.

        Oletetaan että kertoisin jollekin naiselle haluavani hankkia lapsen ja tämä vastaisi että hyvä idea, ovulaatio oli pari tuntia sitten, aletaan hommiin vaan. En todellaakaan vaikenisi ja lähtisi hiljaa pois.

        Naisilla näyttää olevan haaveiluvaihde päällä, jos olisi mahdollisuus saada siementä navan alle niin lähdetään karkuun vikkelästi.

        Moi! Lähden treffeille kanssasi. Kerrohan itsestäsi. Ikä,näkö,ammatti,asuinpaikka ym. Ennenkaikkea MOTIIVISI siittää mahd lapseni... Onko sinulla ennestään lapsia, oletko sinkku... Odotan KOVASTI vastauksia... :)


      • Lapsirakas (m)
        minä kirjoitti:

        Moi! Lähden treffeille kanssasi. Kerrohan itsestäsi. Ikä,näkö,ammatti,asuinpaikka ym. Ennenkaikkea MOTIIVISI siittää mahd lapseni... Onko sinulla ennestään lapsia, oletko sinkku... Odotan KOVASTI vastauksia... :)

        Jos olet treffeistä kiinnostunut niin laita postia osoitteeseen [email protected]

        Pääkaupunkiseudulta, lapsia on ennestään (eli vehkeet kunnossa), ikä, näkö ja ammatti enemmän kuin OK. Norm plus, venäläiset kollegat sanoisivat.

        Motiivi se, että lapset ovat hauskoja.

        Ja tämä taitaa olla minulle isompi päätös kuin sinulle, minä vaan uskallan tarttua tilaisuuteen.


      • *nia*
        Lapsirakas (m) kirjoitti:

        Jos olet treffeistä kiinnostunut niin laita postia osoitteeseen [email protected]

        Pääkaupunkiseudulta, lapsia on ennestään (eli vehkeet kunnossa), ikä, näkö ja ammatti enemmän kuin OK. Norm plus, venäläiset kollegat sanoisivat.

        Motiivi se, että lapset ovat hauskoja.

        Ja tämä taitaa olla minulle isompi päätös kuin sinulle, minä vaan uskallan tarttua tilaisuuteen.

        Onneksi on miehiä, jotka ovat valmiita auttamaan naista hädässä! Kiitos siitä heille!

        Itse olen raskaana, en elä parisuhteessa. Lapseni siittänyt mies oli tosiaan kanssani tekemässä lasta, en huijannut häntä isäksi.

        Rohkeasti vain, naiset, unelmista voi tehdä totta! Meni minullakin ensin vuosi löytää isä, sitten vielä muutama kuukausi siihen että uskalsin sänkyyn ilman ehkäisyä. Ihan ensimmäisellä kerralla ei tärpännyt, mutta eipä tuo mikään katastrofi ollut, mukavaa hommaahan se on:)


    • Ota yhteyttä minuun. saat siemeneni, sovittuna päivänä sisällesi luonnon menetelmin.
      [email protected]

    • hei!täällä olisi mies jolla on myös hirvee vauvakuume niin kun sinulla
      etsin tyttöä joka haluasi lapsen kanssani.tv:janne

      sähköposti:[email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe