...PISTÄKÖ TÄNNE JUONIPALJASTUKSIA KUTOSKIRJASTAM KOSKA HIRVEEN MONET (ITSENI MUKAANLUKIEN)EIVÄT OLE SITÄ LUKENEE! LAITTAKAA VAIKKA OTSIKKOON JOKINNS "VAROITUS", ETTÄ SISÄLTÄÄ JUONIPALJATUKSEN, KOSKA SE EI OO KIVAA LUKEENIITÄ JA HETI SAA SELVILLE KAIKEN OLEELLISEN! KIITOS! :)
Huom! ÄLKÄÄ...
5
626
Vastaukset
- harry potter fani
Sori, isoista kirjaimista ja kirjoitusvirheistä... *nolona*.
- emiliaon
Läppä? Tuosta asiasta (spoilauksesta) ollaan puhuttu miljoonia kertoja täällä, ja spoilaus on sallittua. Sitä unohtaa josksu laittaa otsikkoon jos spoilaa, ja monet spoilaavat tahallaan!
Kirjahan tuli jo aikaa sitten!
Ei kannata tänne tulla, sillä noin 100% varmuudella saat tietää koko kirjan juonen jo pelkistä otsikoista!:D- emiliaon
Eikö täällä HARRYPOTTER-palstalla saa puhua esim. ykköskirjasta, jos kaikki eivät ole sitä lukeneet? :)
Suosittelen ettet ole tällä palstalla jollet sitten halua spoilaantua... :)
Tällä palstalla liikkuminen ja viestien selaaminen on jokaisen omalla vastuulla. Kuten yhdessä viestissä huomautettiin, että eikö täällä saa puhua viisasten kivestä jos ei ole lukenut sitä.
Eli jos pelkäätte spoilaantuvanne tällä palstalla, niin teidän ei ole pakko oleskella täällä.
Eiköhän anneta jo tämän asian olla. Tämä on käyty läpi jo miljoona kertaa täällä.- animagus
...on, että kaikki eivät varoita spoilereista. Jotkut spoilaavat tahallaan, toiset huolimattomuuttaan. Liikut täällä siis omalla vastuullasi. Koko kirjan juonta muutama spoileri, vaikka ne olisivat isojakin, tuskin kuitenkaan pilaa. Edes X:n kuolemasta ei olla sataprosenttisen yksimielisiä koska on ihmisiä, jotka uskovat, että hän on hengissä. Ei siis kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä tai uskoa kenenkään toisen tulkintoja kirjasta koska omat näkemyksesi voivat olla hyvinkin erilaiset. Esim. henkilö, joka toisten mielestä on paha, voi toisten mielestä olla hyvien puolella. Se selviää vasta viimeisessä kirjassa - ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624