Ford CD 6000 autoradio

Sepi

Autostani meni cd 6000 soitin mykäksi.Ford huollon mukaan korjaus tuskin kannatta ja uusi laite maksaa huikeat 500 €.
- Löytyykö mistään käytettyä soitinta ?
- Tietääkö kukaan vastaavaa laitetta, joka sopisi Foordin radion tilalle tyylikkäästi ?

14

11409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tärppiä

        Jos CD tökkii, ota radio pois ja takaa piuhat irti, sitten takaisin kiinni ja koodi sisään - voi auttaa.


    • Bigbadjulius

      Hä? Siis ihan perus kuusitonninen? Viisi sataa? Muistaakseni merkkiliike mainosti jossain vaiheessa sitä 129€:n hintaan. Vai onko Fordille tullut samalla tunnuksella täysin uusi malli...? Jos ei niin, haisee kusetukselle pahasti!

    • Yks vaan

      Minkä vuotinen Mondeosi on? Jos on vanhempi kuin 2004 (niin kuin oletan) niin katso keltainenpörssi, huuto.net ym. jossa ko. laitetta myydään kokoajan. Toinen vaihtoehto on kysyä liikkeestä ns. tehdaskorjattua joka maksaa vain murto-osan. Jos kuitenkin laitteesi on tätä uudempaa mallia, niin minulla olisi yksi ylimääräinen.

    • 6cd soitin

      mikä on hyvä laite. Hyvät bassot on meinaan.

    • Huutonetissä silloin tällöin myynnissä.
      Hinta n. 50 euroa.

    • miäs

      joo mä ostin juuri tommosen laitteen seinäjoen
      voorttilta.se oli ns. tehdaskorjattu ja makso 200
      euroa.niitä jäi vielä sinne

    • Kysy...

      Purkaamoilla on radioita, sitä 6000-tyyppistäkin.
      Koodi vaan pitäisi tulla mukana.

      Tavallisen kokoinenkin mahtuu, mutta tarvitsee yläosaan peitelevyn. (Ford-kamaa, myös purkaamoilta kannattaa kysyä.)

      Oletko tarkastanut, että radio saa virtaa?
      Sulake, liittimet...

      Sössin itse, kun vaihdoin käryävän panasonikkini alkuperäiseen Fordin musavehkeeseen. Johtoja räplätessä onnistuin polttamaan sulakkeen. No, ei kun ensimmäinen käteen osunut saman kokoinen sulake kiinni.
      Ei pihahtanut radio.
      Hermot meni, kunnes vaihdoin sulakkeen varmuuden vuoksi uuteen. Ja kas, se toimi.
      Ensiksi vaihdettu oli ehjä, mutta pinnalta hapettunut.

      • Ent. Ford-Man

        Alkuperäinen on toki helppo käyttää, mutta ei siinä juuri muita ominaisuuksia ole. Ostat sen sovitepalan ja sovitejohtokimpun, ja tökkäät jonkun kunnollisen MP3/DVD-soittimen siihen kiinni. Siihen vielä näyttö niin johan on autossa eri vehkeet.


      • jamppa
        Ent. Ford-Man kirjoitti:

        Alkuperäinen on toki helppo käyttää, mutta ei siinä juuri muita ominaisuuksia ole. Ostat sen sovitepalan ja sovitejohtokimpun, ja tökkäät jonkun kunnollisen MP3/DVD-soittimen siihen kiinni. Siihen vielä näyttö niin johan on autossa eri vehkeet.

        Mullois kanssa omasta -99 mondeosta se peruskarkea kasettisoitin/rds radioyhdistelmä.En tiiä pitäskö siihenkin jotkut koodit olla...


      • Pop
        jamppa kirjoitti:

        Mullois kanssa omasta -99 mondeosta se peruskarkea kasettisoitin/rds radioyhdistelmä.En tiiä pitäskö siihenkin jotkut koodit olla...

        Jos kasetillinen peli (Ford5000) kiinnostaa,
        multa löytyy sellainen hyllyltä. Koodin saa samaan hintaan. 40eur pk. mail: [email protected]


    • Jamppa

      Kyllä se mun soitin lähtee kolmellakympillä ja kyllä ne kooditkin löytyy...

    • Jeppe

      Eli mulla ois ford 6000 soitin. Paljonko tarjoat?

      • haluat

        100e?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe