Autostani meni cd 6000 soitin mykäksi.Ford huollon mukaan korjaus tuskin kannatta ja uusi laite maksaa huikeat 500 €.
- Löytyykö mistään käytettyä soitinta ?
- Tietääkö kukaan vastaavaa laitetta, joka sopisi Foordin radion tilalle tyylikkäästi ?
Ford CD 6000 autoradio
14
11409
Vastaukset
- monesti
hyvä, tuossa yksi tulos: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001049&posting=22000000010756121
- tärppiä
Jos CD tökkii, ota radio pois ja takaa piuhat irti, sitten takaisin kiinni ja koodi sisään - voi auttaa.
- Bigbadjulius
Hä? Siis ihan perus kuusitonninen? Viisi sataa? Muistaakseni merkkiliike mainosti jossain vaiheessa sitä 129€:n hintaan. Vai onko Fordille tullut samalla tunnuksella täysin uusi malli...? Jos ei niin, haisee kusetukselle pahasti!
- Yks vaan
Minkä vuotinen Mondeosi on? Jos on vanhempi kuin 2004 (niin kuin oletan) niin katso keltainenpörssi, huuto.net ym. jossa ko. laitetta myydään kokoajan. Toinen vaihtoehto on kysyä liikkeestä ns. tehdaskorjattua joka maksaa vain murto-osan. Jos kuitenkin laitteesi on tätä uudempaa mallia, niin minulla olisi yksi ylimääräinen.
- 6cd soitin
mikä on hyvä laite. Hyvät bassot on meinaan.
Huutonetissä silloin tällöin myynnissä.
Hinta n. 50 euroa.- miäs
joo mä ostin juuri tommosen laitteen seinäjoen
voorttilta.se oli ns. tehdaskorjattu ja makso 200
euroa.niitä jäi vielä sinne - Kysy...
Purkaamoilla on radioita, sitä 6000-tyyppistäkin.
Koodi vaan pitäisi tulla mukana.
Tavallisen kokoinenkin mahtuu, mutta tarvitsee yläosaan peitelevyn. (Ford-kamaa, myös purkaamoilta kannattaa kysyä.)
Oletko tarkastanut, että radio saa virtaa?
Sulake, liittimet...
Sössin itse, kun vaihdoin käryävän panasonikkini alkuperäiseen Fordin musavehkeeseen. Johtoja räplätessä onnistuin polttamaan sulakkeen. No, ei kun ensimmäinen käteen osunut saman kokoinen sulake kiinni.
Ei pihahtanut radio.
Hermot meni, kunnes vaihdoin sulakkeen varmuuden vuoksi uuteen. Ja kas, se toimi.
Ensiksi vaihdettu oli ehjä, mutta pinnalta hapettunut.- Ent. Ford-Man
Alkuperäinen on toki helppo käyttää, mutta ei siinä juuri muita ominaisuuksia ole. Ostat sen sovitepalan ja sovitejohtokimpun, ja tökkäät jonkun kunnollisen MP3/DVD-soittimen siihen kiinni. Siihen vielä näyttö niin johan on autossa eri vehkeet.
- jamppa
Ent. Ford-Man kirjoitti:
Alkuperäinen on toki helppo käyttää, mutta ei siinä juuri muita ominaisuuksia ole. Ostat sen sovitepalan ja sovitejohtokimpun, ja tökkäät jonkun kunnollisen MP3/DVD-soittimen siihen kiinni. Siihen vielä näyttö niin johan on autossa eri vehkeet.
Mullois kanssa omasta -99 mondeosta se peruskarkea kasettisoitin/rds radioyhdistelmä.En tiiä pitäskö siihenkin jotkut koodit olla...
- Pop
jamppa kirjoitti:
Mullois kanssa omasta -99 mondeosta se peruskarkea kasettisoitin/rds radioyhdistelmä.En tiiä pitäskö siihenkin jotkut koodit olla...
Jos kasetillinen peli (Ford5000) kiinnostaa,
multa löytyy sellainen hyllyltä. Koodin saa samaan hintaan. 40eur pk. mail: [email protected]
- Jamppa
Kyllä se mun soitin lähtee kolmellakympillä ja kyllä ne kooditkin löytyy...
- Jeppe
Eli mulla ois ford 6000 soitin. Paljonko tarjoat?
- haluat
100e?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437