Kirje Joulupukille

Nuppuliini

Rakas joulupukki!

Minulla on hyvä työpaikka.
Minulla on hyvä asunto.
Olen kiltti ja teen ahkerasti työtä kelloon katsomatta.
En juo viinaa (paitsi viinilasillisen joskus hyvän ruoan kanssa).
En polta tupakkaa.
En juokse ravintoloissa.
Olen kunnollinen.
En hyväksikäytä muita ihmisiä.

Toive: Mies, jonka olkapäälle voisin kallistaa pääni ja jolle uskaltaisin kertoa ja näyttää, mikä sydämeni syövereissä on varattuna juuri hänelle.

Jos et pysty tätä toivetta tänäkään vuonna toteuttamaan, enkä sitten ensi vuonna.

Älä hävitä tätä kirjettä, jos tarvitaan uusintana.

11

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u.k.k.o

Melkein tekisi mieleni sanoa, että olen tässä. Mutta en uskalla. Onkohan tämä vaarallista rakastua virtuaalin kautta toiseen ihmiseen. En sitä tarkoita, että olisin rakastumassa kehenkään. Mutta kaunis kirjoitus pukille kuitenkin.

• Nuppuliini

toit päivääni paljon piristystä. Muutoin tämä päivä onkin ollut pelkkää hektistä kiirettä ja helinää helskettä. Välillä surullisuus pukkaa esille, mutta Joulupukkia odotellessa teen parhaani vetääkseni suun pieneen hymynkareeseen.

• Mark
        Nuppuliini kirjoitti:

toit päivääni paljon piristystä. Muutoin tämä päivä onkin ollut pelkkää hektistä kiirettä ja helinää helskettä. Välillä surullisuus pukkaa esille, mutta Joulupukkia odotellessa teen parhaani vetääkseni suun pieneen hymynkareeseen.

On hektistä kiirettä helinää helskettä pienten tiukujen

On dee-vee-deetä ja äm-pee-kolmosta, ledejä vilisten

No niin. Jääkööt polkat sikseen. Erittäin koskettava avaus sinulla - sellainen haikea ja toiveikas samaan aikaan.

• jpntar1

BARBIEN JOULUKIRJE

Rakas Joulupukki!

Kuulepas, sinä ruma, vanha käppyräinen äijänkuvatus, minä olen auttanut sinua joka jumalan joulu olemalla Täydellinen Joululahja. Olen pitänyt pikkiriikkisiä bikineitä jäätävässä talvisäässä, juonut tikahtumiseen asti kylmää leikkiteetä iänikuisilla teekutsuilla ja nyt saa riittää. Minun on nyt aika saada palkkio kaikesta työstäni tähän asti. Tänä vuonna joulun aikaan on parempi tulla muutoksia ohjelmistoon tai järjestän maailmanlaajuisen haisevan mielenosoituksen. Tässä joululahjatoiveeni:

1. Mukavat, rennot collegehousut ja niihin sopiva homssuinen yli-iso collegepaita. Olen kyllästynyt näyttämään ilotytöltä. Kuinka paljon pienemmiksi nämä uimapuvut voisivat vielä tulla? Onko sinulla mitään käsitystä, miten epämukavalta nylon ja tarranauha tuntuvat. Siellä?

2. Oikeita alushousuja, jotka voidaan vetää jalkaan ja pois jalasta. Mieluummin valkoisia. Kuka idiootti Mattelilla päätti säästää kustannuksissa ja painaa alusvaatteiden ääriviivat suoraan iholleni? Se näyttää ihan selluliitilta.

3. Oikea MIES, ehkä Action Man. Helvetti, ottaisin mieluummin vaikka Puuha-Peten kuin tuon gigolon irvikuvan Kenin. Mikä tuo korvakoru-juttu on? Ja jos minun pitää kärsiä yhteiselosta Kenin kanssa, niin voisiko meistä tehdä edes anatomisesti oikeanlaiset.

4. Käsivarret, jotka taipuvat oikeasti, jotta voisin työntää tuon kuvatus-Kenin kauemmaksi itsestäni, sitten kun hän on anatomisesti korrekti.

5. Rintojenpienennysleikkaus. En välitä, kenen polvilumpion joudut murskaamaan. Hoida se!

6. Urheilurintsikat. Siihen asti, kunnes pääsen pienennysleikkaukseen.

7. Uusi ura. Lemmikkitohtori ja lastentarhanopettaja eivät iske. Haluaisin olla web-koordinaattori tai suuren mainostoimiston johtava asiakaspalvelupäällikkö.

8. Uusi, enemmän 2000-luvun persoonallisuus. Ehkäpä PMS-Barbie, jonka mukana tulee miniatyyripakkaus suklaapiparimurujäätelöä ja perunalastupussi. Tai Eläinaktivisti-Barbie, jolla on luomuvaatteet ja maalipyssy. Tai Tupakkalakko-Barbie, jolla on uudelleen kiinnitettävät nikotiinilaastarit ja useita paketteja nikotiinipurkkaa.

9. Ei enää McDonald'sin sponsorointia. Hampurilaisrasva tuhoaa muovini.

10. Mattelin osakeoptioita. Olen ollut firmassa 39 vuotta, olen ansainnut ne.

Ok, Joulupukki, tässäpä tämä. Kun ottaa huomioon arvokkaan antini yhteiskunnalle, en usko, että vaatimukseni ovat kohtuuttomat. Jos olet eri mieltä, hanki itsellesi uusi ämmä ensi jouluksi.

Nih.

Ystävällisin terveisin
      Barbie

• mielikuvitus.

mä oon räkäväsynyt koska en taaskaan saanut yöllä nukuttua, mut kun luin tän barbie jutun, niin johan alkoi maailma näyttää taas paljon hauskemmalta.

kiitos!

• (.)Y(.)

Hauska juttu.. :))

Ei oo paljoo pyydetty.. :DDD

Nih.. ;)

• jouluhaipukki

vastaan kirjeeseen.
        Kun tätä nyt luet lelukaupassa Kenin ja Actio Manin vierellä en heitä loukata halua , laskeudu sinne monopoli pelin vierelle.
        No niin, elämäsi on ollut kovin vaikea myönnän, päätä revitty vaatteita nuppineulalla kiinnitetty, ulos jätetty pakkaseen , helteeseen, hukutettu ammeeseen.
        Mutta jos sinulla ei olisi tuota niin sopusuhtaista vartaloa et olisi tuhansien käsien tuhansien suukkojen aikaa läpi käynyt.
        Ystäväsi mollamaija on ollut tukenasi ja muistele niitä monta juhlaa missä olet ollut tähti.Toki toivomuksesi voidaan toteuttaa,
        mutta mitä vastataan niille kirkas silmäisille tytöille jotka pyytää katse kuumottaen sinuun laatikossasi ollassesi Kenin vierellä.

t. jouluhaipukki

• Nuppuliini

vaikkakin paljolti materiaan perustuva ;D

• jpntar1
        jouluhaipukki kirjoitti:

vastaan kirjeeseen.
        Kun tätä nyt luet lelukaupassa Kenin ja Actio Manin vierellä en heitä loukata halua , laskeudu sinne monopoli pelin vierelle.
        No niin, elämäsi on ollut kovin vaikea myönnän, päätä revitty vaatteita nuppineulalla kiinnitetty, ulos jätetty pakkaseen , helteeseen, hukutettu ammeeseen.
        Mutta jos sinulla ei olisi tuota niin sopusuhtaista vartaloa et olisi tuhansien käsien tuhansien suukkojen aikaa läpi käynyt.
        Ystäväsi mollamaija on ollut tukenasi ja muistele niitä monta juhlaa missä olet ollut tähti.Toki toivomuksesi voidaan toteuttaa,
        mutta mitä vastataan niille kirkas silmäisille tytöille jotka pyytää katse kuumottaen sinuun laatikossasi ollassesi Kenin vierellä.

t. jouluhaipukki

Kiitos vastauksestasi. Näen, että sinulla on hyvä sydän. Niin myös ystävälläni Molla-Maijalla, sillä niin monta eri kertaa hän on ollut tukenani..niissä juhlissakaan, kun ei ole aina ollut helppoa olla jokaisen ..lääpittävänä. Niin, monta kertaa hän on istunut vierelläni ja tuudittanut uneen..lohduttanut. Niih. Tämäkään vartalo, kun ei ole se tärkein asia maan päällä..
        Ei ole Sinunkaan osasi aina helppo. Kuljettaa selkä vääränä toinen toistaan hienompia tavaroita sellaisillekin, jotka eivät niitä ansaitsisi edes. Minäkin voin olla aikamoinen känkkänä, kun sille päälle satun. Nyt, kun kirjoitit niin luotan, että toimit tässä minunkin asiassani oikein päin, ja se on minullekin tärkeää. Minullakin, kun on sydän...Joulu on ennen kaikkea lasten juhla, ja haluan ilahduttaa kaikesta huolimatta silloinkin niin monia.
        Toivon sinulle mukavaa joulunalusaikaa ja enkeleitä tiellesi..
        Monin jouluisin terveisin ystäväsi Barbie

• (.)Y(.)

Rakas Joulupukki!

Jos satut lukemaan blogiani, luethan erityisen
      tarkkaavaisesti tämän postituksen! Olen ollut
      perin kilttiä tyttöä kuluneen vuoden aikana,
      joten ansaitsen kaikkea muuta kuin risuja. Olen
      jopa ryhdistäytynyt karkkilakon merkeissä aivan
      hiljattain, joten toivoisin pientä palkintoa
      kaikesta siitä kivusta ja särystä, mitä hyvänä
      ihmisenä oleminen edellyttää. Tässä on
      lahjalistani siltä varalta, että tahtoisit
      minulle jotakin tuoda. Pakko ei ole, sillä
      hyvänä ihmisenä ymmärrän sinunkin, ei kun siis
      teidänkin kiireenne, enkä siksi voi vaatia
      liikoja. Toiveeni ovat mitä nöyrimmät, ja vain
      vaivoin rohkenen ne tässä tuoda julki. Korostan
      sitä, että tyydyn vähäänkin.

1) Olen jo pitemmän aikaa toivonut
      huonesiivoojaa. Sellaista, tiedäthän, joka tulee
      nöyrästi tänne asunnon tyhjennyttyä ja
      hienovaraisesti asettelee tavarat paikoilleen
      sekä luuttuaa lattioista kahvitahrat - ja ennen
      muuta tiskaa tiskit. Voisin ottaa myös seinään
      napin, jonka painalluksesta edeskäypä saa merkin
      ilmestyä paikalle.

2) Haluaisin roskakuilun. Se on sellainen
      tunneli, joka kuljettaa näpsäkästi jätteet
      toisaalle.

3) Tietokoneeni voisit korvata esteettisellä
      läppärillä, jossa olisi omenalogo.
      Värivaihtoehdoista keskustellaksesi voit
      rohkeasti soittaa minulle - vastaan mielelläni
      kello neljän jälkeen.

4) Haluaisin ystävän, joka olisi töissä
      kirjastossa. Hän voisi sitten kätsysti deletoida
      kaikki sakkoni, jotta lainausoikeuteni säilyy
      ennallaan.

5) Viitsisitkö toimittaa minulle yhden
      konserttiflyygelin, kiitos? Lisäksi
      tarvitsisisin sille tilan.

6) Keittiöön saattaisin haluta
      pullonpalautusautomaatin.

7) En ole löytänyt uusia korvakoruja -
      haluaisitkohan tuoda minulle jotkut kivat?
      Hopeiset - ei kultaisia!

8) Haluaisitko palauttaa pikaisesti ruostuneen
      kielitaitoni etenkin ranskan osalta? En muista
      mitään.

9) Minä ja ystäväni tahtoisimme lomamatkalle.
      Toisitko yhden sellaisen? Tammikuussa on kylmä,
      muttemme tahdo silti kuumiin turistirysiin.
      Matkan tulisi suuntautua kauas ja olla pitkä.
      Sen ajaksi haluaisin myös sijaisen itselleni
      opiskelupaikkaan, jotten vallan kärryiltä
      horjahtaisi.

10) Haluaisin maalata, mutta vätystelyni on
      estänyt minua nikkaroimasta maalauspohjia.
      Tahtoisin kymmenen.

11) Voisin ottaa myös muuttoauton tulevaan
      käyttöön sekä kaksi raavasta miestä(mieluummin
      komeaa) kaupan päälle.

12) Talvikengät, uudet, hienot, sopivat,
      lämpimät - mutta ei hiostavia.

13) Joku ihana, fiksu, rakastettava.

14) Keho, joka ei liho huolimatta runsaasta
      mässäilystä.

15) Silmät, jotka eivät tarvitse taittokorjausta
      (en uskalla mennä leikkaukseen).

16) Minulla on ongelma. Aivoni eivät osaa
      keskittyä olennaiseen. Tahtoisin uudet,
      paremmat.

17) Kesätyöt, oma ala, haasteet, luovuus,
      asianmukainen korvaus. Aika: toukokuu - elokuu
      siten, että jää messevä, nautinnollinen lomakin
      johonkin väliin.

18) Stressitön kevät olisi kova sana.

19) Ottaisin vielä yhden kappaleen
      henkilökohtaisia ihmissuhdeneuvojia. Pätevän,
      kokeneen.

20) Viitsisitkö vielä lähettää tuhdin paketin
      bloggausaiheita? Olisin kiitollinen. Ennakkoon,
      jos mitenkään pystyt!

Niin, rakkahin Joulupukki siellä Korvatunturin
      katveessa, olen nyt esittänyt vaatimattoman
      listaukseni. Jos kysyttävää ilmenee, minut
      tavoittaa samasta vanhasta numerosta. Saanen
      lisäksi esittää vielä yhden toiveen: ethän
      paketoi halvahkoihin, kirjaviin ja sinisävyisiin
      papereihin mitään! En pitäisi siitä - se
      heikentäisi joulutunnelmaa. Ja sitähän me emme
      halua, emmehän? Emme myöskään loskajoulua.

Tuothan siis muassasi säihkyvää pakkaslunta ja
      tähtitaivaan illaksi!

Glögihuuruisia terveisiä.. ;)))

• jpntar1

Koko pitkän vuoden olen yrittänyt olla kiltti, ja ystävällinen muillekin. Olisiko liikaa pyydetty, että saisin säkillisen (supersuuren)..vuodeksi eteenpäin.. karamelleja ...ne ilahduttaisivat minua suuresti..Eikä tulisi kalliiksikaan.. Silloin varsinkin, kun "ottaa päähän" niitä olisi mukava mutustella. Pidän muuten äärettömästi toffeesta ja lakritsista..Eihän pyyntöni ole iso?

Hyvän joulun toivotuksin
      " japanitar"..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4136
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      21
      1446
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      74
      1049
    Aihe