Tehkääpäs tuo testi

tuosta aloituksesta:suosituksia,sieltä mervin laittama linkki,mikä rotu minulle.Tuntuu tulevan hupaisia vastauksia,mulle esim ei löytynyt mitään sopivaa rotua :)

50

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkö muuten että yllytyksestä saa saman kuin teostakin.

      Niin tein sen testin ja minulle pukattiin viittä eri rotua valittavaksi ja yksi niistä oli Griffoni.

    • wuffis

      Mä olen tehnyt tuon testin vaikka kuinka monta kertaa aina silloin tällöin, koskaan ei ole sopivaa rotua löytynyt. Tällä kertaa tärppäsi ja oma rotukin yhtenä ehdotuksena:)

      • sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)


      • davalyan kirjoitti:

        sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)

        Harjoitus tekee mestarin.


      • wuffis
        davalyan kirjoitti:

        sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)

        Kummallista kyllä, vastailin varsin samalla tavalla kuin aina ennenkin ja nyt sitten tarjottiin omaa koiraa:)


      • collie;)

      • wuffis kirjoitti:

        Kummallista kyllä, vastailin varsin samalla tavalla kuin aina ennenkin ja nyt sitten tarjottiin omaa koiraa:)

        olikin huijari.täytyypä tehdä tuo toinen testi,mikä koira olet :)


      • Ranali00

      • Ranali00 kirjoitti:

        Minäkin olen collie! =)

        clubiin kuulun minäkin..no mikäs siinä,kaunis koira ;)


      • davalyan kirjoitti:

        clubiin kuulun minäkin..no mikäs siinä,kaunis koira ;)

        olen lempeä ja kaunis Collie.


      • wuffis
        collie;) kirjoitti:

        täällä myös hauska testi, 'mikä koira olet'. itse olen kuulemma collie:)

        http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

        Collie täälläkin! Vähän outoa vastailla naisille tarkoitettuun kyselyyn..


      • umalehtinen kirjoitti:

        olen lempeä ja kaunis Collie.

        testin uusiksi ja tulihan minusta puudeli :)piti vaan valita "trendikkäimmät"vaihtoehdot :)


      • wuffis

      • StormCloud

      • wuffis kirjoitti:

        Mikä auto testissä olen romu=)

        Bemari siinä autotestissä vaikka nainen olenkin


      • mubi

        sopivaa rotua , vaikka kaksi sopivaa pyörii tässä jaloissa


      • umalehtinen kirjoitti:

        Bemari siinä autotestissä vaikka nainen olenkin

        meilläkin oli kerran bmw,vanha kuin synti,ruosteinen ja nyki :) (lisää kuittia niistä menneistä ryppy jutuista)


      • Tuija
        davalyan kirjoitti:

        testin uusiksi ja tulihan minusta puudeli :)piti vaan valita "trendikkäimmät"vaihtoehdot :)

        olin myös collie! Toisella kerralla vastasin miten sattui niin olin myös puudeli:)Kotoolta löytyy kaksi collieta.


    • Ranali00

      minulle ei taaskaan löydetty rotua (pitäisikö nyt vilkaista säälivästi noiden kahden koirulin puoleen? =))

      • on puolellasi ;)


    • Nimetön

      ... Tuli pitkä lista rotuja, yhden edustajia meillä kotonakin tallustelee. Tosin liikarehellisenä en aina meinaa löytää sopivaa vastausvaihtoehtoa.

      Ja jostain kumman syystä mä en päässy ollenkaan sisään tänne. Onko teillä kone sekoillut?

      Ja siitä mikä koira olet-testistä sain myös collien... Kuinka paljon sitten olen collie, en tiedä, mutta vastasin kerran tahallani "väärin" ja sain vastaukseksi chichuahua.

      • ainakin mulla tämä 24 pätkivän :(


      • Tämä kirjas mut siis lopulta sisään.

        Tuo edellinen viesti oli siis mun töherryksiäni... :)


      • ei olekkaan mitätön koiruli. Luonnetta löytyy ja temperamenttia.


      • collie;)

        myös väärin vastattuna tuli eri vastaus, kultainennoutaja:)


      • Shirie

        Oma pää ja kone ... heh ... vai chihu ;) ...


    • StormCloud

      tuli meikäläiselle useita ja joukossa mm.
      hovawart,saksanpaimenkoira, suursnautseri. Yes!!

    • sentään sujui,olen pirtsakka(joopa joo)ja pipo ei turhia kiristä,autotestissä olin romu ja se yksi testi ei vieläkään lupaa koiraa mulle :(

      • StormCloud

        Pirtsakka, pipo ei turhia kiristä...
        Ei kait kun se hattukin hävisi ;)))


      • StormCloud kirjoitti:

        Pirtsakka, pipo ei turhia kiristä...
        Ei kait kun se hattukin hävisi ;)))

        ajatteleppas sitä kuinka pienestä,yhdestä hatunreuhkasta oli kiinni ;)


      • StormCloud
        davalyan kirjoitti:

        ajatteleppas sitä kuinka pienestä,yhdestä hatunreuhkasta oli kiinni ;)

        . . . .niinpä!


    • hurtta-83

      minulle sopivia rotuja testin mukaan
      labradorinnoutaja, bokseri, Collie(lyhytkarvainen), Dobermann, Beauceron ja rottweiler...

      Heh heh, kuitenkin olen henkeen ja vereen saku ihminen.
      Okei okei, myönnetään et hullaannuin valkkareihin ja hukka koiriiin välillä mut se oli vaan jokin hairahdus... ;)

      • hurtta-83

        kun muutin karvanpituuden toiveita niin tulihan se sakukin sinne mulle sopivien rotujen listalle.
        Ja belgianpaimenkoira.


      • davalyan
        hurtta-83 kirjoitti:

        kun muutin karvanpituuden toiveita niin tulihan se sakukin sinne mulle sopivien rotujen listalle.
        Ja belgianpaimenkoira.

        haussa sitten menee väärin...kaikki mitä sieltä ruksaan on koirieni ominaisuuksia ja kotona joutuu olemaan harvoin yli kolme tuntia yksin ja on ok talo pihoineen...höh,se testi on varmaan vajaa,eivät ole kuulleet pyrenettenmastiffista :)


    • Deena78

      Tein tuon testin joskus vuosi sitten kun etsittin sopivaa rotua. Silloin ei löytynyt sopivaa rotua tai tarjottiin labbista (joka meillä jo on).

      Tolleriin päädyttiin ja nytpä se tuolta listalta löytyikin =) Kaikki muut listan rodut oli kyllä taas sellaisia etten ikinä kuvittelisi ottavani.

    • Shirie

      Meikäläiselle ei anneta mitään koiratestejä?!! Koko testien valitsemisalue on täynnä kaikenmaailman bitinpyöritysjakääntöohjelmia ja kysymykset perässä, jotta oletkos kokeillut? Tässä on nyt kuulkaa joku koira haudattuna kohdallani ... menen takaisin tutkimaan. Jos en olekaan sopiva koiraihmiseksi ja huomenna tulee rankkuri ja vie molemmat karvanopat!!! Käyn rakentamassa myös vallihaudat ...

    • hatam

      tuli testissä mulle. Oli muuten ensimmäinen ikinä suorittamani testi koiran suhteen eikä kyllä hirveen kauaksi mennyt.
      Jos vielä ottaisin koiran niin...ei sittenkään, en vaihtaisi.

    • Shirie

      ... mutta kun mulle ei anneta mitään koiratestiä??? Tunnen itseni syrjityksi ... missä ... missä ...

      • hatam

        otsikossa suosituksia.


      • Shirie
        hatam kirjoitti:

        otsikossa suosituksia.

        Ei löytynyt koiraa mulle pariinkaan otteeseen ... mistä vedänkin yhden johtopäätöksen ... saku on täyttänyt aina kaikki toiveeni, joten miksi tekisin säälittävää testiä kerta toisensa jälkeen ... tyhmä testi ... ikävä testi ... palikkatesti ... ärsyttävä testi ...


      • hatam
        Shirie kirjoitti:

        Ei löytynyt koiraa mulle pariinkaan otteeseen ... mistä vedänkin yhden johtopäätöksen ... saku on täyttänyt aina kaikki toiveeni, joten miksi tekisin säälittävää testiä kerta toisensa jälkeen ... tyhmä testi ... ikävä testi ... palikkatesti ... ärsyttävä testi ...

        tämän testin läpäisit. Suosittelen sulle sakemannia.


    • Minttu_

      Mulle sopis maltakoira tai Bichon Frise ja vähän mä repesin kun ton tein ku mull on ittelläni just Bichon Frise kotona ... :) Täydellinen osuma

    • Kooikerhondje

      Missä ihmeessä se testi on?? en löydä!!!!

      • hatam

        otsikko: SUOSITUKSIA. 10:s viesti siinä ketjussa.


    • Äijä

      Tulokseksi antoi suomen- ja pohjanpystykorvat, molemmat springerit, fieldspanielin ja pienimynsterinseisojan.

      Täysin nappiin. Ohhoh toisen kerran.

      • hatam

        sulla on?


      • koiraa
        hatam kirjoitti:

        sulla on?

        ...mutta olen kuulemma chihuahua. Järkytyksissäni tein testin uudestaan, ja päädyin noutajista kultaisimpaan.:) Autona Nissan. Ajelen muuten lähes 20 vuotta vanhaa Poloa...:)


      • koiraa kirjoitti:

        ...mutta olen kuulemma chihuahua. Järkytyksissäni tein testin uudestaan, ja päädyin noutajista kultaisimpaan.:) Autona Nissan. Ajelen muuten lähes 20 vuotta vanhaa Poloa...:)

        sentään romuauto niinkuin minä.siinä liikunnallisuus vai mikä lie testissä:sohvaperuna.Onkohan noi testit tänään mua vastaan liittoutuneet? :) :)


      • Äijä

        Minulla on pystykorva. Seuraava voisi olla joku em. roduista.

        En ole hukannut mitään, mitä kuuluttaisin..(???)

        Tämä on ainoa (tekemäni) testi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe