Tehkääpäs tuo testi

tuosta aloituksesta:suosituksia,sieltä mervin laittama linkki,mikä rotu minulle.Tuntuu tulevan hupaisia vastauksia,mulle esim ei löytynyt mitään sopivaa rotua :)

50

2095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkö muuten että yllytyksestä saa saman kuin teostakin.

Niin tein sen testin ja minulle pukattiin viittä eri rotua valittavaksi ja yksi niistä oli Griffoni.

• wuffis

Mä olen tehnyt tuon testin vaikka kuinka monta kertaa aina silloin tällöin, koskaan ei ole sopivaa rotua löytynyt. Tällä kertaa tärppäsi ja oma rotukin yhtenä ehdotuksena:)

• sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)

• davalyan kirjoitti:

sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)

Harjoitus tekee mestarin.

• wuffis
        davalyan kirjoitti:

sinä ja uma,varmasti ketkutitte konetta kun ei mekään haukullisen kanssa mitään saatu :)

Kummallista kyllä, vastailin varsin samalla tavalla kuin aina ennenkin ja nyt sitten tarjottiin omaa koiraa:)

• collie;)

• wuffis kirjoitti:

Kummallista kyllä, vastailin varsin samalla tavalla kuin aina ennenkin ja nyt sitten tarjottiin omaa koiraa:)

olikin huijari.täytyypä tehdä tuo toinen testi,mikä koira olet :)

• Ranali00

• Ranali00 kirjoitti:

Minäkin olen collie! =)

clubiin kuulun minäkin..no mikäs siinä,kaunis koira ;)

• davalyan kirjoitti:

clubiin kuulun minäkin..no mikäs siinä,kaunis koira ;)

olen lempeä ja kaunis Collie.

• wuffis
        collie;) kirjoitti:

täällä myös hauska testi, 'mikä koira olet'. itse olen kuulemma collie:)

http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

Collie täälläkin! Vähän outoa vastailla naisille tarkoitettuun kyselyyn..

• umalehtinen kirjoitti:

olen lempeä ja kaunis Collie.

testin uusiksi ja tulihan minusta puudeli :)piti vaan valita "trendikkäimmät"vaihtoehdot :)

• wuffis

• StormCloud
        collie;) kirjoitti:

täällä myös hauska testi, 'mikä koira olet'. itse olen kuulemma collie:)

http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

ja lempeä Collie, täälläkin ;))

• wuffis kirjoitti:

Mikä auto testissä olen romu=)

Bemari siinä autotestissä vaikka nainen olenkin

• mubi

sopivaa rotua , vaikka kaksi sopivaa pyörii tässä jaloissa

• umalehtinen kirjoitti:

Bemari siinä autotestissä vaikka nainen olenkin

meilläkin oli kerran bmw,vanha kuin synti,ruosteinen ja nyki :) (lisää kuittia niistä menneistä ryppy jutuista)

• Tuija
        davalyan kirjoitti:

testin uusiksi ja tulihan minusta puudeli :)piti vaan valita "trendikkäimmät"vaihtoehdot :)

olin myös collie! Toisella kerralla vastasin miten sattui niin olin myös puudeli:)Kotoolta löytyy kaksi collieta.

• Ranali00

minulle ei taaskaan löydetty rotua (pitäisikö nyt vilkaista säälivästi noiden kahden koirulin puoleen? =))

• on puolellasi ;)

• Nimetön

... Tuli pitkä lista rotuja, yhden edustajia meillä kotonakin tallustelee. Tosin liikarehellisenä en aina meinaa löytää sopivaa vastausvaihtoehtoa.

Ja jostain kumman syystä mä en päässy ollenkaan sisään tänne. Onko teillä kone sekoillut?

Ja siitä mikä koira olet-testistä sain myös collien... Kuinka paljon sitten olen collie, en tiedä, mutta vastasin kerran tahallani "väärin" ja sain vastaukseksi chichuahua.

• ainakin mulla tämä 24 pätkivän :(

• Tämä kirjas mut siis lopulta sisään.

Tuo edellinen viesti oli siis mun töherryksiäni... :)

• ei olekkaan mitätön koiruli. Luonnetta löytyy ja temperamenttia.

• collie;)

myös väärin vastattuna tuli eri vastaus, kultainennoutaja:)

• Shirie

Oma pää ja kone ... heh ... vai chihu ;) ...

• StormCloud

tuli meikäläiselle useita ja joukossa mm.
      hovawart,saksanpaimenkoira, suursnautseri. Yes!!

• sentään sujui,olen pirtsakka(joopa joo)ja pipo ei turhia kiristä,autotestissä olin romu ja se yksi testi ei vieläkään lupaa koiraa mulle :(

• StormCloud

Pirtsakka, pipo ei turhia kiristä...
        Ei kait kun se hattukin hävisi ;)))

• StormCloud kirjoitti:

Pirtsakka, pipo ei turhia kiristä...
        Ei kait kun se hattukin hävisi ;)))

ajatteleppas sitä kuinka pienestä,yhdestä hatunreuhkasta oli kiinni ;)

• StormCloud
        davalyan kirjoitti:

ajatteleppas sitä kuinka pienestä,yhdestä hatunreuhkasta oli kiinni ;)

. . . .niinpä!

• hurtta-83

minulle sopivia rotuja testin mukaan
      labradorinnoutaja, bokseri, Collie(lyhytkarvainen), Dobermann, Beauceron ja rottweiler...

Heh heh, kuitenkin olen henkeen ja vereen saku ihminen.
      Okei okei, myönnetään et hullaannuin valkkareihin ja hukka koiriiin välillä mut se oli vaan jokin hairahdus... ;)

• hurtta-83

kun muutin karvanpituuden toiveita niin tulihan se sakukin sinne mulle sopivien rotujen listalle.
        Ja belgianpaimenkoira.

• hurtta-83 kirjoitti:

kun muutin karvanpituuden toiveita niin tulihan se sakukin sinne mulle sopivien rotujen listalle.
        Ja belgianpaimenkoira.

haussa sitten menee väärin...kaikki mitä sieltä ruksaan on koirieni ominaisuuksia ja kotona joutuu olemaan harvoin yli kolme tuntia yksin ja on ok talo pihoineen...höh,se testi on varmaan vajaa,eivät ole kuulleet pyrenettenmastiffista :)

• Deena78

Tein tuon testin joskus vuosi sitten kun etsittin sopivaa rotua. Silloin ei löytynyt sopivaa rotua tai tarjottiin labbista (joka meillä jo on).

Tolleriin päädyttiin ja nytpä se tuolta listalta löytyikin =) Kaikki muut listan rodut oli kyllä taas sellaisia etten ikinä kuvittelisi ottavani.

• Shirie

Meikäläiselle ei anneta mitään koiratestejä?!! Koko testien valitsemisalue on täynnä kaikenmaailman bitinpyöritysjakääntöohjelmia ja kysymykset perässä, jotta oletkos kokeillut? Tässä on nyt kuulkaa joku koira haudattuna kohdallani ... menen takaisin tutkimaan. Jos en olekaan sopiva koiraihmiseksi ja huomenna tulee rankkuri ja vie molemmat karvanopat!!! Käyn rakentamassa myös vallihaudat ...

• hatam

tuli testissä mulle. Oli muuten ensimmäinen ikinä suorittamani testi koiran suhteen eikä kyllä hirveen kauaksi mennyt.
      Jos vielä ottaisin koiran niin...ei sittenkään, en vaihtaisi.

• Shirie

... mutta kun mulle ei anneta mitään koiratestiä??? Tunnen itseni syrjityksi ... missä ... missä ...

• hatam

otsikossa suosituksia.

• Shirie
        hatam kirjoitti:

otsikossa suosituksia.

Ei löytynyt koiraa mulle pariinkaan otteeseen ... mistä vedänkin yhden johtopäätöksen ... saku on täyttänyt aina kaikki toiveeni, joten miksi tekisin säälittävää testiä kerta toisensa jälkeen ... tyhmä testi ... ikävä testi ... palikkatesti ... ärsyttävä testi ...

• hatam
        Shirie kirjoitti:

Ei löytynyt koiraa mulle pariinkaan otteeseen ... mistä vedänkin yhden johtopäätöksen ... saku on täyttänyt aina kaikki toiveeni, joten miksi tekisin säälittävää testiä kerta toisensa jälkeen ... tyhmä testi ... ikävä testi ... palikkatesti ... ärsyttävä testi ...

tämän testin läpäisit. Suosittelen sulle sakemannia.

• Minttu_

Mulle sopis maltakoira tai Bichon Frise ja vähän mä repesin kun ton tein ku mull on ittelläni just Bichon Frise kotona ... :) Täydellinen osuma

• Kooikerhondje

Missä ihmeessä se testi on?? en löydä!!!!

• hatam

otsikko: SUOSITUKSIA. 10:s viesti siinä ketjussa.

• Äijä

Tulokseksi antoi suomen- ja pohjanpystykorvat, molemmat springerit, fieldspanielin ja pienimynsterinseisojan.

Täysin nappiin. Ohhoh toisen kerran.

• hatam

sulla on?

• koiraa
        hatam kirjoitti:

sulla on?

...mutta olen kuulemma chihuahua. Järkytyksissäni tein testin uudestaan, ja päädyin noutajista kultaisimpaan.:) Autona Nissan. Ajelen muuten lähes 20 vuotta vanhaa Poloa...:)

• koiraa kirjoitti:

...mutta olen kuulemma chihuahua. Järkytyksissäni tein testin uudestaan, ja päädyin noutajista kultaisimpaan.:) Autona Nissan. Ajelen muuten lähes 20 vuotta vanhaa Poloa...:)

sentään romuauto niinkuin minä.siinä liikunnallisuus vai mikä lie testissä:sohvaperuna.Onkohan noi testit tänään mua vastaan liittoutuneet? :) :)

• Äijä

Minulla on pystykorva. Seuraava voisi olla joku em. roduista.

En ole hukannut mitään, mitä kuuluttaisin..(???)

Tämä on ainoa (tekemäni) testi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe