HPB suomalainen kansi.

22

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ole, mutta jäin miettimään, että mikä se HPB oikeen on? siis mistä ne kirjaimet tulee?

      • joku.htm

        HPB = Half-Blood Prince
        Half-Blood Prince = Puoliverinen Prinssi
        Puoliverinen Prinssi = Severus Snape
        Severus Snape = Severus Kalkaros
        Severus Kalkaros = Taikajuomien- ja liemien opettaja ja kuolonsyöjä.


      • animagus
        joku.htm kirjoitti:

        HPB = Half-Blood Prince
        Half-Blood Prince = Puoliverinen Prinssi
        Puoliverinen Prinssi = Severus Snape
        Severus Snape = Severus Kalkaros
        Severus Kalkaros = Taikajuomien- ja liemien opettaja ja kuolonsyöjä.

        ...entinen kuolonsyöjä.


      • sitten
        joku.htm kirjoitti:

        HPB = Half-Blood Prince
        Half-Blood Prince = Puoliverinen Prinssi
        Puoliverinen Prinssi = Severus Snape
        Severus Snape = Severus Kalkaros
        Severus Kalkaros = Taikajuomien- ja liemien opettaja ja kuolonsyöjä.

        puoliverinen prinssi=HPB= half plood-brince?


    • Jahas

      Suomalaisissa on huonot kannet ja toi on pohjanoteeraus. Miksei ne voi olla yhtä hienoja kuin vaikka Isossa-B:ssä?

    • omamielipide

      En ole kirjaa vielä lukenut, joten tuosta kannesta on vaikea tulkita mitään...,mutta ulkoisesti ihan mukavan näköinen. Näin yleisesti, pidän Suomen kielisten kirjojen kansista. Sen lisäksi että ne ovat hauskan näköisiä, niihin on "piilotettu" asioita kirjasta.

      Kuka tuo tyttö siinä kannessa on? Ginny?? vai ihan uusi henkilö???

    • Tietty tästä taas syntyy kamala kitinäkonsertti.

      Minä pidän Launiksen töistä, ja pidän myös tästä kannesta.

      • kuopiolainen

        Eihän ne mitään parhaita ole, mut hyviä kumminki.
        Tavallaan hauskoja.. Suomalaisia..


    • ------

      Tämä on ehkä Launiksen parhaita HP-kansia mutta se ei ole mitään. Kamala ja kuvottava se on silti. No ei voi mitään.

    • malfoyfani

      Moi!
      siis ihan ok. kuvittajalla edelleen sama perus tyyli... :DD

      • -ChoChang-

        Ihan hieno, Harrylla kunnon ilme. :D
        Minusta hienoin kansi on ollut Liekehtivällä pikarilla...


    • <mie>

      Tykkään Launiksen tavasta piirtää, mutta en siitä, miten hän sijoittelee asioita kanteen ja päättää mitä niihin tulee. Launis aina tunkee kannen täyteen tapahtumia/hahmoja, mikä näyttää rumalta. Tämän vuoksi tykkään osista enkkujen kansista enemmän, esim. HBP:ssä on todella upeat kannet.

      Mutta nämä PVP:n kannet ovat kyllä aika pohjanoteeraus. Värit on jotenkin todella vaaleat (tai sitten ne vääristyy) ja se vaan on jotenkin..ruma. En osaa selittää.
      Ja keitähköhän kannessa taas on? Niitä saa aina arvaille, kuten 5. kirjan kannessa, kun Siriuksesta tehtiin tyttö siihen.

      • <mie>

        ..piti sanoa, että takakansi pitäisi vielä nähdä, koska sielläkin on yleensä joku pikku kuva.


    • ||||||||||||||||||||||||||

      on Ginny.

    • animagus

      Aika mitäänsanomaton kansi, joten vaikea kommentoida. Sopii edellisten seuraan.

    • kopsu27

      Ihan kauhea kuva!! Kyllä tämä brittiversio on huomattavasti parempi!!!

    • le-ia

      Mun mielestä Launiksen tyyli piirtää on ihanan erikoinen. Eihän tuo nyt kauneudellaan vedä vertoja esimerkiksi brittiversiolle, mutta omaperäisyydellään kyllä.

      Go Launis, Go! :)

    • vampirena

      Voi itki kun Launis meni tollasenkin väsäämään... nykyään hän osaa tehdä vain takakanteen kuvan... vitosen kansikin oli hirvee mutta takakansi oli todella hieno. Ja samajuttu kun hän teki hyväntekeväisyyteen sen Potterkannen. Mikset Sinä LAunis tee kirjoihin yhtä hienoja? Onko taito kadonnut? Edelleen olen sitä mieltä että 1-3 kirjan kannet ovat hienoimpia.

    • Lady_Nocturna

      Ihan kuin Potterilla olisi amis-viikset tuossa kuvassa...
      Järkkyä. Kyljoo.

    • tiiättekö

      paljon tolle tulee postikuluja?

      • <mie>

        Kun klikkaat sitä linkkiä, niin vasemmassa sivussa on INFOo maksutavoista. Katsoppas sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe