Idoli-Agnes seksiravintolan työntekijä?

Katso-lehti

10

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiset tekevät töitä ansaitakseen elantonsa. Joskus sitä tekee jotain melko epätoivoista, jonain päivänä ei enää tarvitse olla niin epätoivoinen. Agnesinkaan.

      • Minä

        Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!


      • yrittää
        Minä kirjoitti:

        Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!

        päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
        kaapista löytyis ku joku vähän penkois?


      • yrittää kirjoitti:

        päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
        kaapista löytyis ku joku vähän penkois?

        ...jos ammattisairauksista mitään tietää, niin ehkä sieltä löytyisi pumpattava barbara, 50 litraa viinaa ja vuosien 1994-2005 Erotiikan Maailman vuosikerrat. Mutta niissähän ei ole mitään vikaa, mutta miettikää nyt, että joku viitsii olla ammatiltaan toimittaja.


      • Paskaa
        yrittää kirjoitti:

        päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
        kaapista löytyis ku joku vähän penkois?

        Nuo lehdet jauhavat täytä paskaa! Saisvat lailla kieltää kummatkin ja lisäksi vielä Ohonkin!


    • Mä vaan

      No voi kamalaa,mitä siitä? Jos ollut töissä seksiravintolassa, ei tarkoita et ollut strippari tai prostitoitu. Haloo.

      • Mä vaan

        Oops, kirjoitusvirhe:((( Tarkoitin prostituoitu


    • mistä sitä katsoo

      Enpä ota sen enempää kataa Agnesiin mutta ihmetyttää kannanotot seksiravintoloita kohtaan. Kuinka moni niissä on käynyt ja kuinka moni tahtoisi käydä.Todennäköisesti niissä viihdytään koska niitä on mutta auta armias jos joku sattuu näkemään vierailun.
      Ko baareja ei olisi jos niitä ei kukaan omistaisi ja pitäsi yllä.Tietenkin omistaja ja henkilökunta ovat aivan saastuneita kun tuollaista elinkeinoa pitävät yllä ja ihmisiä sinne houkuttavat!!!!
      Suomessa ei hyväksytä kenenkään nousemista loasta. Parempi pysyä kastissaan.On se niin suuremmoista löytää ja hoksata kuinka ulkomailta tulee ihminen,nainen JOKA on SYNNYTTÄNYT aviottoman lapsen. (suomessahan saa abortin) ja ajatella kuinka se kehtaa esitellä laulutaitojaan vaikka on työskennellyt tarjoilijana.
      Kyllä Suomesta löytyy ensimmäisen kiven heittäjiä!

    • mirkkkka

      se vasta luotettavan tiedon lähde onkin!!ihmiset on niin hiton tyhmiä,että uskoo kaiken mitä tollaset paskalehdet kirjoittaa!!!ne saa sittä rahaa.

    • Joumankin

      Tekeekö aikaisemmat työpaikat hänestä jotenkin huonomman laulajan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe