Idoli-Agnes seksiravintolan työntekijä?
10
2721
Vastaukset
Ihmiset tekevät töitä ansaitakseen elantonsa. Joskus sitä tekee jotain melko epätoivoista, jonain päivänä ei enää tarvitse olla niin epätoivoinen. Agnesinkaan.
- Minä
Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!
- yrittää
Minä kirjoitti:
Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!
päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
kaapista löytyis ku joku vähän penkois? yrittää kirjoitti:
päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
kaapista löytyis ku joku vähän penkois?...jos ammattisairauksista mitään tietää, niin ehkä sieltä löytyisi pumpattava barbara, 50 litraa viinaa ja vuosien 1994-2005 Erotiikan Maailman vuosikerrat. Mutta niissähän ei ole mitään vikaa, mutta miettikää nyt, että joku viitsii olla ammatiltaan toimittaja.
- Paskaa
yrittää kirjoitti:
päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
kaapista löytyis ku joku vähän penkois?Nuo lehdet jauhavat täytä paskaa! Saisvat lailla kieltää kummatkin ja lisäksi vielä Ohonkin!
- Mä vaan
No voi kamalaa,mitä siitä? Jos ollut töissä seksiravintolassa, ei tarkoita et ollut strippari tai prostitoitu. Haloo.
- Mä vaan
Oops, kirjoitusvirhe:((( Tarkoitin prostituoitu
- mistä sitä katsoo
Enpä ota sen enempää kataa Agnesiin mutta ihmetyttää kannanotot seksiravintoloita kohtaan. Kuinka moni niissä on käynyt ja kuinka moni tahtoisi käydä.Todennäköisesti niissä viihdytään koska niitä on mutta auta armias jos joku sattuu näkemään vierailun.
Ko baareja ei olisi jos niitä ei kukaan omistaisi ja pitäsi yllä.Tietenkin omistaja ja henkilökunta ovat aivan saastuneita kun tuollaista elinkeinoa pitävät yllä ja ihmisiä sinne houkuttavat!!!!
Suomessa ei hyväksytä kenenkään nousemista loasta. Parempi pysyä kastissaan.On se niin suuremmoista löytää ja hoksata kuinka ulkomailta tulee ihminen,nainen JOKA on SYNNYTTÄNYT aviottoman lapsen. (suomessahan saa abortin) ja ajatella kuinka se kehtaa esitellä laulutaitojaan vaikka on työskennellyt tarjoilijana.
Kyllä Suomesta löytyy ensimmäisen kiven heittäjiä! - mirkkkka
se vasta luotettavan tiedon lähde onkin!!ihmiset on niin hiton tyhmiä,että uskoo kaiken mitä tollaset paskalehdet kirjoittaa!!!ne saa sittä rahaa.
- Joumankin
Tekeekö aikaisemmat työpaikat hänestä jotenkin huonomman laulajan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602