Idoli-Agnes seksiravintolan työntekijä?
10
2698
Vastaukset
Ihmiset tekevät töitä ansaitakseen elantonsa. Joskus sitä tekee jotain melko epätoivoista, jonain päivänä ei enää tarvitse olla niin epätoivoinen. Agnesinkaan.
- Minä
Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!
- yrittää
Minä kirjoitti:
Agnes on halpa itä-eurooppalainen lapsensa vanhemman suomalaismiehen vuoksi jättänyt lutka.Hyi helvetti!
päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
kaapista löytyis ku joku vähän penkois? yrittää kirjoitti:
päästä pinnalle ja sitten suomalainen media ja varsinkin KATSO lehti heittää lokaa päälle oikein kunnolla...törkeetä mitähän katson vs.päätoimittajan
kaapista löytyis ku joku vähän penkois?...jos ammattisairauksista mitään tietää, niin ehkä sieltä löytyisi pumpattava barbara, 50 litraa viinaa ja vuosien 1994-2005 Erotiikan Maailman vuosikerrat. Mutta niissähän ei ole mitään vikaa, mutta miettikää nyt, että joku viitsii olla ammatiltaan toimittaja.
- Paskaa
yrittää kirjoitti:
kaapista löytyis ku joku vähän penkois?Nuo lehdet jauhavat täytä paskaa! Saisvat lailla kieltää kummatkin ja lisäksi vielä Ohonkin!
- Mä vaan
No voi kamalaa,mitä siitä? Jos ollut töissä seksiravintolassa, ei tarkoita et ollut strippari tai prostitoitu. Haloo.
- Mä vaan
Oops, kirjoitusvirhe:((( Tarkoitin prostituoitu
- mistä sitä katsoo
Enpä ota sen enempää kataa Agnesiin mutta ihmetyttää kannanotot seksiravintoloita kohtaan. Kuinka moni niissä on käynyt ja kuinka moni tahtoisi käydä.Todennäköisesti niissä viihdytään koska niitä on mutta auta armias jos joku sattuu näkemään vierailun.
Ko baareja ei olisi jos niitä ei kukaan omistaisi ja pitäsi yllä.Tietenkin omistaja ja henkilökunta ovat aivan saastuneita kun tuollaista elinkeinoa pitävät yllä ja ihmisiä sinne houkuttavat!!!!
Suomessa ei hyväksytä kenenkään nousemista loasta. Parempi pysyä kastissaan.On se niin suuremmoista löytää ja hoksata kuinka ulkomailta tulee ihminen,nainen JOKA on SYNNYTTÄNYT aviottoman lapsen. (suomessahan saa abortin) ja ajatella kuinka se kehtaa esitellä laulutaitojaan vaikka on työskennellyt tarjoilijana.
Kyllä Suomesta löytyy ensimmäisen kiven heittäjiä! - mirkkkka
se vasta luotettavan tiedon lähde onkin!!ihmiset on niin hiton tyhmiä,että uskoo kaiken mitä tollaset paskalehdet kirjoittaa!!!ne saa sittä rahaa.
- Joumankin
Tekeekö aikaisemmat työpaikat hänestä jotenkin huonomman laulajan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst27814573Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1554058PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303821Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701728Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4071706En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351659Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491346Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81111Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok631099Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1201088