isäni on ostamassa uutta 620 scaniaa ja mun pitäs netistä löytää scanian värikartta että näkisin niitä värejä. joo tiedän että saa scanian liikkestä käydä kattomasta..mutta tietääkö joku näkeekö niitä netissä?
scania
9
2389
Vastaukset
- Tule
Eikö kukaan tule näyttää värikarttaa, jos isäs todella on ostamassa. Ne scanian miehet tykkää istua siellä kopeissa ja odotella asiakkaita... Pankaa miehet töihin. Kyllä oikea kauppamies tulee vaikka keskellä yötä kaupantekohon
- siihen
Miranol..joku p...ruskea!Jolla maalattin keittiö-
kaappeja 70-luvulla.Yök..mutta jos sopis scaniaan. - vielä-
Pitäiskö sun vielä syödä vähän aikaa aamupuuroa.
- ota tehtaan
värillä.Käske isukin ajaa poriin riikoselle.Se sekoittaa siihen semmoiset värit ettei toisilla ole.
Liikaa näkee näitä "karvalakkivärejä". Liikenteessä on varmaan 100 punaista Scaniaa ja toinen mokoma Volvoja, hyvä jos edes teippaus on erilainen.
Ainakin jos minä olisin autoilija, tai joku kysyisi tulevan ajokin väristä, niin en ottaisi tehdasvärejä, mieluummin jonkin hieman persoonallisemman värisävyn. Vaan eipä se kaikkia tietysti häiritse vaikka itsellä olisikin saman värinen auto kuin monella muullakin :)- Scanian kartassa
puukuski kirjoitti:
Liikaa näkee näitä "karvalakkivärejä". Liikenteessä on varmaan 100 punaista Scaniaa ja toinen mokoma Volvoja, hyvä jos edes teippaus on erilainen.
Ainakin jos minä olisin autoilija, tai joku kysyisi tulevan ajokin väristä, niin en ottaisi tehdasvärejä, mieluummin jonkin hieman persoonallisemman värisävyn. Vaan eipä se kaikkia tietysti häiritse vaikka itsellä olisikin saman värinen auto kuin monella muullakin :)Sen kun vaan päättää ostaessa minkä ottaa.
Varmasti löytyy jokaiselle mieluinen.
Tiedätkös muuten että Scanian tehtaalla on maalausosastolla tasan yhtä monta työntekijää kuin riikosella? Siis; 1.
- 3500
eri sävyä..eikä ketään turpajoonasta maalaamossa.
Robotit hoitaa.Euroopan uuden aikaisin maalaamo- onko tietoa?
montako maalaria siellä on?
- kamaz
onko tietoa? kirjoitti:
montako maalaria siellä on?
myynnissä!Rellu vahvin yhteistyö kumppani.
Neuvosto-kamatzissa oli yks väri:armeijan vihreä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814