Iloista biker henkeä ja joulu mieltä kaikille bikereille pyörän merkistä välittämättä, mutta ennen kaikkea HD porukoille, messuilla tavataan...!
Iloista biker henkeä ja joulu mieltä...!
4
1687
Vastaukset
- ExJooHan
"fat boy" olen minäkin, tosin nykyisin omista baijerilaisen, mutta HD on hankinnassa toiseksi pyöräksi, möin sen viimekesäisen HD,ni pois syksyllä.
Eikun morjestetaan kun tavataan, Onneksi kevääseen ei ole enään pitkä aika. Kohta pääsee mp-messuille ja messuista ajokauden alkuunhan ei ole pitkä aika.
Mitenkä muuten juuri hd-palstat keräävät kaikki nämä vaapsajalkaiset etoölliäiset, joiden sanavarasto pääasiassa rajoittuu noihin sukupuolivähemmistöihin?- sporster
ne jotka mollaa Harlikoita eivät tule koskaan omistaa sellasta. Itselleni tulossa uusi sporsteri 50v lahjaksi. Huom. itse ostettu.
- harlikatar
kuin myös hyvää kaikkee asfaltin näkyviin tulemisen odotukseen ja siitä sitten etiäppäin....
lihavaa poikaa minäkin haaveilisin mutta saattapi haaveksi myös jäädä kokoni puolesta,vaikka maasta se pienikin ponnistaa....täytyy koe istumisia lähtee suorittaa vaikka hämeenlinnaan siellä niitä näkyi muutama olevan ;)))
kateelliset ne jaksaa suutaan soittaa täällä,tuskin edes mopoa omistavat...mutta olkoon heillä kivaa jos onnelliseksi siitä tulevat....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749