Titääköhän kukaan hyviä koirakouluja pirkanmaalla?
Yhteen soitin, mutta mielipiteet erosi niin rankasti, etten sinne todellakaan halunnut!
koirakouluja?
4
453
Vastaukset
Mistä kyselit? Millaista koirakoulua tarkoitat? Missäpäin Pirkanmaata? Mitä koiralle olisi tarkoitus opettaa?
Ainakin Tampereella ja sen lähikunnissa on paljon erilaisia koirakerhoja, jotka järjestävät erilaisia koulutuksia. Kyselepä niistä, jos sen tyyppistä ohjattua koulutusta kaipaat. Ja ainakin yhden ongelmakoirakouluttajan tiedot löytyvät keltaisilta sivuilta.
Yhtäkkiä seuroista tulee mieleen Tamsk,
Ylökk,
Taves,
Tampereen agilityurheilijat tai vastaavan muistaisin myös olleen.
Lisäksi on eri rotuyhdistysten paikkakuntakohtaisia alajaostoja ja kokouksia.
Kennelliitostakin voisi näitä koiraseuroja kysellä, ja ehkä kennelpiiristä.- aloittaja
Ihan koiran peruskoulutusta..
Koirat on jo aikuisia.
Paikka, josta kysyin, nimeä en viitsi mainita.. Mutta mielestäni kannanotto oli heiltä turhan suoraa (ja minäkin kestän kyllä kuunella melkoista soopaa, mutta nyt kyllä korvia punotti!).. Minähän sen lystin kuitenkin maksaisin.. Tämän henkilön mielestä aikuisen koiran tuonti koirakouluun on yhtä kuin hullu koira.. Ja hinnat oli erittäin korkeat.. Tottakai tietävät asioista enemmän kuin minä, kokemustakin heillä on paljon enemmän, mutta kyllä minä silti koirani parhaiten tunnen kun niiden kanssa melkein jatkuvasti olen!
Mutta soittelen paikallisiin yhdistyksiin jne. katsotaan, jos löydän jonkun vähän asiallisemman henkilön minua ja koiriani auttamaan! =) aloittaja kirjoitti:
Ihan koiran peruskoulutusta..
Koirat on jo aikuisia.
Paikka, josta kysyin, nimeä en viitsi mainita.. Mutta mielestäni kannanotto oli heiltä turhan suoraa (ja minäkin kestän kyllä kuunella melkoista soopaa, mutta nyt kyllä korvia punotti!).. Minähän sen lystin kuitenkin maksaisin.. Tämän henkilön mielestä aikuisen koiran tuonti koirakouluun on yhtä kuin hullu koira.. Ja hinnat oli erittäin korkeat.. Tottakai tietävät asioista enemmän kuin minä, kokemustakin heillä on paljon enemmän, mutta kyllä minä silti koirani parhaiten tunnen kun niiden kanssa melkein jatkuvasti olen!
Mutta soittelen paikallisiin yhdistyksiin jne. katsotaan, jos löydän jonkun vähän asiallisemman henkilön minua ja koiriani auttamaan! =)Että on noin huonosti kohdeltu! Kyllä aikuisenkin koiran kanssa voi mennä koirakouluun, eikä se välttämättä ole edes ns. ongelmakoira... Vanha tapoihinsa juurtunut eläin ei välttämättä opi niin nopeasti kuin nuori, mutta oppii kuitenkin! mun käsittääkseni koirakoulussa harjoitellaan just liikkeitten tekemistä kun on muita ja asiantuntija katsomassa ja opastamassa, varsinaisia juttuja harjoitellaan ja kerrataan tarkemmin kotona, ainakin jos tahtoo kisakoiran tai oikein hyvin kulkevan koiran.
- krb
Saman asian kanssa olen pähkäillyt ja tähän koirakouluun olen ilmoittautunut. toivottavasti ei ole se mihin olit soitellut, koska nettisivuillaan ainakin sanoo alkeiskurssistaan, että sopii myös vanhemmille koirille. Onhan se melko kallis, mutta olen kyllä valmis maksamaan koirani koulutuksesta.
olen kuullut, että Tamskiin on vaikea päästä (tosin olen puhunut vaan pentukoulutuksesta, joten en tiedä mikä on tilanne vanhemmilla koirilla).
Tässä linkki koirakoulun sivuille:
http://www.saunalahti.fi/koirapsy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484