entisenkokoiseksi imetyksen jälkeen? Imetyksen olen lopettanut puolivuotta sitten, eivätkä rinnat ole pienentyneet ollenkaan. Kaikki raskauskilot kyllä lähti ja enemmänkin, mutta rinnat on ja pysyy... Voiko jollain jumppaliikkeillä pienentää rintoja? Muutoinkin runsaspovisena olisin halunnut pienemmät rinnat, mutta ei, hartiat kipeänä ja ryhtikin painuu kumaraan. Neuvokaa helppoja jumppaohjeita...
milloin tissit palautuu
8
2094
Vastaukset
- Pahvi
Herää unestasi pahvi!
- Liisa-Maria
Äidin rinnat eivät enää koskaan palaudu sellaisiksi kuin ne olivat ennen ensimmäistä raskautta, koska ne kehittyvät ensimmäisen raskauden aikana aivan yhtä paljon kuin murrosikäisillä. Neitseellisiin rintoihin ei siis ole enää paluuta. Ole tyytyväinen siihen, mitä sinulla nyt on, sillä jos laihdutat rajusti, äidilliset rinnat väistämättä rupsahtavat.
- minulla vaan
ole rinnat kasvaneet imetyksen aikana. Alussa kun maidon tulo alkoi ne vähä kasvoi, mutta nyt imetyksen lopputtua samanlaiset ovat kuin ennenkin ennen raskaaks tuloa.
- äitiliini3
jäi rinnat isommiksi imetyksen jälkeen ja taas seuraavan lapsen jälkeen isommiksi...joten ei ne siitä välttämättä palaudu kuin ehkä laihduttamalla.
- täälläkin=)
Tissejä ei voi jumpata mitenkään pienemmiksi, koska ne eivät ole lihasta mitä voi kiinteyttää..
Ehkä on parastasta että alat vaan totuttelemaan ajatukseen että ne jäävät semmoisiksi,
tai ehkä ne laihduttamalla voi vähän pienentyä, se on hyvin yksillöllistä, ennalleen ne tuskiin kuitenkaan enään palaavat. - Nimetön
kuulemma jumppaamalla rintalihaksia ja parantamalla ryhtilihaksia saa rinnat näyttämään hieman paremmilta. Itse "vasta" imetän joten en ole päässyt kokeilemaan onko totta. Toivottavasti...! lykkyä tykö!
- rupsahtanut rusina
Oisitte tyytyväisiä isoista tisseistänne. Kun on tissit olleet ensin kokoa A ja kolme raskautta ja imetystä takana niin eipä ole jäljellä kuin rupsahtaneet rusinat. Itsellä ne on aina vain pienentyneet joka raskauden ja imetyksen jälkeen. Eipä siinä paljon jumpat auta, haba kyllä kasvaa hartioissa ja käsivarsissa mutta rinnat on pienet ja rupsahtaneet vaikka mitä tekisi. Kun on aina ollut hoikka muutenkin ja vielä raskauksien jälkeen entistä hoikempi, ei voi todellakaan tisseillä ylpeillä. Sitten jos yrittää itseään lihottaa, niin ne rasvat tulee vain reisiin eikä yhtään ylemmäksi. On kiva yrittää ostaa itselleen naisellisia jakkuja, tms. vaatteita, koska mikään ei istu päällä kun on rintojen kohdalla pelkkää tyhjää täynnä.
samoja kokemuksia ja vaan yksi lapsi on...että elkää rutkuttako tisseistänne...teille kun on semmoset "annettu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457