Oiskos teillä mitää nettisivuja tiedossa, missä olis noita tatskoja? Meinasin ottaa itelleni, ja aattelin et koira täytyy olla. Elikkä vinkkejä, kiitos. ;D
Koiratatuointeja?
4
1281
Vastaukset
teettäneen tatuoinnin itselleen oman koiran silhuetista. En kertakaikkiaan saa päähäni paikkaa, oli kuulemma paljon koira-aiheisia juttuja. Ellet saa vastausta tai löydä haluamaasi täältä, niin laita uusi kysely alkuviikosta, tai kysy sähköpostini kautta, meille on tulossa juuri tatuoinnin omistaja Maanantaina. Muistelisin tatuoinnin tekijällä olleen mallisto ja kotisivu.
- FAU
on oman koiran kuvasta tehty tatuointi ja hyvä onkin, vaikka itse sanonkin ;))
Ei vaan tähän kysymykseen auta, kun on tehty ruotsissa.
Yksi tuttuni piirrätti minulla kuvan koirasta ja lähetin tämän kuvan sähköpostina hänen valitsemalleen tatuoijalle. Nyt hänellä on kaunis juokseva koira olkapäässä. Että noinkin sen voi tehdä.
Mulla on villakoirankuva nilkas ja villakoiranpää rinnuksessa. Kuvat on otettu mirtikistä. Mirtikki on on paikka josta saa netin kautta tilattua vaatteita joissa on brodeerattuja eläimenkuvia. Katsokaa www.mirtikki.fi Ainaki fleese vaatteet ovat korkealaatuisesta materiaalista tehtyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810