Eli mulla on se teini-raskaus ohjelma jossa tulee se kello, niin siitä sen hedelmöitys hoidosta mitä virkaa sillä on? miten sitä käytetään ja sitten kun teini on raskaana voi valita jonkun ihmeen "raskaus-mittarin" niin missäköhän se mahtaa olla ja mitä se tarkottaa?? Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan hölmöä! :D
Teini raskaus ohjelmasta!
7
1765
Vastaukset
- Sims
Mulla on tuo sama hack ja kun naisen pistää aloittamaan hedelmöityshoidon niin siihen yläkulmaanhan tulee varoittava teksti tyyliin "simisi on nyt oltava todella tarkka kenen kanssa pelehtii". Ilmeisesti simi siis voi tulla raskaaksi, vaikka ei varsinaisesti edes yrittäisi lasta, vaan pelehtisi. Raskausmittari varmaankin kertoo kuinka pitkällä raskaus on.
- Kyllikki
Jos on YE ja YO ni meneekö peli sekasin jos ton lataa ja mistä ton voi ladata?
- Sims
Kyllikki kirjoitti:
Jos on YE ja YO ni meneekö peli sekasin jos ton lataa ja mistä ton voi ladata?
Ei mene sekaisin, kunhan asentaa päivitetyn version. Linkin hackkiin löydät aikaisemmista teiniraskaus keskusteluista.
- aaru
Kun teini tulee raskaaksi, niin sehän muuttuu aikuiseksi sen raskauden ajaksi. Kun sen mittarin valitsee niin siellä missä näkyy ikä, näkyykin miten raskaus etenee. Eli kun teini on viimesillään ikä näyttää että vanhuus alkaa huomenna. Eli ei se tämän kummallisempi juttu ole. Toivottavasti joky ymmärsi.
- niiU
Tuo auttoi kyllä ihan tajuttomasti :D Kiitos!!!
Moikka!
Hmm... Tuo kuulosti todella mielenkiintoiselta!
Mulla on vain normaali teiniraskaus homma ladattu modthesimsistä.
Googlestakaan en löytänyt (mutta jatkan etsimistä).
Jos saisin vinkkiä tai vaikka suoran linkin, että mistä saisin tuon myös ittelleni!!
Kiitos kaunis ja joulun odotuksia!- Sims
ModTheSims2 löytyy myös tämä hack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891658- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231296