Eli mulla on se teini-raskaus ohjelma jossa tulee se kello, niin siitä sen hedelmöitys hoidosta mitä virkaa sillä on? miten sitä käytetään ja sitten kun teini on raskaana voi valita jonkun ihmeen "raskaus-mittarin" niin missäköhän se mahtaa olla ja mitä se tarkottaa?? Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan hölmöä! :D
Vastaukset 7
- Sims
Mulla on tuo sama hack ja kun naisen pistää aloittamaan hedelmöityshoidon niin siihen yläkulmaanhan tulee varoittava teksti tyyliin "simisi on nyt oltava todella tarkka kenen kanssa pelehtii". Ilmeisesti simi siis voi tulla raskaaksi, vaikka ei varsinaisesti edes yrittäisi lasta, vaan pelehtisi. Raskausmittari varmaankin kertoo kuinka pitkällä raskaus on.
- Kyllikki
Jos on YE ja YO ni meneekö peli sekasin jos ton lataa ja mistä ton voi ladata?
- Sims
Kyllikki kirjoitti:
Jos on YE ja YO ni meneekö peli sekasin jos ton lataa ja mistä ton voi ladata?
Ei mene sekaisin, kunhan asentaa päivitetyn version. Linkin hackkiin löydät aikaisemmista teiniraskaus keskusteluista.
- aaru
Kun teini tulee raskaaksi, niin sehän muuttuu aikuiseksi sen raskauden ajaksi. Kun sen mittarin valitsee niin siellä missä näkyy ikä, näkyykin miten raskaus etenee. Eli kun teini on viimesillään ikä näyttää että vanhuus alkaa huomenna. Eli ei se tämän kummallisempi juttu ole. Toivottavasti joky ymmärsi.
- niiU
Tuo auttoi kyllä ihan tajuttomasti :D Kiitos!!!
Moikka!
Hmm... Tuo kuulosti todella mielenkiintoiselta!
Mulla on vain normaali teiniraskaus homma ladattu modthesimsistä.
Googlestakaan en löytänyt (mutta jatkan etsimistä).
Jos saisin vinkkiä tai vaikka suoran linkin, että mistä saisin tuon myös ittelleni!!
Kiitos kaunis ja joulun odotuksia!- Sims
ModTheSims2 löytyy myös tämä hack.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm691061- 55998
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43956Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k62774Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.322718Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21714- 33645
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44608Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani178595Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8582