mitäs vois

viedä miehelle

kun ensimmäisen kerran menee kylään?
Olen aina tottunut ensimmäisellä kerralla viemään jotain pientä, mutta tämä miehelle vieminen on aina tuskaista, kun en tiedä mitä.
Kukkia? kynttilä?

8

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viedä jotain

Onko pakko viedä jotain, sinuthan on kutsuttu sinne vierailulle. Tämä tuntuu olevan suomalaisten tapa, esim Jenkeissä kaveri katsoisi ihmetellen jos veisit sinne jotain, vois jopa luulla että alat heti muuttoa suunnittelemaan :o) Mieti myös mitä kaveri on tuonut sinulle jos on käynyt sinun luonasi

• ymmäärrä

SINÄ olet kutsun hyväksynyt - voitko enempää viedä kuin itsesi = kutsun olet hyväksynyt - enkä tarkoita mitään hölmöä

• EN halua, että tuot mitään tuliaisia jos luokseni tulet. Sinä olet riittävästi.
        Tai pari joulutorttua näin joulun alla suotanee... EI muuta!

• Miehen mieli

Tyylikästä kuohujuomalasia. Jos aihetta antaa pitemmän päälle, ovat ne sitten teidän omat suosikkimaljat, vaikka en epäile miehellä ennestään olevan sarja vaikka mitä laseja

• Jos veisit sinne

itsesi.
        Monelle miehelle se olis ihan hyvä lahja.
        Minulle ainakin olis....

• jos veisit sinne
        Jos veisit sinne kirjoitti:

itsesi.
        Monelle miehelle se olis ihan hyvä lahja.
        Minulle ainakin olis....

itsesi.
        Mitän käyttö ohjeita ei tarvita , osaisin kyllä nauttia sinusta.
        Jos olisit muuten mukava ja uskoisin sinunkin nauttuvan minusta.

• Miehen mieli
        jos veisit sinne kirjoitti:

itsesi.
        Mitän käyttö ohjeita ei tarvita , osaisin kyllä nauttia sinusta.
        Jos olisit muuten mukava ja uskoisin sinunkin nauttuvan minusta.

Käyttöohjeet varmuuden vuoksi mukaan. Vaikka käyttölogiikkani on nykyaikaisen opastavaa, saatat silti niitä joskus tarvita. Parhaiten toki pääsee sisälle miehen mieleen oppimisen ja erehdyksen kautta. Se on se nautinnollisin, joskin vähän pitempi tie.

• miesvieläkurja

mitä puuttuu, älä vie mitään. Jos tiedät, ole silti varovainen, sillä Sinun mielestäsi puute ei välttämättä ole toisen mielestä puute.

Useimmat miehet ilahtuvat jo ikihyviksi siitä, että tulet kylään - riippumatta siitä oletko mies vai nainen. Yksinäisen miehen ovikelloa ei usein soitella. Saattaa olla, ettei edes toimi se kello, kun paristojen varaus on ehtynyt. Niin kävi minulle tänä syksynä. Putkivuodon etsijät olivat oven takana ja kolkuttivat lopulta. En edes muista, koska viimeksi kello on soinut, ehkä 5 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1883
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      45
      1873
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1745
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1107
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      1051
    8. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    9. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      20
      972
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36