Candida forte

kokemuksia ??

Ostinpa itselleni kyseisen tuotteen Eli monipuolinen kehon puhdistaja CANDIDA forte, hiivantuhoojat.
Otin eka napin ruuan ja´runsaan veden kanssa, ei mitään vaikutusta toisen sitten illaalla ruuan ja runsaan veden kanssa, niinkuin ohjeissa neuvottiin. Aamuyöstä heräsin koviin vatsakipuihin ja kävin ainaskin viis kertaa paskalla. Paskantaminen auttoi ja kivut loppui. Sitten olen ottanut parina päivänä samat annokset. Ei ole tullut toista kertaa moisia vatsanväänteitä. Suoli tuntuu toimivan normaalisti. Tämä on tällänen 30 päivän kuuri. Panin merkille, että tämän lääkkeen nauttimisen jälkeen minua väsyttää, toisinaan jopa nukuttaa. Johtuisko väsymys lääkkeestä vai nautitusta ruuasta. Toisia ihmisiähän alkaa ruoka ramaseen ja ottavat ruokaunet.
Millaisia kokemuksia teillä on tästä tuotteesta ?

20

44385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia ??

      Unohtui sanomatta, että pää on ollut kans kipeä, tätä lääkettä nautittuani. En tiedä johtuuko pääkipu tästä lääkkeestä, mutta lisäsinpä kuitseki.

      • Paskasta

        Jota on nyt verenkiertosi täynnä, eli epäpuhtaudet lähti nyt liikkeelle, ja ne pitäs polttaa aineenvaihdunnan kautta ulos. Ei muuta kuin laadukasta vettä, vettä ja vettä runsain mitoin mahareppuusi ja hikoilemaan, joko saunaan, tramboliinille, kuntopyörän päälle, kuntolaitteelle, ei kuin ylös ulos ja lenkille.


      • Migroskooppi
        Paskasta kirjoitti:

        Jota on nyt verenkiertosi täynnä, eli epäpuhtaudet lähti nyt liikkeelle, ja ne pitäs polttaa aineenvaihdunnan kautta ulos. Ei muuta kuin laadukasta vettä, vettä ja vettä runsain mitoin mahareppuusi ja hikoilemaan, joko saunaan, tramboliinille, kuntopyörän päälle, kuntolaitteelle, ei kuin ylös ulos ja lenkille.

        Olen utelias, ja nyt haluaisin nähdä veresi migroskoopissa. Siellä olisi hurjia näkymiä.


      • Kokemuksia ???
        Migroskooppi kirjoitti:

        Olen utelias, ja nyt haluaisin nähdä veresi migroskoopissa. Siellä olisi hurjia näkymiä.

        Nyt tämä päivä hieman helpompi. pääkipu poissa. Mutta se väsymys. Ulos, ylös ja lenkille ei oikein toimi, kun nyt jaksan lenkkeillä vähemmän kuin mitä ennen tätä lääkekuurin aloittamista. Eilen yritin ja kyllä tuntui matka pitkältä ja jalat raskailta. Pitää sinnillä lähteä kokeilemaan taas. Ja saunonutkin olen, mutta en ole mikään löyly ihminen. Saunassa hikoilin normaalisti ja vettä olen juonu monta lasillista. Paskonu jo tälle päivälle kolme kertaa.


    • asiaan perehtynyt

      Mulla oli noita vastaavia oireita kun aloin hiivakuurille. Yksi juttu pitäs ottaa tosissaan kun alkaa poistamaan hiivaa: Se ei saa tapahtua liian rajusti. Tulee nimittäin herkästi ns. Herxheimerin reaktio eli paranemiskriisi. Kroppa ei pysty poistamaan sitä myrkkymäärää joka tulee niistä kuolleista hiivasienistä ja olo on monta kertaa pahempi kuin alunperin. "Terve ihminen" yleensä kestää sen mutta paras edetä varovasti koska jotain oireilua tulee kuitenkin jos hoito tepsii...

    • sitten...

      itekkin käytin ja olo oli kuin alkuraskauden pahoinvointia. RUOKAVALION kanssa olen ollu vuoden jo kunnossa ja vihdoin olen "elossa".

      • älynä

        Mistä sitä voi ostaa? Haluaisin kokeilla:))


      • ....
        älynä kirjoitti:

        Mistä sitä voi ostaa? Haluaisin kokeilla:))

        Sitä voi ostaa ihan mistä vaan; ruokakauppojen luontaishyllyt, luontaistuotekaupoista... mistä vaan.

        Ite alotin kuurin muutama päivä sitten, ja vielä ei ole tullu MITÄÄN muutosta mihinkään; ei turvotukseen, ei suolen toimintaan...
        Millos muilla 'kuurilaisilla' alko vaikutukset näkymään, vai voiko olla toimimatta mulla?


      • IhanPipi

        Aloitin kuurin nyt 2 pv sitten... Ja heti suoraan ohjeen mukaan 2x2 tabua. Siitä asti ollut PAHOINVOINTIA!!, vilkkaampi suolentoiminta, pahemmat fibrokivut, sairas ja täysin uupunut olo...!! Taidan nyt vähän himmata, ja otan vain sen 1x2 tbl, ja lisään sitten annosta voinnin mukaan!!


    • Idka

      Candida forte on ollut minulle pelastus, koska kärsin kroonisista hiivatulehduksista. Periytynyt suolisto ongelma. Ruokavalion olen toki muuttanut jo 2 vuotta sitten. Oireitteni takia ja vältän hiivaa, vehnää, ynnä muuta ja lääkärin mielestä täysin oikea ratkaisu. Väsymystä en ole kokenut että tämä luontaistuote lisäisi. Mitkä ikinä onkin syyt tämän lääkkeen aloittamiseksi, ensin tulee muutos lähteä ruokavaliosta ja sitten tämä tuote akuutin tilan hoitamiseksi. Jatkuvaan käyttöön ei ole tarkoitettu.

    • Hiivahiiri

      Oon pari päivää syöny candidafortea 2tblx2 ja vatsa ihan ripulilla ja väsyttää. Kuuluuko puhdistusoireisiin ja on ohimenevää? Kokemuksia?

      • Ei tuollainen valmiste mitään puhdista.


      • Luontaisluikuri

        Puhdistaa se tolvanoiden rahapussit ylimääräisistä rahoista.


    • Misu

      Haluaisin tietää tosta valmiistesta enemmän on ollut hiivasientä 2 kuukautta kielessä sitten kun se menee kurkkuun oksennan limaa päivittäin.olen käynyt lääkärissä jonkun tabletin sain ja geeliä kieleen ei auttanut.paino on laskenut olen syönyt hiivatonta ruokavaliota , ei auta.

      • Päästöäjä

        Multa lähti viime kerralla migreeni pois 3 päivässä. Tosin kahvia vetelin paljon. Kahvi on tapa ja kofeiinirikkaat juomat. Ajattelin jättää pois, niin olisi helpompaa tää puhdistus ja migreenistä irtautuminen. Kahvia kahvia kahvia... Mitä enemmän juon sitä ja jään sokeriin koukkuun, sitä enemmän saan epilepsia/migreenikohtauksiakin. En voi muuta kuin ostella Candida Fortea ja pitää paussi kahvista ja nautintojuomista.


      • Ruikitaansilmään

        "En voi muuta kuin ostella Candida Fortea ja pitää paussi kahvista ja nautintojuomista"

        Sinua siis pystyy kusettamaan ihan jatkuvalla syötöllä.


      • takapenkin.pudokkaat
        Ruikitaansilmään kirjoitti:

        "En voi muuta kuin ostella Candida Fortea ja pitää paussi kahvista ja nautintojuomista"

        Sinua siis pystyy kusettamaan ihan jatkuvalla syötöllä.

        Kehossa ei ole paikkaa, jota voisi jollakin tuon kaltaisella valmisteella "puhdistaa". Pelkkää markkinointikikkailua ja mielikuvien myymistä. Höynäytettäville on tyypillistä se, että he näkevät esim. syylän jonkinlaisena olentona, jonka "verenkierto" voidaan katkaista kiertämällä hius sen ympärille. Tai että syöpäkasvain "nälkiintyy", jos jätät ruokavaliosta pois sitä tai tätä. Vaihtoehtoista tiedettä, tosiaan.


      • Anonyymi
        takapenkin.pudokkaat kirjoitti:

        Kehossa ei ole paikkaa, jota voisi jollakin tuon kaltaisella valmisteella "puhdistaa". Pelkkää markkinointikikkailua ja mielikuvien myymistä. Höynäytettäville on tyypillistä se, että he näkevät esim. syylän jonkinlaisena olentona, jonka "verenkierto" voidaan katkaista kiertämällä hius sen ympärille. Tai että syöpäkasvain "nälkiintyy", jos jätät ruokavaliosta pois sitä tai tätä. Vaihtoehtoista tiedettä, tosiaan.

        Candida forde ei ole huuhaa olen käyttäny monta vuotta ja kyllä hiivasyndrooman pitänyt kurissa oli tosi vaiva hiivasta ja tämä aine puhdistaa suoliston huuhaa höpöttäjillä ei kai ole ollut hiivavaivoja. Alussa otin Aamulla heti aamupalan jälkeen 2 tabletti ja iltasella syönnin jälkeen 2 tabletti ja 2 viikkoa ja sitten 1 tabletti aamulla ja 1tabletti illalla ruokailun jälkeen. Ukko 70 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Candida forde ei ole huuhaa olen käyttäny monta vuotta ja kyllä hiivasyndrooman pitänyt kurissa oli tosi vaiva hiivasta ja tämä aine puhdistaa suoliston huuhaa höpöttäjillä ei kai ole ollut hiivavaivoja. Alussa otin Aamulla heti aamupalan jälkeen 2 tabletti ja iltasella syönnin jälkeen 2 tabletti ja 2 viikkoa ja sitten 1 tabletti aamulla ja 1tabletti illalla ruokailun jälkeen. Ukko 70 v

        Hyvin sanottu, Ukko!


      • Anonyymi
        takapenkin.pudokkaat kirjoitti:

        Kehossa ei ole paikkaa, jota voisi jollakin tuon kaltaisella valmisteella "puhdistaa". Pelkkää markkinointikikkailua ja mielikuvien myymistä. Höynäytettäville on tyypillistä se, että he näkevät esim. syylän jonkinlaisena olentona, jonka "verenkierto" voidaan katkaista kiertämällä hius sen ympärille. Tai että syöpäkasvain "nälkiintyy", jos jätät ruokavaliosta pois sitä tai tätä. Vaihtoehtoista tiedettä, tosiaan.

        Oletko sitä mieltä että vain 'viralliset' lääkkeet kourakaupalla on parempi vaihtoehto?
        Olen hoitanut itseltäni hiivat pois Candina Fortella aina kun polte suussa ja vatsassa alkaa viestimään hiivasta. Aloitan aina 2/2 päivä annoksella. Muutama päivä niin oireet ovat pois ja ihokin kiittää,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe