mä en ole ikinä pystynyt ymmärtämään miksi ihmiset yrittävät olla jotain mitä he eivät oikeasti ole..nykyyän kaikki haluavat tulla hyväksytyksi.pitää olla muka todella laiha,kaunis,isotissinen ja niin täydellinen.miksi?
ei sen noin pitäisi mennä..eikö se sisäinen kauneus ole tärkeintä?eikä se ulkonäkö?
jos jollekin ei kelpaa sellasenaan kun on niin mitä sitten?ei ole sen helvetti..aina meinaan löytyy joku joka rakastaa sellasenaan kun on.
mielestäni ei ole tervettä muuttaa itseään jonkun toisen mielipiteen vuoksi..
joten olkaa omia itseänne,älkääkä jotain muita!!!!eikö se ole kuitenkin tärkeintä että itse on tyytyväinen...?
ei pysty ymmärtään
7
761
Vastaukset
- Tare
Kyllä se sisäinen kauneus on se tärkein mutta en minäkään minkään kotkan kanssa alkaisi eli tavattoma n ruma/laski, oli kuinka hieno persoonallisuus sitten.
- pimu
vaikka sisäinen kauneus onkin se tärkein, sä et näe sitä ulospäin. Sä et voi tietää keillä on hyvä persoona yms yms. vaan kattomalla niitä.
Jos sua kadulla kävelee vastaan kaks jätkää/muijjaa, toinen on ihanan näkönen ja toinen tosi ruma, nii et sä tiiä onko niistä toinen sisäisesti kaunis. Siks sä mielummin menisit juttelee sille ihanan näköselle ku sille rumalle.
Jos toinen on tosi ihana persoona nii ei se silloin haittaa jos se ei oo mikään missi tai malli tai muu...
Mut kaunis ulkonäkö kiinnittää sen toisen huomion. Näin se ainakin on mulla... - liebe
Niinpä niin. Ulkonäkö on osa ensivaikutelmaa, mutta mun mielestä se oikeastaan onkin sitten siinä. Ainakin mä pystyn antamaan uusiin ihmisiin tutustuessani mahdollisuuden kaikennäköisille. Yleensä se, että näyttää siltä kuin pitää itsestään huolen etc. tekee ihmisestä miellyttävän katsella, vaikka luonto ei olisi mitään miss/mister maailma pärstäkerrointa antanut.
Se voi kuullostaa ja tuntua ihan vitunmoiselta kliseeltä, mutta pääasia, että itse viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi. Sellaiset ihmiset huomataan ja tyyppi joka miettii koko ajan, mitä muut hänestä ajattelevat luo ympärilleen sellaisen fiiliksen, ettei siihen kukaan tahdokaan tutustua. Sen voin ihan kokemuksella sanoa.
Muista niin kannata välittää. Voi ajatella niin, että jos tuo sen ja sen takia jättää tutustumatta tai sanoo jotain, niin siitä ei kannata välittää ja on sen tyypin oma moka. Pukeutua seksikkäästi, olla laiha, kaunis, isotissinen, ja vähän täydellinenkin. Miksi en rakastaisi?
Mutta en suinkaan muiden mielipiteiden takia.
Yleistät liikaa. Ei kaikki ajattele muiden mielipiteitä. Itse olen saanut monta kertaa kuulla paskaa pukeutumistyylistäni
Siitä, että näytän liikaa
Että näytän toisinaan maksulliselta naiselta.
Mutta tiedän sentään, mitä haluan, miltä haluan näyttää.
Ei kenenkään pitäisi välittää muiden ihmisten mielipiteistä. Mitä vitun väliä niillä on?
Ei ole tervettä muuttaa itseään jonkun toisen mielipiteen vuoksi
Paitsi, jos se ihminen on todella tärkeä. Jos rakkaani sanoisi, että pitäisi musta enemmän, jos mulla olis ruskea fleda, en varmasti värjäisi sitä. Mutta jos hän sanoo, että näytän paremmalta hiukset kiinni, kuin auki, voisin pitää hiuksiani enemmän auki.
On valitettavaa, että niin moni nuori ottaa paineekseen näyttää siltä mitä media käskee. Mutta ei kai se vika ole lapsissa
vaan vanhemmissa!- zoaNNNNNe
Sisäinen kauneus on ehdottomasti tärkeintä!
Mutta kyllä minä ainakin näen hyväksi myös katsoa oman ulkonäönsä päälle...
Ulkonäkö antaa ensivaikutelman ihmisestä. - átsdagad
Näin on :)
- carmen
olet ihan oikeassa,pitää olla oma itsensä maailmasta on tullut aivan liian pinnallinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230