Sovjetskoje Shampanskoje

Skumppari

Saikos tuota taikajuomaa tuoda venäjältä miten ? Että jos tuo vodkan ja 2 samppapulloa niin kaataako tullisetä viemäriin ?

9

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kaks kolmen vartin pulloa samppista ja puolen litran leka kirkasta. Eivätpä ole pahemmin asiasta urputtaneet.


    • ihmettä siinä hiiva vedessä näette?kunnon samppanjaa saa ihan muualta.......

      • se röyhtäyttää. Samaa luksusta pers aukiselle kuin 124 mersu...


      • Laramie
        marko135kg kirjoitti:

        se röyhtäyttää. Samaa luksusta pers aukiselle kuin 124 mersu...

        Champagnen maakunnan alueelta. Kaikki muu on kuohuviiniä. Tiedättekö muuten miksi itänaapurissa on ollut/ja on edelleen suuri kuohuviinin ja kaviaarin tuotanto?..........................................................................Neuvostoliitossa piti työläisillä olla samat herkut kuin herroilla lännessä. Joten taustalla ideologia. Jotain hyötyä siis oli kommunismista :)


      • Laramie kirjoitti:

        Champagnen maakunnan alueelta. Kaikki muu on kuohuviiniä. Tiedättekö muuten miksi itänaapurissa on ollut/ja on edelleen suuri kuohuviinin ja kaviaarin tuotanto?..........................................................................Neuvostoliitossa piti työläisillä olla samat herkut kuin herroilla lännessä. Joten taustalla ideologia. Jotain hyötyä siis oli kommunismista :)

        Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.

        Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.

        Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)


      • on hyvät kuplat
        marko135kg kirjoitti:

        Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.

        Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.

        Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)

        hyvä seura, oikea aika ja...
        ...nimittäin vvime kerralla ko. shampanskoeta kun nautin, niin tytyllä menni kuplat kaaliin ja siitä seurasi...aijaijaijaijaijai!!! Hyvä on shamppanja, tai olkoon kuohari, mutta kyllä sillä nousee kannat kattoon ja yöpaidan helmat.. taidan jatkaa tonne seksiosastolle..
        mutta kuitenkin tiivistelmä: Pietari, yö, ko. shampanskoe polusladkoe alennuksella öpaut 76 rbl/butylka, tyttö besplatnaja ja oikein näppärä pikkuhotelli... NAMNAM


      • Parasoonakki
        marko135kg kirjoitti:

        Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.

        Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.

        Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)

        on täyttä tupakkaa. Miehet sen tietävät.

        Ovat näissä EUhun liittyneissä kansandemokratioissa joutuneet muuttamaan sen nimen igristojeksi. Että siellä voi sitten juoda pykälien mukaan.


      • Itäsuomalainen
        marko135kg kirjoitti:

        Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.

        Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.

        Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)

        Alkolla on ollut tapana joissain asiakas tilaisuuksissa pitää sokkotesti konjamiineista. Kolmen tähden jallu on pärjännyt melko hyvin noissa kisoissa. (Taskulämpimänäköhän ??)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe