Arvatkaapa mikä se on!
Aine, joka maassamme aiheuttaa useimmat
11
907
Vastaukset
- aine ???
???
- varoitus
Kyllä se aine on alkoholi!
Ilmeisesti muut alkoholit kuten metanoli (polttosprii), pentanoli (bensan jäänesto), xylitoli, estradioli jne eivät niinkään...
Tuo viimemainittu on miehille erittäin vaarallinen - naishormooneihin kuuluva ;-)vaarivaari kirjoitti:
Ilmeisesti muut alkoholit kuten metanoli (polttosprii), pentanoli (bensan jäänesto), xylitoli, estradioli jne eivät niinkään...
Tuo viimemainittu on miehille erittäin vaarallinen - naishormooneihin kuuluva ;-)se bensan jäänesto liene kuitenkin yleensä isopropanolia eikä pentanolia.
Muuan kemian DI kertoi 35 vuotta sitten, että ei ole yleisessä tiedossa, että isopropanolikin on juotavaksi kelpaavaa alkoholia. En tiedä muuta, enkä uskalla kokeilla.
Se on siis sitä ainetta, millä ennen putsattiin iho ennen rokotetusta. Tappaa bakteereja tehokkaasti, etanoli hyvin huonosti.- arvuuttelija
vaarivaari kirjoitti:
Ilmeisesti muut alkoholit kuten metanoli (polttosprii), pentanoli (bensan jäänesto), xylitoli, estradioli jne eivät niinkään...
Tuo viimemainittu on miehille erittäin vaarallinen - naishormooneihin kuuluva ;-)Minulle tuo oli aivan shokki-uutinen!
Olen toki ollut selvillä alkoholin haitoista, sairauksista, sosiaalisista ongelmista jne...
Mutta että myrkytyskuolemia !
{Itse otan ruuan kanssa 1½ desilitraa per päivä punaviiniä. Paitsi nyt on juuri takana 10 päivän antibioottikuuri, jolloin en sitäkään.} - nauttiko
sitroen kirjoitti:
se bensan jäänesto liene kuitenkin yleensä isopropanolia eikä pentanolia.
Muuan kemian DI kertoi 35 vuotta sitten, että ei ole yleisessä tiedossa, että isopropanolikin on juotavaksi kelpaavaa alkoholia. En tiedä muuta, enkä uskalla kokeilla.
Se on siis sitä ainetta, millä ennen putsattiin iho ennen rokotetusta. Tappaa bakteereja tehokkaasti, etanoli hyvin huonosti.tapauksessa nauttiko isopropanolia, jo pienikin annos voi aiheutta vakavan myrkytyksen. kyllä etanoli 70 prosenttisena tappaa bakteereja yhtä hyvin kuin isopropanolikin.
sitroen kirjoitti:
se bensan jäänesto liene kuitenkin yleensä isopropanolia eikä pentanolia.
Muuan kemian DI kertoi 35 vuotta sitten, että ei ole yleisessä tiedossa, että isopropanolikin on juotavaksi kelpaavaa alkoholia. En tiedä muuta, enkä uskalla kokeilla.
Se on siis sitä ainetta, millä ennen putsattiin iho ennen rokotetusta. Tappaa bakteereja tehokkaasti, etanoli hyvin huonosti.sitähän se - propanolia. (emmentaali teki tehtävänsä)
Tuli vaan vielä mieleen Itävaltalaiset viininviljelijät, jotka 10 v. sitten paransivat karvasta valkoviiniään glykolilla eli pakkasnesteellä. Glyseroli olisi vielä mennyt pienellä kohulla, mutta kun olikin se myrkyllisin noista makeista alkoholeista
;-)
- tukkusutija
suola. NaCl.
joko liian vähän tai liikaa käytettynä.- arvuuttelija
Eikö mieluummin sokeri?
Valkoista, makeaa, tappavaa.
Aikuisiän diabetes usein jo lapsilla!
Metabolinen oireyhtymä myöhemmin.
- arvannut
aina luullut että happimyrkytykseen ne kaikki ovat kuolleet
- historioitsija
Lähes kaikki, jotka ovat syöneet leipää ennen vuotta 1900 ovat kuolleet ja meillekin ennuste on paha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483