Pyytäisin apua Syberia2:seen. Olen aika huono siinä pelissä. Olen siinä melkein pelin alussa, olen saanut ne karkit sieltä koneesta. Yritin antaa niitä sille tytölle, mutta se häipyy aina. Voisitteko auttaa?
Syberia 2
crazyjc
3
346
Vastaukset
- crazyjc
En ole vieläkään päässyt sitä kohtaa. Kun en löytänyt netistäkään hyviä läpipeluuohjeita. Tämä on varmaan aika "harvinainen" peli,joten kaikki ei varmaan tiedä mikä peli tämä on.
- zero
Kyllä Syberia 1&2 ovat seikkailupelien parhaimmistoja.Seikkailupelijen harrastajille molemmat pelit ovat melko helppoja.Kyllä ratkasu löytyy netistä,esim.Syberia 2 Walktrough.Itse en enää muista tuota kohtaa,on senverran aikaa vierähtänyt.
pitäs löytyä ratkasu
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcSs/syberia2.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23610083
- 1266831
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486374- 814966
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324590- 403874
- 613314
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283145Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253138Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263053