..on nyt noin suurinpiirtein ohi, mistä olen tosi tyytyväinen! En ole näitä ns. jouluihmisiä ollenkaan...tuo joulu vain tuppaa ahdistamaan. Ensi vuonna aion paeta jonnekin...
En ymmärrä tuota hirveetä hössötystä yhden joulun takia?!
joulu...
6
365
Vastaukset
- Pääsky64
monet pyhät peräkkäin tekevät yksitoikkoisen olon.
Varsinkin kun tuli kurkku kipeäksi niin kävelylle ei haluta.
Kotitöitä on aina tarjolla ja kyläilläkkin jos innostuu.
Jonekkin täysihoitoon ei ulkomaille,menisin kerrankin jouluna Meillä on parhaillaan joulupakolainen Suomesta. Oli joutunut tekemään Joulun lapsilleen ja kyllästyi siihen. Lapset soittelivat lapsuudenkodistaan, jonne tavan mukaan kokoontuneet jouluksi, että missä on se ja se...
Eivät sentään haukkuneet miksi kinkku ei ole valmis....
Suosittelen joulupakolaisuutta varsinkin "orjaäideille"!- apina
Ensi kerran kaksin aattona ja koko Joulu meni kotona,ei käyneet lapset perheineen. Odotin kyllä mutta en lähtenyt tänäänkään heidän luo,kun ajattelin heidän tulevan tänne maalle käymään.
Lunta on satanut kahtena päivänä,että valkoinen kaunis sää oli. Täällä se on puhdastakin tuo lumi.
Huomenna pitänee mennä kaupunkiin haaskaan alennusmyynteihin loput rahat. Ei vainkaan en tarvi mitään uutta. Niin siitä hössötyksestä,en laittanut mitään muuta kuin Joululiinan pirtinpöydälle,kun kuusikin on pihalla astmani takia. Tuolla ulkona on niin puhdasta ja sievää,kun kaiken peittää uusi lumi. - Yksin asuva
Mitä hankalaa nyt joulussa olisi? Sen voi halutessaan viettää kuten vuoden muutkin viikonvaihteet. Voi hyvin olla kotona kuin ei tietäisikään joulusta. Olen jouluihminen ja nauttinut täysin siemauksin yksin viettämästäni kotijoulusta, en ole passannut ketään tai ollut itse passattavana eikä tarvitse lähteä karkuun mitään.
- kerroin
jonnekin täysihoitolaan, kerroin lapsenlapselleni, joka vietti perheineen joulua luonani.
Oli hetken hljaisuus ja hän vastasi" Mummi, me tulemme sitten sinne mukaasi".
Ja sen kai siinä jo sovimme....ensi joulunkin, sillä hänen sanomanansa nuo sanat tarkoittivat.... et voi jättää meitä elämäsi ulkopuolelle, et ainakaan jouluna.
Niin se on nähtävä, meillä on ollut lämmin yhteinen joulu. - Tyhjänpäiten
Ei ollut kiire-kaikki oli valmista jo Tuomaanpäivänä,useimmat jouluruoat ostin valmiina kaupasta,lahjat paketoitu.Ulkonaisesti kaikki hyvin mutta mistä tulee se sisäinen kiire hätä ja ahdistus jota pakoon ei voi mennä minnekään?Lapsuudestako se tulee?Silloin äidillä oli todella kiire kun sodan jälkeisen ajan tietäen mökin akalla aina oli.Isällä oli tapana tulla aattona humalassa kaupungista ja käydä läpi kaikki humalan asteet.Äidin ahdistusko tarttui.Joskus isä oli ostanut jotain lahjaakin jotka piti käydä tien varresta etsimässä.Joulukuusen hausta ei tullut mitään.Meidän lasten piti hakea se-ja muistakaa sitten ettei omasta vaan naapurin metsästä-isä meuhasi humalassa.Mutta olihan mukaviakin muistoja -miksi ne vaan hautautuivat huonojen muistojen alle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654