Etsin miestä lohduttamaan.Ihan oikeasti tarvitsen nyt miehen tyydyttämään minut. Olen 41 v ja aika hyvännäköinen nainen... kerro tuletko ottamaan minut. t. Epätoivoinen yritys..mutta kuitenkin
Etsin miestä
26
2773
Vastaukset
mennä vaan minihameessa, korkkareissa, verkkosukissa ja niukassa yläosassa kadunkulmaan seisoskelemaan hetkiseksi, eikä varmaan mene kauaakaan, kun saat jo "lohduttajan".
kaiken kukkuraksi voit saada "lohduttajalta" "kiitokseksi" rahapalkinnon, kun annoit niin auliisti lohdutaa itseäsi :)))- johanna-64
etkös ikinä ole itse ollut "unohdettu" ?
EN ole pettäjä tyyppiä ja silti on ne halut minullakin....täytyykö tosiaan mennä "kadun kulmaan " et vois löytää MUNAA! - oletko jo kokeillut
johanna-64 kirjoitti:
EN ole pettäjä tyyppiä ja silti on ne halut minullakin....täytyykö tosiaan mennä "kadun kulmaan " et vois löytää MUNAA!treffipalstoja. Jos laitat profiiliin vielä seikkailun hakukriteeriksi, niin varmasti löydät miehen. Ja nopealla aikataululla. Suomi24.fin lisäksi kokeile vielä city.fin treffipalstaa.
- Tanevaan
oletko jo kokeillut kirjoitti:
treffipalstoja. Jos laitat profiiliin vielä seikkailun hakukriteeriksi, niin varmasti löydät miehen. Ja nopealla aikataululla. Suomi24.fin lisäksi kokeile vielä city.fin treffipalstaa.
Lyödä leikiksi toisen tunteet.Kyllä minusta ainakin tuntuisi pahalta,jos kysyisin jotain tosissani ja vastaus olisi,että mene Tukholmaan huoraksi,Seksissä niin kun muussakin kanssa käymisessä on kysymys kahden ihmisen välisestä sopimuksesta ja sitä kautta se tarkoittaa myös sitä,etä toista pitää kunnioittaa sen verran,ettei rupea ehdottelemaan mitään idioottimaisuuksia vaikka itse sitä olisikin.
- kannattaa yrittää
oletko jo kokeillut kirjoitti:
treffipalstoja. Jos laitat profiiliin vielä seikkailun hakukriteeriksi, niin varmasti löydät miehen. Ja nopealla aikataululla. Suomi24.fin lisäksi kokeile vielä city.fin treffipalstaa.
Ks. seksimaa.com/deitti. Siellä löytyy monenlaista vaihtoehtoa. Iskurissa ainakin miehet vierailevat usein. Laita oma ilmoitus ja maininta, että pidäthän seksistä..eiköhän vastauksia ala tulemaan.. Ei tarvitse sinne kadun varteen lähteä. Onnea matkaan..
- ja täältä tarjottu muna
johanna-64 kirjoitti:
EN ole pettäjä tyyppiä ja silti on ne halut minullakin....täytyykö tosiaan mennä "kadun kulmaan " et vois löytää MUNAA!ei oo minkään väärti. Ei tuonkuulonen immeenen ooo munanpuutteessa.
- siltä, että
johanna-64 kirjoitti:
EN ole pettäjä tyyppiä ja silti on ne halut minullakin....täytyykö tosiaan mennä "kadun kulmaan " et vois löytää MUNAA!tarjolla ei ole munaa.
- wow64
johanna-64 kirjoitti:
EN ole pettäjä tyyppiä ja silti on ne halut minullakin....täytyykö tosiaan mennä "kadun kulmaan " et vois löytää MUNAA!jep puutesssa olevat naiset pikaisesti yhteytä minä tarjoudun auttamaan naista hädässä
- äijäkäs
Oliskohan tää nyt nyt semmonen provo. Vaikuttaa vähän miehen kirjoittamalta tekstiltä. Kyllä taatusti löytyy miesseuraa vaikka kapakasta, jos etsii vain seksiä. Lukuisat kokemukset mrs äijäkkään kanssa paari-illoista todistavat sen. Itse kun olen parimetrinen ja punttejakin kolistellut ei kukaan tule iskemään mrs äijäkästä, joka on myös 41 v ja hyvännäköinen, minun läsnäollessani. Poistuessani pöydästä pidemmäksi aikaa tapaavat muut urokset ehdotella hänelle yhtä sun toista. Näistä mrs äijäkäs ei kyllä kerro minulle, kuin vasta kotona, sillä äijäkäs voi alkkoholin vaikutuksen alaisena olla yli-innokas puolustamaan reviiriään. Samaa tapahtuu ollessani liikkeellä naispuolisten ystävieni kanssa, joten yksinkertainen neuvo: mene paariin ja poikien iskeä itsesi.
- Don-Duck
Semmoinen. Tai sitten puutostila on tosi jykevä? Jos ei, niin tässä taas nähdään kuinka miestä esineellistetään. Mynää ja nyt heti? Hui, oikein puistattaa :O Ei tipu täältä ainaskaan. Pitää olla se min. 2 viikkoa alla ennenkuin annan ;P
P.S. "Aijäkäs". Kantsiskos sinun opettaa muutaman paarin juipeille viittomakielen alkeet etukäteen ;D ? Ei toisten vaimoille saa ehdotella. Toisaalta, fiksu on teidän mrs "Äijäkäs" kun kertoo vasta myöhemmin kotona :)Baarien silppuaminen ei ole halpaa, ja päälle vielä "kivuista & säryistä"-lasku :O
Have a nice day,
D. Duck - äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
Semmoinen. Tai sitten puutostila on tosi jykevä? Jos ei, niin tässä taas nähdään kuinka miestä esineellistetään. Mynää ja nyt heti? Hui, oikein puistattaa :O Ei tipu täältä ainaskaan. Pitää olla se min. 2 viikkoa alla ennenkuin annan ;P
P.S. "Aijäkäs". Kantsiskos sinun opettaa muutaman paarin juipeille viittomakielen alkeet etukäteen ;D ? Ei toisten vaimoille saa ehdotella. Toisaalta, fiksu on teidän mrs "Äijäkäs" kun kertoo vasta myöhemmin kotona :)Baarien silppuaminen ei ole halpaa, ja päälle vielä "kivuista & säryistä"-lasku :O
Have a nice day,
D. DuckNo joo, kaverini eivät tällaista tee. Kantapaikassa vakiporukka ja henkilökuntakin nostaa älämölön, jos havaitsevat häirintää. Lähinnä olen huvittunut jälkeenpäin näistä hiippareista. Tosin luonteeni on aika äkkipikainen. Jos havaitsen tilanteen, en anna neuvotteluvaraa, vaan vokottelija saa poistua ko. ravitsemusliikkeestä. Luotan mrs äijäkkääseen kuin kallioon. Yksin hän käy myös joskus paarissa, mutta osaa pitää huolen itsestään, on nuorena harrastanut itsepuolustuslajia ja kielikin on tarvittaessa aika terävä.
- ikuisuus..
Don-Duck kirjoitti:
Have a nice day,
D. DuckEi kai tuolla ajalla ole väliä, kunhan tuntee vetoa toiseen? Edellinen suhde alkoi vauhdikkaasti vällyjen alla heti ensi tapaamisella ja kesti vuoden. Toisaalta harvoin tapaan miehen, jota todella haluan eli kaikesta huolimatta ei tämä elämäni muuten niin vauhdikasta ole.
- Don-Duck
ikuisuus.. kirjoitti:
Ei kai tuolla ajalla ole väliä, kunhan tuntee vetoa toiseen? Edellinen suhde alkoi vauhdikkaasti vällyjen alla heti ensi tapaamisella ja kesti vuoden. Toisaalta harvoin tapaan miehen, jota todella haluan eli kaikesta huolimatta ei tämä elämäni muuten niin vauhdikasta ole.
Yksi kaverini sanoo asiasta näin: "naisen ja miehen on rakasteltava viimeistään silloin kun eivät enää voi olla rakastelematta".
Olen samaa mieltä ;P
Don Duck ( joskus lipsunut reteesti kahest viikost ... hehe? ) - ikuisuus..
Don-Duck kirjoitti:
Yksi kaverini sanoo asiasta näin: "naisen ja miehen on rakasteltava viimeistään silloin kun eivät enää voi olla rakastelematta".
Olen samaa mieltä ;P
Don Duck ( joskus lipsunut reteesti kahest viikost ... hehe? )Sinulla on viisas kaveri.. Siis puhuu järkeviä.. Ja tuohon yläpuoliseen viiksikeskusteluun.. Hm... mies ilman viiksiä, kiitos. Sänki on toisinaan ihan mukava..
- Don-Duck
äijäkäs kirjoitti:
No joo, kaverini eivät tällaista tee. Kantapaikassa vakiporukka ja henkilökuntakin nostaa älämölön, jos havaitsevat häirintää. Lähinnä olen huvittunut jälkeenpäin näistä hiippareista. Tosin luonteeni on aika äkkipikainen. Jos havaitsen tilanteen, en anna neuvotteluvaraa, vaan vokottelija saa poistua ko. ravitsemusliikkeestä. Luotan mrs äijäkkääseen kuin kallioon. Yksin hän käy myös joskus paarissa, mutta osaa pitää huolen itsestään, on nuorena harrastanut itsepuolustuslajia ja kielikin on tarvittaessa aika terävä.
Oletpas naisen löytänyt. Tai siis te toisenne. Vietin nuorempana pitkähkön ajan "lajinharrastajan" kanssa. Vuosien harjoitelu kyllä näkyi. Joskus verrytteli huvikseen kotona. Eipä siinä paljoa mitään nähnyt. Viuhunaa vain kuului, hehe? Olisi hyvä jos kaikki naiset osaisivat edes muutaman perustempun. Jos ei hätäänny, niin vähemmälläkin taidolla nainen kyllä maastouttaa perusmallin baariörveltäjän. Bonuksena päälle "terävää kieltä" :)
D. Duck "no belt" - olis tuon
naapurin sheriffi pitää mummuja otteessaan. Siellä saa vain joku jollakin seulalla hyväksytty kaakattaja puhua MITÄ VAAN. Jos joku yrittää avartaa keskustelua, viesti poistetaan, semmosta se on; demokratia.
- sitä niin mustasukkanen olla
äijäkäs kirjoitti:
No joo, kaverini eivät tällaista tee. Kantapaikassa vakiporukka ja henkilökuntakin nostaa älämölön, jos havaitsevat häirintää. Lähinnä olen huvittunut jälkeenpäin näistä hiippareista. Tosin luonteeni on aika äkkipikainen. Jos havaitsen tilanteen, en anna neuvotteluvaraa, vaan vokottelija saa poistua ko. ravitsemusliikkeestä. Luotan mrs äijäkkääseen kuin kallioon. Yksin hän käy myös joskus paarissa, mutta osaa pitää huolen itsestään, on nuorena harrastanut itsepuolustuslajia ja kielikin on tarvittaessa aika terävä.
ite on kanssa semmonen korsto kun sinäkin. ei kait se haittaa jos nuapuri osottaa semmosta junttimaista kohteliaisuutta. Eipähän tarvii hävetä kun akka on niin pirun ruma. Repulle pyrkiminen on jo eri juttu.
- äijäkäs
sitä niin mustasukkanen olla kirjoitti:
ite on kanssa semmonen korsto kun sinäkin. ei kait se haittaa jos nuapuri osottaa semmosta junttimaista kohteliaisuutta. Eipähän tarvii hävetä kun akka on niin pirun ruma. Repulle pyrkiminen on jo eri juttu.
Eihän sitä liioittelemaan ruveta. Kyllä sen rajan aika selvästi tajuaa. Jotkut ei päästä vaimojaan edes tanssimaan vieraiden kanssa, mun puolesta saa tanssia niin paljon kuin huvittaa. Tosin tanssikavaljeeri saa pitää kätensä pois strategisilta alueilta.
- äijäkäs
Don-Duck kirjoitti:
Oletpas naisen löytänyt. Tai siis te toisenne. Vietin nuorempana pitkähkön ajan "lajinharrastajan" kanssa. Vuosien harjoitelu kyllä näkyi. Joskus verrytteli huvikseen kotona. Eipä siinä paljoa mitään nähnyt. Viuhunaa vain kuului, hehe? Olisi hyvä jos kaikki naiset osaisivat edes muutaman perustempun. Jos ei hätäänny, niin vähemmälläkin taidolla nainen kyllä maastouttaa perusmallin baariörveltäjän. Bonuksena päälle "terävää kieltä" :)
D. Duck "no belt"Kyllä aidosti kunnioitan hänen taitojaan. Jollain lailla heijastuu niissä myös itämaiset filosofiat ja mielenhallinta, jota nyt minun kanssani tarvitaankin. Itse olen harrastanut kovin fyysisiä, karskeja lajeja kuten koripallo, kuulantyöntö ja nyrkkeily. Yhdessä olemme päättäneet kokeilla jousiammuntakurssia ensi kesänä. Luoja paratkoon, mitään golfinpelaajia meistä ei tule.
- guram
Ma tule mielellaan opetta sulle melonnan alkeet.
- ei alkuperäinen
mitä muuta osaat opettaa?
- mutta äiti
ei taida päästää. Apua!
- jopis
kelpaisinko 43v yh-iskä lapista.
- iloinen ja ...mies
etsin hyvännäköistä/mukavaa juttuseuraa mukiinmenevästä naisesta joka haluaa salaista/tai muuten vaan seuraa. Itse olen aika puhki äitini poismenosta. En etsi mitään äiti juttua. Oisko sulla tänä aikaa iltana tai huomenna aikaa lähteä vaikka kaffeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684136Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm211446Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli741049