muita elukoita?

..................

Ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä ihmisiltä että mitäs muita elukoita omistatte? vai onko se vaan sitä koira rakkautta?

19

1488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytty92

Meillä asustaa vajaa 9kk chihuahua ja 2x rottaa.

Koira ja vanhus-rotta tulee toimeen keskenään (eli voi pitää vapaana samaan aikaan koko ajan valvottuna). Mutta koira pitää ottaa välillä syliin, koska muuten ei anna olla rauhassa paljoa (nuolee ja ahistelee).
      Nuoremman kanssa en uskalla päästää kun koira haluaa haistella, mutta kesyrotta juoksee innoissaan.

• tytty92

siis olin pistänyt "nuolee ja ahistelee" vaikka piti pistää nuolee ja haistelee. itselleni tuli mieleen, etää koira tassuillansa "ahistelee"

• mixeri85

vaan koiria tällä hetkellä.. frettiä ollaan harkittu... mutta ei me sitä kyllä ihan vielä oteta ku ton toisen koiran kanssa ollu ihan tarpeeks tekemistä :)

• Meillä on koiriemn lisäks kissoja (oli jo ennen koiria) kaloja ja marsuja.

Sitten aikanaan, kun asuun omillani, mulla tulee oleen varmaan kissoja ja koiria ja ehkä joitain muita karvaisia nelijalkaisia.

• Sutte

Meillä on kissa, koira tuli taloon muutama viikko sitten. Aiemmin kuvittelin olevani täysin kissaihminen, mutta kyllä se näyttää aika 50-50 menevän :) Hyvin tulevat muuten 2-v kissa ja koiravauva keskenään toimeen!

• hatam

Meillä on koiran lisäksi se tuttu ja turvallinen: Sika.

• mindetys

Kani, Speedy nimeltään.
      Mullahan olis varmaan joku eläinten pelastuskoti jos ois varaa laittaa:) Rakastan kyllä kaikkia eläimiä.Valitettavasti asunnon koko vähän rajoittaa niitten hankkimista.

• Ranali00

tähän huusholliin vielä kissan hankkia =) Koska tämä hankita tapahtuu, jaa-a, en tiedä..

• hurtta-83

kisuja, kalojakin oli.
      Mutta kissat tais kalastella kaikki, eli nyt vainkissat ja koirat.

• ....

Talos olis kaksi kissaa ja dobermanni... Kaikki tulee loistavasti keskenää toimeen. Haaveena olis toinen koira ens vuoden aikana...

• FAU

kaikennäköisiä vipeltäjiä mm. heppoja ja kissoja.

• kgm

joo koiran lisäks meltä löytyy 2marsuu ja 2 gerbiilii..nii ja jos ei ois noita jyrsijöitä eikä ois allergiaa niin löytyis varmasti kissa.. :)

• Meillä on koirien lisäksi kaksi Isokauluskaijaa.
      Nuo papukaijatkin on oppineet haukkumaan kuin pienet koiranpennut.

• lara

Meillä pari koirulaista, kissoja samoin ja uusimpana, muttei vähäisimpänä hamsteri...ja tietysti yksi Wagner isännöimässä laumaa meikäläisen lisäksi. Lisääkin ottaisin, jos vaan vois

• Piippa

Meiltä kyllä löytyis jos jonkin sorttinen eläintarha jos vaan tilaa olis enempi :D 31m2 yksiö vähän rajottaa. Tällä hetkellä 2 kania ja koira.

Kun tästä muutetaan niin ainakin kissa taikka kaksi ja gerbiilejä ehkä hamsteri ja jos aika rittää niin yksi pupu lisää :)

Avomies ei aina oikeen ymmärrä näitä mun eläinvillityksiä :)

Haaveissa ois että joskus ois tilaa, rahaa ja aikaa niin että vois pitää pientä kotieläin pihaa jossa ois kaiken maailman elikoita ankasta elhmään.

• Rakas koirani

Nyt on vain koira,on ollut meillä kaupungissa 2 kania 6 undulaattia ja neidokakadu lisäksi tytöllä heppa.Joten eläimistä riittää puhumista.Lisäksi maalla hanhia, ankkoja vuohikin ja lampaita ne tavalliset kanat ,kissat joten eläimet ovat tuttuja.

Pitäsköhän muuttaa maalle?
      On niissä eläimissä kyllä työtäkin ja pitävät luonaan ei pääse minnekkään jos ei hanki hoitajaa.

• spiigeli

Meillä siis on 9 koiran lisäksi:

Suomenhevonen, 2 shetlanninponia, 3 kissaa, marsu, kääpiöhamsteri, jättikani, 2 kääpiöluppakorvakania, 2 maatiaiskania ja kuttu:)

• Uutelo

Kuinka sinulla riittää aika noin monen elikon hoitamiseen? :)

9 koiraa kuullosta aika hurjalta määrältä, kun tuntuu että tuo yksikin vie kaiken ajan.

• Tiina-Maria

Meiltä löytyy koiran lisäksi kissoja 6, 2 gerbiiliä, 4 kania, 1 kukko, 7 kanaa, 15 hevosta, 2 vuohea ja ensi kesänä otetaan pari ankkaa ja ehkä pari possua, sekä odotellaan, että Intian kultabrahmakana saa poikasia.
      Kotisivuiltani löytyy eläimiämme: www.firmala.fi/~tmt

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe