Olin kirjautunut sisään, mutta kun yritin lähettää viestiä, niin kone ilmoitti, että nimimerkki on varattu jollekin toiselle. Koska olin kirjautunut en voinut kirjautua uudelleen. - Menin omiin palveluihin ja pääsin kirjautumaan sinne. Sitten kone hyväksyi minut.
BilMan, osaatko kertoa, onko sisälläoloaika jotenkin rajoitettu?
Erkoinen ilmiö kirjautuneena
ii-li
3
393
Vastaukset
tämä kirjautumishomma joskus aina takkuilee ja tekee omiaan. Ei nyt vielä kovin usein, ei haittaa minua.
- BilMan
Olit jo aiemmin kirjautunut sisään ja avattuasi useampia sivuja yritit lähettää niistä joistain viestejä omalla profiilillasi.
Kirjautuneena olet sen ikkunan, missä olet sisään astunut "vaikutusvallassa" ja siten et voi kirjautua useampaan kertaan.
Joten,
kirjoittelemisiin. Joskus jos unohtaa kirjautua ulos, keskusmasiina muistaa kirjautumisen vielä uudelleenyhdistäytyessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217