tuolla koirapuisto palstalla mellastaa.Kova väittely tupakasta.
Mitkäköhän
6
542
Vastaukset
- huvitellen
Juuh..kato koiratkaan ei saa enää tupakoida "yleisillä yhteisillä" paikoilla. kjäh
kirjoittelevat. Kieli on sen mukaista. Sitten siellä touhuaa mukana provoilemassa se kissa-täti.
- Helli
Aika naurettavaksi menee jo tuo tupakoitsijoiden noita-vaino, kun ei enään saa kuulema ulkonakaan polttaa, on muka oikein lakikin sellanen?
- _milla_
älä kiltti hauku alaikäisiä :( on täällä ki kunnolisia alaikäisiä ( minä) :)
Mua tupakansavu häirittee. Se tulee naamalle ja haisee pahalle ja on vieläpä myrkyllistä!
Ja kun niin moni sauhuttelija jättää ne tumppinsa ja askinsa ihan vain kadulle, niin kuin koira läjänsä. Ei ole kivaa!
Tosi on, että tupakoitsijat ei pääse mihinkään, kun mun kaltaiset alkaa vaatia oikeuksiaan. Enkä aina meinaa ymmärtää, miksi ne ei voi vaan lopettaa, mutta tavasta onvaikee luopua, vaikka ei olisikaan ruumiillisesti riippuvainen. Mun puolestani sauhuttelijat saisivat savuttaa kaikessa rauhassa, jos siitä ei olisi vaaraa mun terveydelle ja haittaa mun herkille aisteilleni, vaikka en ite polta ja pyrin välttämään paikkoja, joissa voin joutua alttiiksi savulle.
Parasta olisi, jos kaikki polttajat lopettaisvat, mutta se taitaa jäädä haaveeksi vain. Jos nyt edes saisi niin, että ne nuoret ei ees aloittais. Mutta ei ne ajattele ja alkavat polttaa.Neeta kirjoitti:
Mua tupakansavu häirittee. Se tulee naamalle ja haisee pahalle ja on vieläpä myrkyllistä!
Ja kun niin moni sauhuttelija jättää ne tumppinsa ja askinsa ihan vain kadulle, niin kuin koira läjänsä. Ei ole kivaa!
Tosi on, että tupakoitsijat ei pääse mihinkään, kun mun kaltaiset alkaa vaatia oikeuksiaan. Enkä aina meinaa ymmärtää, miksi ne ei voi vaan lopettaa, mutta tavasta onvaikee luopua, vaikka ei olisikaan ruumiillisesti riippuvainen. Mun puolestani sauhuttelijat saisivat savuttaa kaikessa rauhassa, jos siitä ei olisi vaaraa mun terveydelle ja haittaa mun herkille aisteilleni, vaikka en ite polta ja pyrin välttämään paikkoja, joissa voin joutua alttiiksi savulle.
Parasta olisi, jos kaikki polttajat lopettaisvat, mutta se taitaa jäädä haaveeksi vain. Jos nyt edes saisi niin, että ne nuoret ei ees aloittais. Mutta ei ne ajattele ja alkavat polttaa.Ja kaupungilla kävellen on tosi vaikee välttää näitä itsekkäitä keuhkonkäristäjiä, mutta siellä keskustassa kun on vielä ne autotkin, jotka ovat varmasti yhtä epäterveellisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673