kiitos kaikille vastanneille tuohon muita elukoita kysymykseen, tulipa paljon vastauksia, ja huomasin ensimmäisen(?) kerran ettei tullut yhtään negatiivista vastausta aiheesta:) nyt haluaisinkin tietää mitä koira rotuja omistatte tai minkänäköisiä seropeja? itselläni on ihana ruttunaama mopsi, aikamoinen söpöläinen:) ensimmäistä uuttavuotta odotellessa, toivottavasti ei hirveästi pelkää rakettien pauketta....
kiitoskiitos
16
1012
Vastaukset
Mulla on erikokoisia villakoiria, musta ja valkoisia.
- setteri
irlanninsetteri pyörii täällä :)
- minää
seropi pentu ensiviikolla.
sellainen keskikokoiseksi(?) kasvava valkoinen, jolla mustapeppu ja ruskeeta päässä, kuono kuitenkin valkoinen.
jännittää hirveästi! :)- majorica1961
[IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/TysonjaApollo026.jpg[/IMG]
Tässä on Tyson (puhdas Chihu /sukutaululla) ja sitten Apollo, haettu maalta sekarotuinen (länsigöötamaanpystykorva-villakoira).Molemmat aivan yhtä rakkaita ja hienoja koiria. Iät on Chihu 11kk ja "sekameteli" on 3,5kk.
- majorica1961
[IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/TysonjaA pollo026.jpg[/IMG]
Tässä on Tyson (puhdas Chihu /sukutaululla) ja sitten Apollo, haettu maalta sekarotuinen (länsigöötamaanpystykorva-villakoira).Molemmat aivan yhtä rakkaita ja hienoja koiria. Iät on Chihu 11kk ja "sekameteli" on 3,5kk. - spiigeli
Vastasinpa juuri vasta tuohon muita eläimiä-keskusteluunkin:)
Meiltä löytyy:
3 englanninspringerspanielia, alaskanmalamuutti, saksanpaimenkoira, kleinspitz, welsh corgi cardigan ja kaukasianpaimenkoira. Ja sitten on vielä sakemannin ja norjanpystykorvan sekoitus.
Että kovin on sekalainen seurakunta, joo:) - Heippa
Eli 2 seropipoikaa:
9-vuotias bullmastiffi-bordercollie: tiikerijuovainen talonvahti, tosin jo "hieman" harmaantunut papparainen.
5-vuotias chihuahua-perhoskoira: isokorvainen jokapaikan häsläri.
Molemmat aivan ihania ukkoja! ;) - pomppukoira
n.3,5 v. aivan ihana ja kaunis mustapitkäkarvainen prinsessa,tommonen lyhyt karvainen vähän epämääräisen näkönen luppakorva,n 7 v.molemmat koiratarhalta virosta ja sitte komea sekarotuinen pystykorva uros.parhaat kaverini :)
- paivansadeko
löytyy collieita, molempia karvanlaatuja.
- Hömelö
Lähes karvaton collie, ainakin jos se jatkaa karvan vaihtoa tuota tahtia...
- Sutte
Meiltä löytyy 3kk täänään täyttävä Mittelspitz-pentu Vili. Ihan vauva :)
löytyy 5v punainen irlanninsetteri ja suunnitteilla olisi hankkia kaveri,rodusta käydään vielä kinaa ukon kanssa:)
- HoWinaRRi
missään nimessä luovuta! Ettet joudu tossun alle... ;)
- Mimm.u
ihana, pikkuinen Sindi joka on sekarotuinen. Siinä on shetlannin lammaskoiraa ja labradorinnoutajaa.
Molemmat tosi kauniin punaruskeita belgianpaimenkoira tervuereneita
- löytyy
Bernhardilaisen ja chihuahuan risteytys. 2-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741