kiitoskiitos

lisää

kiitos kaikille vastanneille tuohon muita elukoita kysymykseen, tulipa paljon vastauksia, ja huomasin ensimmäisen(?) kerran ettei tullut yhtään negatiivista vastausta aiheesta:) nyt haluaisinkin tietää mitä koira rotuja omistatte tai minkänäköisiä seropeja? itselläni on ihana ruttunaama mopsi, aikamoinen söpöläinen:) ensimmäistä uuttavuotta odotellessa, toivottavasti ei hirveästi pelkää rakettien pauketta....

16

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on erikokoisia villakoiria, musta ja valkoisia.

• setteri

irlanninsetteri pyörii täällä :)

• minää

seropi pentu ensiviikolla.
      sellainen keskikokoiseksi(?) kasvava valkoinen, jolla mustapeppu ja ruskeeta päässä, kuono kuitenkin valkoinen.
      jännittää hirveästi! :)

• majorica1961

• majorica1961

[IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/TysonjaA pollo026.jpg[/IMG]
      Tässä on Tyson (puhdas Chihu /sukutaululla) ja sitten Apollo, haettu maalta sekarotuinen (länsigöötamaanpystykorva-villakoira).Molemmat aivan yhtä rakkaita ja hienoja koiria. Iät on Chihu 11kk ja "sekameteli" on 3,5kk.

• spiigeli

Vastasinpa juuri vasta tuohon muita eläimiä-keskusteluunkin:)

Meiltä löytyy:

3 englanninspringerspanielia, alaskanmalamuutti, saksanpaimenkoira, kleinspitz, welsh corgi cardigan ja kaukasianpaimenkoira. Ja sitten on vielä sakemannin ja norjanpystykorvan sekoitus.

Että kovin on sekalainen seurakunta, joo:)

• Heippa

Eli 2 seropipoikaa:
      9-vuotias bullmastiffi-bordercollie: tiikerijuovainen talonvahti, tosin jo "hieman" harmaantunut papparainen.
      5-vuotias chihuahua-perhoskoira: isokorvainen jokapaikan häsläri.
      Molemmat aivan ihania ukkoja! ;)

• pomppukoira

n.3,5 v. aivan ihana ja kaunis mustapitkäkarvainen prinsessa,tommonen lyhyt karvainen vähän epämääräisen näkönen luppakorva,n 7 v.molemmat koiratarhalta virosta ja sitte komea sekarotuinen pystykorva uros.parhaat kaverini :)

• paivansadeko

löytyy collieita, molempia karvanlaatuja.

• Hömelö

Lähes karvaton collie, ainakin jos se jatkaa karvan vaihtoa tuota tahtia...

• Sutte

Meiltä löytyy 3kk täänään täyttävä Mittelspitz-pentu Vili. Ihan vauva :)

• löytyy 5v punainen irlanninsetteri ja suunnitteilla olisi hankkia kaveri,rodusta käydään vielä kinaa ukon kanssa:)

• HoWinaRRi

missään nimessä luovuta! Ettet joudu tossun alle... ;)

• Mimm.u

ihana, pikkuinen Sindi joka on sekarotuinen. Siinä on shetlannin lammaskoiraa ja labradorinnoutajaa.

• Molemmat tosi kauniin punaruskeita belgianpaimenkoira tervuereneita

• löytyy

Bernhardilaisen ja chihuahuan risteytys. 2-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe