Avoin

nettikeskustelija

Onko sellaista?

9

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain tuli mieleen täältä....

      Ei saa olla liian avoin! - Yritä kiertää ja kaartaa asia ettet paljasta itseäsi liikaa!
      Ei saa olla liian rehellinen! - Pitää myötäillä, kuten edellä!
      Ei saa olla eri mieltä! - Se katsotaan riidaksi!
      Ei saa olla itserakas! - Se on paha tapa, väheksy mieluummin, saat tukea!
      Ei saa moittia toisia! - Selvähän sen pitäisi olla, toisia kunnoitetaan! Hyväksy toisten mielipiteet, äläkä puhu siitä mikä ja kuka sanoi, vaan mitä sanoi!
      Ei saa kertoa haltuunsa saamia toisen tietoja edes "parhaalle ystävälle", - sillä hänelläkin on paras ystävä ja joskus ne "uutiset" kulkevat jossain kuin salaa uutena uutisena!

      Avoin keskustelupalsta, saat sanoa mitä haluat, sehän on tämä palsta, täällä on kaikki vapaata!
      Jos niin uskot!

      • Jos sanot ajatuksesi suoraan, alle ilmestyy hetken kuluttua ikäryhmää 13 v. edustava kiroilujen ja haukkumasanojen sarja ;-(

        Kaikki eivät siedä "avointa" keskustelua. Toiset ottavat nokkiinsa siitäkin, että joku toinen on eri mieltä.


    • Katleija

      Tämä on avoin nettikanava kaikille tulla kirjoittamaan. Kohderyhmänä tässä ikäryhmät.

      Välillä tuntuu, että tässä liataan omaa pesää moittimalla milloin sheriffiä, milloin jotakin kirjoittajaa tai mielipidettä. Mitä ihmettä tältä palstalta sitten oikein odotetaan? Onhan täällä paljon asiaakin sekä viihdykettä. Jokainenhan voi valita luettavansa ja jättää sivuun sen, mitä tai ketä ei siedä.

      Antoisinta on mielestäni tämä vaihtelevuus. On hyvä, että nämäkin palstat ovat olemassa. Paljon täällä kuitenkin on kävijöitä. Samoja kirjoittajia on mukana vielä mitä oli viime keväänä, kun aloitin.

      • minäkään

        Kun noudattaa pelin henkeä ei viesti taatusti katoa.Joten kai on katsottava peiliin se jonka jälkeen ketjut katkeaa.Ei kai täällä nyt ihan murkkuikäisten asteella olla.Kukin kantaa tekostensa seuraukset.Paha kyllä samalla menee toistenkin viestit.


      • saa silloin mennä hyvätkin
        minäkään kirjoitti:

        Kun noudattaa pelin henkeä ei viesti taatusti katoa.Joten kai on katsottava peiliin se jonka jälkeen ketjut katkeaa.Ei kai täällä nyt ihan murkkuikäisten asteella olla.Kukin kantaa tekostensa seuraukset.Paha kyllä samalla menee toistenkin viestit.

        Saa mennä vaikka kymmenen hyvää jos saadaan sillä poistettua yksi törkeä viesti.


      • suunnistaja

        käynyt erään palstalla kirjoittelevan kimppuuun?
        Mielenkiintoisia nuo sinun ajatuksesi edellä.


      • saa silloin mennä hyvätkin kirjoitti:

        Saa mennä vaikka kymmenen hyvää jos saadaan sillä poistettua yksi törkeä viesti.

        ...ratkaistava, millainen on se 'törkeä' viesti ja kenen mielestä?
        Miten monesti olenkaan toivonut jonkinlaisia perusteluja noille 'jonkun' tekemille poistoille. Olen jollakin toisella foorumilla nähnyt toimivan käytännön, kuka ja miksi.

        Sitten tuohon avoimuuteen; olen käynyt chatissa ihan uteliaisuuttanikin, nähdäkseni monien kommentoijien mielipiteiden paikkansapitävyyden.
        Melko heti joku valisti minuakin, ettei missään tapauksessa kannata ottaa tosissaan, eikä ainakaan kertoa oikeita tietojaan, keskustelupalstoillakaan.
        Eikös se oikeastaan olekin samantekevää, ketä me oikeassa elämässä olemme. Tämähän on virtuaalin Funlandia.


      • poistot
        TiaLiinu kirjoitti:

        ...ratkaistava, millainen on se 'törkeä' viesti ja kenen mielestä?
        Miten monesti olenkaan toivonut jonkinlaisia perusteluja noille 'jonkun' tekemille poistoille. Olen jollakin toisella foorumilla nähnyt toimivan käytännön, kuka ja miksi.

        Sitten tuohon avoimuuteen; olen käynyt chatissa ihan uteliaisuuttanikin, nähdäkseni monien kommentoijien mielipiteiden paikkansapitävyyden.
        Melko heti joku valisti minuakin, ettei missään tapauksessa kannata ottaa tosissaan, eikä ainakaan kertoa oikeita tietojaan, keskustelupalstoillakaan.
        Eikös se oikeastaan olekin samantekevää, ketä me oikeassa elämässä olemme. Tämähän on virtuaalin Funlandia.

        Uskoisin että monet tietävät,minä on törkeyden huippu tälläkin palstalla,se että joku kirjoittaja saa vallata koko palstan ja haukkua toiset kirjoittajat maanrakoon,nimitellen ja kaikella tavalla loukaten,( HUOMIO Tässä vain pienu esimerkki;Sinä olet tyhmimmästä tyhmin et milloinkaan ole puhunut totuuden häivääkään,valehtelua valheitten perään,kyllä oot tyhmä.)Ja paljon muuta, eikös tää jo ole sitä törkeyden huippua ja jos tälläistä potaskaa vain kirjoitettaisiin,niin mitä tästä tulisi.
        Ninn että, mitä mieltä olet.
        Vai etkö ole huomannut tälläisiä viestejä,sitten olet säästynyt paljolta.


      • vaari
        poistot kirjoitti:

        Uskoisin että monet tietävät,minä on törkeyden huippu tälläkin palstalla,se että joku kirjoittaja saa vallata koko palstan ja haukkua toiset kirjoittajat maanrakoon,nimitellen ja kaikella tavalla loukaten,( HUOMIO Tässä vain pienu esimerkki;Sinä olet tyhmimmästä tyhmin et milloinkaan ole puhunut totuuden häivääkään,valehtelua valheitten perään,kyllä oot tyhmä.)Ja paljon muuta, eikös tää jo ole sitä törkeyden huippua ja jos tälläistä potaskaa vain kirjoitettaisiin,niin mitä tästä tulisi.
        Ninn että, mitä mieltä olet.
        Vai etkö ole huomannut tälläisiä viestejä,sitten olet säästynyt paljolta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Potaska
        Nämä keskustelusivut ovat (valitettavasti) elämää sivuava tapahtuma. Sellainen ihminen, joka ei saa yhtään lausetta suustaan kiroamatta, tekee sen täälläkin. Ihminen, joka osaa ainoastaan etsiä vikaa toisista, kun hänen oma peilinsä rikkoutui jo vuosia sitten, tekee sen täälläkin - ja vain osaamallaan sanavarastolla. Se on puutostauti sekin, jollei osaa ilmaista itseään ilman "pottask"aa, ruukkutuhkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe