Avoin

nettikeskustelija

Onko sellaista?

9

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain tuli mieleen täältä....

Ei saa olla liian avoin! - Yritä kiertää ja kaartaa asia ettet paljasta itseäsi liikaa!
      Ei saa olla liian rehellinen! - Pitää myötäillä, kuten edellä!
      Ei saa olla eri mieltä! - Se katsotaan riidaksi!
      Ei saa olla itserakas! - Se on paha tapa, väheksy mieluummin, saat tukea!
      Ei saa moittia toisia! - Selvähän sen pitäisi olla, toisia kunnoitetaan! Hyväksy toisten mielipiteet, äläkä puhu siitä mikä ja kuka sanoi, vaan mitä sanoi!
      Ei saa kertoa haltuunsa saamia toisen tietoja edes "parhaalle ystävälle", - sillä hänelläkin on paras ystävä ja joskus ne "uutiset" kulkevat jossain kuin salaa uutena uutisena!

Avoin keskustelupalsta, saat sanoa mitä haluat, sehän on tämä palsta, täällä on kaikki vapaata!
      Jos niin uskot!

• Jos sanot ajatuksesi suoraan, alle ilmestyy hetken kuluttua ikäryhmää 13 v. edustava kiroilujen ja haukkumasanojen sarja ;-(

Kaikki eivät siedä "avointa" keskustelua. Toiset ottavat nokkiinsa siitäkin, että joku toinen on eri mieltä.

• Katleija

Tämä on avoin nettikanava kaikille tulla kirjoittamaan. Kohderyhmänä tässä ikäryhmät.

Välillä tuntuu, että tässä liataan omaa pesää moittimalla milloin sheriffiä, milloin jotakin kirjoittajaa tai mielipidettä. Mitä ihmettä tältä palstalta sitten oikein odotetaan? Onhan täällä paljon asiaakin sekä viihdykettä. Jokainenhan voi valita luettavansa ja jättää sivuun sen, mitä tai ketä ei siedä.

Antoisinta on mielestäni tämä vaihtelevuus. On hyvä, että nämäkin palstat ovat olemassa. Paljon täällä kuitenkin on kävijöitä. Samoja kirjoittajia on mukana vielä mitä oli viime keväänä, kun aloitin.

• minäkään

Kun noudattaa pelin henkeä ei viesti taatusti katoa.Joten kai on katsottava peiliin se jonka jälkeen ketjut katkeaa.Ei kai täällä nyt ihan murkkuikäisten asteella olla.Kukin kantaa tekostensa seuraukset.Paha kyllä samalla menee toistenkin viestit.

• saa silloin mennä hyvätkin
        minäkään kirjoitti:

Kun noudattaa pelin henkeä ei viesti taatusti katoa.Joten kai on katsottava peiliin se jonka jälkeen ketjut katkeaa.Ei kai täällä nyt ihan murkkuikäisten asteella olla.Kukin kantaa tekostensa seuraukset.Paha kyllä samalla menee toistenkin viestit.

Saa mennä vaikka kymmenen hyvää jos saadaan sillä poistettua yksi törkeä viesti.

• suunnistaja

käynyt erään palstalla kirjoittelevan kimppuuun?
        Mielenkiintoisia nuo sinun ajatuksesi edellä.

• saa silloin mennä hyvätkin kirjoitti:

Saa mennä vaikka kymmenen hyvää jos saadaan sillä poistettua yksi törkeä viesti.

...ratkaistava, millainen on se 'törkeä' viesti ja kenen mielestä?
        Miten monesti olenkaan toivonut jonkinlaisia perusteluja noille 'jonkun' tekemille poistoille. Olen jollakin toisella foorumilla nähnyt toimivan käytännön, kuka ja miksi.

Sitten tuohon avoimuuteen; olen käynyt chatissa ihan uteliaisuuttanikin, nähdäkseni monien kommentoijien mielipiteiden paikkansapitävyyden.
        Melko heti joku valisti minuakin, ettei missään tapauksessa kannata ottaa tosissaan, eikä ainakaan kertoa oikeita tietojaan, keskustelupalstoillakaan.
        Eikös se oikeastaan olekin samantekevää, ketä me oikeassa elämässä olemme. Tämähän on virtuaalin Funlandia.

• poistot
        TiaLiinu kirjoitti:

...ratkaistava, millainen on se 'törkeä' viesti ja kenen mielestä?
        Miten monesti olenkaan toivonut jonkinlaisia perusteluja noille 'jonkun' tekemille poistoille. Olen jollakin toisella foorumilla nähnyt toimivan käytännön, kuka ja miksi.

Sitten tuohon avoimuuteen; olen käynyt chatissa ihan uteliaisuuttanikin, nähdäkseni monien kommentoijien mielipiteiden paikkansapitävyyden.
        Melko heti joku valisti minuakin, ettei missään tapauksessa kannata ottaa tosissaan, eikä ainakaan kertoa oikeita tietojaan, keskustelupalstoillakaan.
        Eikös se oikeastaan olekin samantekevää, ketä me oikeassa elämässä olemme. Tämähän on virtuaalin Funlandia.

Uskoisin että monet tietävät,minä on törkeyden huippu tälläkin palstalla,se että joku kirjoittaja saa vallata koko palstan ja haukkua toiset kirjoittajat maanrakoon,nimitellen ja kaikella tavalla loukaten,( HUOMIO Tässä vain pienu esimerkki;Sinä olet tyhmimmästä tyhmin et milloinkaan ole puhunut totuuden häivääkään,valehtelua valheitten perään,kyllä oot tyhmä.)Ja paljon muuta, eikös tää jo ole sitä törkeyden huippua ja jos tälläistä potaskaa vain kirjoitettaisiin,niin mitä tästä tulisi.
        Ninn että, mitä mieltä olet.
        Vai etkö ole huomannut tälläisiä viestejä,sitten olet säästynyt paljolta.

• vaari
        poistot kirjoitti:

Uskoisin että monet tietävät,minä on törkeyden huippu tälläkin palstalla,se että joku kirjoittaja saa vallata koko palstan ja haukkua toiset kirjoittajat maanrakoon,nimitellen ja kaikella tavalla loukaten,( HUOMIO Tässä vain pienu esimerkki;Sinä olet tyhmimmästä tyhmin et milloinkaan ole puhunut totuuden häivääkään,valehtelua valheitten perään,kyllä oot tyhmä.)Ja paljon muuta, eikös tää jo ole sitä törkeyden huippua ja jos tälläistä potaskaa vain kirjoitettaisiin,niin mitä tästä tulisi.
        Ninn että, mitä mieltä olet.
        Vai etkö ole huomannut tälläisiä viestejä,sitten olet säästynyt paljolta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Potaska
        Nämä keskustelusivut ovat (valitettavasti) elämää sivuava tapahtuma. Sellainen ihminen, joka ei saa yhtään lausetta suustaan kiroamatta, tekee sen täälläkin. Ihminen, joka osaa ainoastaan etsiä vikaa toisista, kun hänen oma peilinsä rikkoutui jo vuosia sitten, tekee sen täälläkin - ja vain osaamallaan sanavarastolla. Se on puutostauti sekin, jollei osaa ilmaista itseään ilman "pottask"aa, ruukkutuhkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4669
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2415
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2342
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2199
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2010
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      175
      1555
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      101
      1285
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      33
      1097
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      870
    Aihe