Minulla on Motorolan halpamalli C 158 ja tuntuu, ettei se kestä Suomen pakkasia! Jos menee esim. uimahalliin uimaan ja koettaa sisälle mennessä sulkea sen, niin ei aina onnistu! Lisäksi pakkasilla akun latausvaranto tuntuu olevan lyhyempi. Se on valmistettu Kiinassa.
Motorola ei kestä Suomen pakkasia!
3
1256
Vastaukset
- pakkasia kestä
tuppaa olemaan kaikilla puhelimilla tuo pakkaskestoisuus vähän heikkoa.
oma siemens m55 teki kovassa pakkasessa sitä, että tekstit ruudulle tuli usean sekunnin viiveellä.
nyt on taskussa nok 6021 ja tuskin sekään pakkasia kestäisi, mutta pidän sitä aina reisitaskussa jolloin jalan iho taskua lämmittää vähän. motorola V300:sadassa tätä ei ollut mut nyt uudessä motorolassa V635 tämä ongelma on akku saattaa kylmällä ilmalla tyhjentyä jo parista minuutin kestoisesta puhelusta
- olevien
ionien, joissa varaus on, liike heikkenee, mitä kylmempää on. Tästä johtuu, että pakkasessa puhuttaessa akku "tyhjenee" varsin nopeasti. Kuitenkin kun pääsee taas lämpimään ja avaa puhelimen, siinä tuntuu olevan vielä hyvin latausta (kun puhelin&akku on lämmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353