ripari rakkaus

Onko jollain kokemuksia? Itse rakastuin isoseen riparilla, aloimme seurustelemaan ja nyt olemme kihloissa.. Riparista tolsin on jo aikaa... :)
41208
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kaikkea hyvää sinulle ja siipallesi!

Äänestä

oltu yhdessä jo 29 vuotta.

Äänestä

Mulla oli päinvastainen tilanne. Riparilla kun on näitä noloja ja vähemmän noloja leikkejä/sketsejä ni minut vedettiin tämmöiseen mukaan. Vastanäyttelijänä oli poika isoseni, joka ei ollut kovin miellyttävä tapaus. En tiedä tämän sketsin nimeä, mutta siinä lähestytään toista...Kaverit sitten kiusasivat/kiusaavat edelleen siitä ja minä en saa tätä tilannetta pois mielestäni, koska nään tämän tyypin lähes joka päivä koulussa. (Hän on lukiossa ja minä yläasteella)

Mut onnea teille! ; )

Äänestä
  • ja sketsejä. Mutta ihanaa aikaa se silti oli :) Koita jaksaa sen hyypiön kanssa!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kokenut kirjoitti:

Onko jollain kokemuksia? Itse rakastuin isoseen riparilla, aloimme seurustelemaan ja nyt olemme kihloissa.. Riparista tolsin on jo aikaa... :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu