Hei!
Oiskos ketään joka ois päässy Fahrenheitissa siitä kohdasta läpi, jossa tää päähenkilö muistelee nuoruuttaan ja pitäs mennä jossain varuskunnan kasarmilla vartijoiden ohi auttaan kavereitaan jotka on siellä. Miten pitäis mennä. Oon yrittäny mennä kuorma-auton sivulla mut kolmas vartija jo huomaa mut ja peli loppuu. Auttakee?
Fahrenheit
moca
4
266
Vastaukset 4
- mutta
ku tulent siihen kohtaan mistä aita on rikki. ja sitten menet yhden tehtaan välistä. juokset ni vartiat eivät huomaa sinua. näin mä siitä pääsin.
- kuuluuhan tää mun moka...
mutta näin pääset siitä
- moca
Aina tuntuu vartija näkevän vaik kuorma-autoja yritän käyttää hyväkseni...:-(
moca kirjoitti:
Aina tuntuu vartija näkevän vaik kuorma-autoja yritän käyttää hyväkseni...:-(
Siitä kohdasta kuitenkin mennään miten eellinenkin neuvoi. Eikä sen pitäs olla noin vaikeaa. Katsot siitä kartasta vartijoiden näköalueen ja juokset siitä välistä ettei ne havaitse sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261476Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak107767Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118740- 54645
- 44596
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt275471