Moi!
Elikkäs kysyisin että onko tulossa Syberia 3:sta??Vai onko tullut??Olen ihan hurahtanut Syberia peleihin, jotka on kyllä nyt pelattu läpi :/
Syberia 3??
6
633
Vastaukset
Varmasti tule. Johan seikkailu päättyi tuohon toiseen osaan. Vaikka helvetin hyviä pelejä onkin.
- !?!
No näin minäkin ajattelin..Mut kysyin kyllä tyhmästi, koska eihän ne nyt enään Syberiaan voi matkata..Mutta entä onko jokin muu peli missä Kate Walker "seikkailee"..Tai onko samankaltaisia pelejä kuin Syberia..Kiitos vastuksesta!!
!?! kirjoitti:
No näin minäkin ajattelin..Mut kysyin kyllä tyhmästi, koska eihän ne nyt enään Syberiaan voi matkata..Mutta entä onko jokin muu peli missä Kate Walker "seikkailee"..Tai onko samankaltaisia pelejä kuin Syberia..Kiitos vastuksesta!!
Noita samankaltasia pelejä löytyy esim Black mirror joka oli muistaakseni samoilta tekijöiltä kuin Syberiat. Ja sitten vaikka Agatha christien seikkailu Then there were none. Still life on kanssa aika samankaltanen. Kyllä noita löytyy, mutta ei tietääkseni ole mitään muuta seikkailua tulossajossa Kate olisi mukana.
- Tompsi
hell_patrol kirjoitti:
Noita samankaltasia pelejä löytyy esim Black mirror joka oli muistaakseni samoilta tekijöiltä kuin Syberiat. Ja sitten vaikka Agatha christien seikkailu Then there were none. Still life on kanssa aika samankaltanen. Kyllä noita löytyy, mutta ei tietääkseni ole mitään muuta seikkailua tulossajossa Kate olisi mukana.
"Will Kate Walker’s journey end with the conclusion of Syberia II or can we look forward to another sequel?"
"One thing is sure, there won’t be a Syberia III.
Kate & Hans, through mystical and enchanting lands, shall find their way to the mythical Syberia, land of the forgotten mammoths. Will they succeed? Let’s discover together…
But it doesn’t mean Kate Walker’s adventures are over…"
Lähde:
http://www.justadventure.com/Interviews/Syberia2/Syberia2BenoitSokal.shtm
- herra1241
Hyvinkin voi olla tulossa vielä. 2009 huhtikuussa jo huhuiltiin, että kehittäminen on aloitettu ja huhuiltiin jopa jonkinlaisesta yhteydestä PS3/PC pelaajien välillä. Helmikuussa 2011 Benoit Sokal sanoi, että kehitystä ei ole edes aloitettu, koska kukaan ei rahoita sitä. Toivoa on, mutta ei vielä muutamaan vuoteen kannata odottaa.
Miksi vastaan vanhaan? Vaikka onkin vuosia vanha aihe niin monet varmaan lukee, koska google minullekkin ensimmäisten joukossa tarjosi. - o´+0k
Samantyyppisiä pelejä olisivat: Secret Files 1 ja 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402