Syberia 3??

!?!

Moi!
Elikkäs kysyisin että onko tulossa Syberia 3:sta??Vai onko tullut??Olen ihan hurahtanut Syberia peleihin, jotka on kyllä nyt pelattu läpi :/

6

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti tule. Johan seikkailu päättyi tuohon toiseen osaan. Vaikka helvetin hyviä pelejä onkin.

      • !?!

        No näin minäkin ajattelin..Mut kysyin kyllä tyhmästi, koska eihän ne nyt enään Syberiaan voi matkata..Mutta entä onko jokin muu peli missä Kate Walker "seikkailee"..Tai onko samankaltaisia pelejä kuin Syberia..Kiitos vastuksesta!!


      • !?! kirjoitti:

        No näin minäkin ajattelin..Mut kysyin kyllä tyhmästi, koska eihän ne nyt enään Syberiaan voi matkata..Mutta entä onko jokin muu peli missä Kate Walker "seikkailee"..Tai onko samankaltaisia pelejä kuin Syberia..Kiitos vastuksesta!!

        Noita samankaltasia pelejä löytyy esim Black mirror joka oli muistaakseni samoilta tekijöiltä kuin Syberiat. Ja sitten vaikka Agatha christien seikkailu Then there were none. Still life on kanssa aika samankaltanen. Kyllä noita löytyy, mutta ei tietääkseni ole mitään muuta seikkailua tulossajossa Kate olisi mukana.


      • Tompsi
        hell_patrol kirjoitti:

        Noita samankaltasia pelejä löytyy esim Black mirror joka oli muistaakseni samoilta tekijöiltä kuin Syberiat. Ja sitten vaikka Agatha christien seikkailu Then there were none. Still life on kanssa aika samankaltanen. Kyllä noita löytyy, mutta ei tietääkseni ole mitään muuta seikkailua tulossajossa Kate olisi mukana.

        "Will Kate Walker’s journey end with the conclusion of Syberia II or can we look forward to another sequel?"

        "One thing is sure, there won’t be a Syberia III.

        Kate & Hans, through mystical and enchanting lands, shall find their way to the mythical Syberia, land of the forgotten mammoths. Will they succeed? Let’s discover together…

        But it doesn’t mean Kate Walker’s adventures are over…"


        Lähde:

        http://www.justadventure.com/Interviews/Syberia2/Syberia2BenoitSokal.shtm


    • herra1241

      Hyvinkin voi olla tulossa vielä. 2009 huhtikuussa jo huhuiltiin, että kehittäminen on aloitettu ja huhuiltiin jopa jonkinlaisesta yhteydestä PS3/PC pelaajien välillä. Helmikuussa 2011 Benoit Sokal sanoi, että kehitystä ei ole edes aloitettu, koska kukaan ei rahoita sitä. Toivoa on, mutta ei vielä muutamaan vuoteen kannata odottaa.

      Miksi vastaan vanhaan? Vaikka onkin vuosia vanha aihe niin monet varmaan lukee, koska google minullekkin ensimmäisten joukossa tarjosi.

    • o´+0k

      Samantyyppisiä pelejä olisivat: Secret Files 1 ja 2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe