Jotain jutskii Pottereist ?!

Little-Dobby

Little-Dobbyn little-gallup:
Kuka on mielestänne Potter-kirjojen henkilöistä:
a)paras
b)inhottavin
c)tyhmin? Kaikki mielipiteet ovat
arvokkaita:)

11

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirius

      a)Sirius
      b)Pimento
      c)Neville :)

      • Little-Dobby

        Kiitos kannanotostasi Sirius!


      • NEVILLEEEEEEEEEEEEEE

        Miksi sä haukut Nevilleä? Nevillen vanhempia on kidutettu ja ne on nyt mielisairaalassa.


    • a)paras = Albus Dumbledore
      b)inhottavin = Dolores Pimento
      c)tyhmin = Gilderoy Lockhart ja nuoremmat Grabbe ja Goyle

    • asiallinen_tuntija

      Muakin lapsettaa, joten vastaanpa myöskin :-)

      a) Severus Snape, Draco Malfoy
      b) Umbridge
      c) Trelawney

      • pelle et asiallinen.

        Lapsellista on se, että yrität vääntää alkuperäisillä nimillä. Kirjotappa kaikki tekstis englanniksi, niin sittenpä vasta lapsettaa.


        _______________________________________
        nolo oot ja kaikki sen tietää.


      • asiallinen_tuntija
        pelle et asiallinen. kirjoitti:

        Lapsellista on se, että yrität vääntää alkuperäisillä nimillä. Kirjotappa kaikki tekstis englanniksi, niin sittenpä vasta lapsettaa.


        _______________________________________
        nolo oot ja kaikki sen tietää.

        Voisit harkita hieman omaa nolouttasi; viestiesi ainoa tarkoitus tuntuu olevan muiden kritisoiminen. Jos ei mitään kunnollista sanottavaa ole, voi olla myös hiljaa.

        Tiedoksesi, olen lukenut kaikki kirjat englanniksi. En edes tiedä suomenkielisiä nimiä, ja suomennokset ovat niin kaameita etten edes halua niitä käyttää.

        Ja mitä vikaa on nimissä, jotka itse Rowling on keksinyt? Ei hän nimennyt henkilöitään Kalkarokseksi tai Oraveksi, vaan juuri näiksi.

        Tuollainen lällätys on täysin hyödytöntä. Mikähän se ikä mahtoi olla?


    • Niffu

      Vastaanpas tähän minäkin, vaikka vaikeita kysytäänkin :)

      a)Weasleyt noin yleensä (jos Ginnya ei lasketa)
      b)Punurmio (tai Rymistyir)
      c)Lavender (ja kutosessa Romilda)

      Hmm.. hetken mietittyäni varmaan huomaan vieläkin parempia/inhottavempia/tyhmempiä henkilöitä, joten lähetän tämän nyt ennen kuin ehdin katua.

    • -ChoChang-

      a)paras Harry söpöläinen

    • "ronaldo"

      a.Weasleyn kaksoset
      b.Pimento
      c.Harry Potter itse...xD

    • dedee

      a) Harry on paras
      b)malfoy on inhottavin ja kalkaros
      c)tyhmin hmm... en oikein tiiä... pimento...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe