Little-Dobbyn little-gallup:
Kuka on mielestänne Potter-kirjojen henkilöistä:
a)paras
b)inhottavin
c)tyhmin? Kaikki mielipiteet ovat
arvokkaita:)
Jotain jutskii Pottereist ?!
11
590
Vastaukset
- Sirius
a)Sirius
b)Pimento
c)Neville :)- Little-Dobby
Kiitos kannanotostasi Sirius!
- NEVILLEEEEEEEEEEEEEE
Miksi sä haukut Nevilleä? Nevillen vanhempia on kidutettu ja ne on nyt mielisairaalassa.
a)paras = Albus Dumbledore
b)inhottavin = Dolores Pimento
c)tyhmin = Gilderoy Lockhart ja nuoremmat Grabbe ja Goyle- asiallinen_tuntija
Muakin lapsettaa, joten vastaanpa myöskin :-)
a) Severus Snape, Draco Malfoy
b) Umbridge
c) Trelawney- pelle et asiallinen.
Lapsellista on se, että yrität vääntää alkuperäisillä nimillä. Kirjotappa kaikki tekstis englanniksi, niin sittenpä vasta lapsettaa.
_______________________________________
nolo oot ja kaikki sen tietää. - asiallinen_tuntija
pelle et asiallinen. kirjoitti:
Lapsellista on se, että yrität vääntää alkuperäisillä nimillä. Kirjotappa kaikki tekstis englanniksi, niin sittenpä vasta lapsettaa.
_______________________________________
nolo oot ja kaikki sen tietää.Voisit harkita hieman omaa nolouttasi; viestiesi ainoa tarkoitus tuntuu olevan muiden kritisoiminen. Jos ei mitään kunnollista sanottavaa ole, voi olla myös hiljaa.
Tiedoksesi, olen lukenut kaikki kirjat englanniksi. En edes tiedä suomenkielisiä nimiä, ja suomennokset ovat niin kaameita etten edes halua niitä käyttää.
Ja mitä vikaa on nimissä, jotka itse Rowling on keksinyt? Ei hän nimennyt henkilöitään Kalkarokseksi tai Oraveksi, vaan juuri näiksi.
Tuollainen lällätys on täysin hyödytöntä. Mikähän se ikä mahtoi olla?
- Niffu
Vastaanpas tähän minäkin, vaikka vaikeita kysytäänkin :)
a)Weasleyt noin yleensä (jos Ginnya ei lasketa)
b)Punurmio (tai Rymistyir)
c)Lavender (ja kutosessa Romilda)
Hmm.. hetken mietittyäni varmaan huomaan vieläkin parempia/inhottavempia/tyhmempiä henkilöitä, joten lähetän tämän nyt ennen kuin ehdin katua. - -ChoChang-
a)paras Harry söpöläinen
- "ronaldo"
a.Weasleyn kaksoset
b.Pimento
c.Harry Potter itse...xD - dedee
a) Harry on paras
b)malfoy on inhottavin ja kalkaros
c)tyhmin hmm... en oikein tiiä... pimento...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511