Lisää jutskii Pottereist ?!

Little-Dobby

Little-Dobbyn little-gallup nro 2:
Mikä Potter-kirja sai teidät eniten kuolaamaan(eli nostatti eniten lukuhaluja) ja miksi?

6

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti Harry Potter and the Half-Blood Prince. Se oli mahtava :)

• JEskYX

Musta oli harry potter ja salaisuuksien kammiio koska se oli mustä jännä ja jotenkin eniten mukaansa tempaiseva

• -ChoChang-

Azkabanin vanki, se vaan vei mukaansa ja oli pakko lukea se loppuun, vaikka oli jo myöhä ja väsytti. Ja heti kun olin lukenut sen, teki mieli lukea se uudestaan.

• Sirius

Harry Potter & the half-blood prince :) Se oli aivan paras Potter-kirja tähän mennessä!

• "ronaldo"

Azkabanin vanki. Sen oon jo lukenu aika monta kertaa, ja vei mukanaan, kyllä se vitonenki oli ihan jees... Kutosta en oo viel lukenu, ku ei jaksa ruveta enkunkielistä lukkee...

• .......

Azkabanin vanki. Se vaan oli jotenkin tosi mukaansatempaava. Se oli kylläkin eka Potter minkä luin ja silläkin saattaa olla vaikutusta asiaan. HBP oli kans hyvä koska oikeestaan mikään kirja ei oo saanu mua ikinä sellasen tunnekuohun valtaan. Kirjan loppuun luettuani olin valmis heittämään koko kirjan takkaan ja kirosin sen päivän kun alotin sarjaa lukemaan. =) mutta nyt kun aikaa on kulunut oon sitä mieltä että ei aivan huono voi kirja olla jos se saa aikaan niin paljon tunteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe