MF35:n ilmanputsari

tonde

Paljonkohan tohon massikan ilmanputsariin pitäisi laittaa öljyä? Käyttöohjeessa puhutaan jostain merkistä, mutta en löydä tuosta peltikiposta mitään merkkiä öljyn määrälle.

Ja onko kenelläkään ajatusta, miten ilmanputsariin voi yhtäkkiä ilmaantua jostain puoli litraa vettä, joka jäätyessään vetää ilmanoton kohtuullisen ahtaalle...

6

2554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmanputsarissa

      Siinä öljysäiliössä lukee pokkauksen lähistööllä oil level tms, ja siihen poikkaukseen asti täytetään sama öljy kuin menee koneeseen. Vesi tulee ilmasta, kun siellä on kosteutta kuten esimekrkiksi lumisadetta. Se "teräsvilla" putsarissa pitäis puhdistaa vaikka höyryllä silloin tällöin tai kiehuvalla vedellä ja kuivattaa.

      • tonde

        Yritin vielä tutkia kapistusta enkä kyllä millään löydä siitä minkäänlaista merkkiä tuolle öljymäärälle. Se pokkaushan on n. 4 cm korkeudella kopan pohjasta. Lisäksi kopan sisällä on pohjassa kiinni toinen, pienempi lieriö, jonka korkeus on n. 6 cm. Tässä pienemmässä lieriössä on vielä kolme reikää n. 4 cm korkeudella pohjasta.

        Pitäisikö öljyn olla tuon pienemmän lieriön sisä- vai ulkopuolella? Vai pitäisikö sitä olla niin paljon, että tuo pienempi lieriö jää kokonaan pinnan alle?


      • tonde kirjoitti:

        Yritin vielä tutkia kapistusta enkä kyllä millään löydä siitä minkäänlaista merkkiä tuolle öljymäärälle. Se pokkaushan on n. 4 cm korkeudella kopan pohjasta. Lisäksi kopan sisällä on pohjassa kiinni toinen, pienempi lieriö, jonka korkeus on n. 6 cm. Tässä pienemmässä lieriössä on vielä kolme reikää n. 4 cm korkeudella pohjasta.

        Pitäisikö öljyn olla tuon pienemmän lieriön sisä- vai ulkopuolella? Vai pitäisikö sitä olla niin paljon, että tuo pienempi lieriö jää kokonaan pinnan alle?

        korkeudelle ja siellä sisässä olevan lieriön reikien alalaitaan asti molemmin puolin lieriötä.
        Samaa öljyä kuin moottorissa, pese ne teräsverkkot (myös se ylempi)vaikka polttoöljyllä ja kuivaa ja kasta sitten moottoriöljyyn ja valuta ylimääräinen pois, ennen kuin laitat takaisin. Niin ja sen kopan pohjalta kanssa ne moskat pois.


      • tonde
        kawasaki250 kirjoitti:

        korkeudelle ja siellä sisässä olevan lieriön reikien alalaitaan asti molemmin puolin lieriötä.
        Samaa öljyä kuin moottorissa, pese ne teräsverkkot (myös se ylempi)vaikka polttoöljyllä ja kuivaa ja kasta sitten moottoriöljyyn ja valuta ylimääräinen pois, ennen kuin laitat takaisin. Niin ja sen kopan pohjalta kanssa ne moskat pois.

        Milläs toi ylempi verkko lähtee irti sieltä kopan yläosasta? Ei ainakaan vetämällä.


      • Jesse James
        tonde kirjoitti:

        Milläs toi ylempi verkko lähtee irti sieltä kopan yläosasta? Ei ainakaan vetämällä.

        Ei ole MF tehnyt avattavaksi, kumma juttu?
        Voit yrittää: Katkaiset keskireijän vierestä ne peltiliuskat. Taivutat niitä ulospäin ja revit teräsvillan varovasti ulos. Niin, että kuvittelet saavasi ne sinne takaisin.
        Tästä niksistä tulee varmasti kommentteja? Katsotaan onko kellään parempaa.


      • Jesse James kirjoitti:

        Ei ole MF tehnyt avattavaksi, kumma juttu?
        Voit yrittää: Katkaiset keskireijän vierestä ne peltiliuskat. Taivutat niitä ulospäin ja revit teräsvillan varovasti ulos. Niin, että kuvittelet saavasi ne sinne takaisin.
        Tästä niksistä tulee varmasti kommentteja? Katsotaan onko kellään parempaa.

        irralleen ja pesu polttoöljyssä ja kuivaus paineilmalla lopuksi,
        niin säilyy kohtuu ehjänä se teräsvillakin myttykin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe