UusiKiss

Johan pomppas

Taas tuli lennätettyä kahvit näppikselle kun luin UudenKissin nettisivujen viikonloppu-osiota.

Vai onko sittenkään näin?

Lupaus kuuluu:

" kuulet paitsi ykköshitit myös harvinaisemmat biisit, joita tavalliset hittikanavat eivät soita ".

(Lähde: www.uusikiss.fi)

Miten tämä näkyy ja kuuluu? Itse en juurikaan koko kanavaa kuuntele, mutta silloin kun olen viime aikoina kuunnellut, eipä ole musiikki miksikään muuttunut. Ja kyllä ne samat hittibiisit tulevat 2-3 tunnin välein, ei mitään harvinaisempia biisejä ole kyllä kuulunut.

Vai onko tämä muutos tapahtunut ihan hiljan? Aktiiviset UusiKiss-kuuntelijat, onko musa muuttunut todella paremmaksi?

9

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole..

      vielä alkanut. vasta ens viikonloppuna. Näin olen antanut itselleni kertoa.

      • KMM

        Heh. taasko se on vasta 'muuttumassa' paremmaksi? Todella uskottava tuote... ehkä joku vielä uskoo sinisilmäisesti.


      • URPOT
        KMM kirjoitti:

        Heh. taasko se on vasta 'muuttumassa' paremmaksi? Todella uskottava tuote... ehkä joku vielä uskoo sinisilmäisesti.

        Se on uusi ohjelma joka vasta alkaa ens lauantaina.. joten eiköhän haukuta vasta kun ollaan kuultu mistä on kyse.
        Listoja maailmalta, jne... myös biisejä joita suomessa ei vielä edes tiedetä!

        Täytyy kuunnella millanen on, toivottavasti hyvä!


      • Kissi_X
        URPOT kirjoitti:

        Se on uusi ohjelma joka vasta alkaa ens lauantaina.. joten eiköhän haukuta vasta kun ollaan kuultu mistä on kyse.
        Listoja maailmalta, jne... myös biisejä joita suomessa ei vielä edes tiedetä!

        Täytyy kuunnella millanen on, toivottavasti hyvä!

        ...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...


      • tosi hyvä
        Kissi_X kirjoitti:

        ...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...

        Teillä on varmaan uudet korvatkin !


      • kilpailu
        tosi hyvä kirjoitti:

        Teillä on varmaan uudet korvatkin !

        Tänään oli hyvä kilpailu "ÄÄNESTÄTKÖ?".
        Varmaan ne joo äänestää, lapset.


      • is...
        Kissi_X kirjoitti:

        ...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...

        höpö höpö


    • miksi se uusittiin? tajusko ne vihdoin että ovat soittaneet viis vuotta kuraa...

    • aivo

      Mikä on tylsyyden maksimi? Suomalainen hittiradio KISS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1432
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1080
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      865
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      83
      777
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe