Taas tuli lennätettyä kahvit näppikselle kun luin UudenKissin nettisivujen viikonloppu-osiota.
Vai onko sittenkään näin?
Lupaus kuuluu:
" kuulet paitsi ykköshitit myös harvinaisemmat biisit, joita tavalliset hittikanavat eivät soita ".
(Lähde: www.uusikiss.fi)
Miten tämä näkyy ja kuuluu? Itse en juurikaan koko kanavaa kuuntele, mutta silloin kun olen viime aikoina kuunnellut, eipä ole musiikki miksikään muuttunut. Ja kyllä ne samat hittibiisit tulevat 2-3 tunnin välein, ei mitään harvinaisempia biisejä ole kyllä kuulunut.
Vai onko tämä muutos tapahtunut ihan hiljan? Aktiiviset UusiKiss-kuuntelijat, onko musa muuttunut todella paremmaksi?
UusiKiss
9
1529
Vastaukset
- ole..
vielä alkanut. vasta ens viikonloppuna. Näin olen antanut itselleni kertoa.
- KMM
Heh. taasko se on vasta 'muuttumassa' paremmaksi? Todella uskottava tuote... ehkä joku vielä uskoo sinisilmäisesti.
- URPOT
KMM kirjoitti:
Heh. taasko se on vasta 'muuttumassa' paremmaksi? Todella uskottava tuote... ehkä joku vielä uskoo sinisilmäisesti.
Se on uusi ohjelma joka vasta alkaa ens lauantaina.. joten eiköhän haukuta vasta kun ollaan kuultu mistä on kyse.
Listoja maailmalta, jne... myös biisejä joita suomessa ei vielä edes tiedetä!
Täytyy kuunnella millanen on, toivottavasti hyvä! - Kissi_X
URPOT kirjoitti:
Se on uusi ohjelma joka vasta alkaa ens lauantaina.. joten eiköhän haukuta vasta kun ollaan kuultu mistä on kyse.
Listoja maailmalta, jne... myös biisejä joita suomessa ei vielä edes tiedetä!
Täytyy kuunnella millanen on, toivottavasti hyvä!...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...
- tosi hyvä
Kissi_X kirjoitti:
...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...
Teillä on varmaan uudet korvatkin !
- kilpailu
tosi hyvä kirjoitti:
Teillä on varmaan uudet korvatkin !
Tänään oli hyvä kilpailu "ÄÄNESTÄTKÖ?".
Varmaan ne joo äänestää, lapset. - is...
Kissi_X kirjoitti:
...että musiikki on todellakin muuttunut parempaan suuntaan, ja olen myös kuunnellu Kiss Fm:ää, ero on iso niin musiikkillisesti kuin ohjelmallisesti...
höpö höpö
miksi se uusittiin? tajusko ne vihdoin että ovat soittaneet viis vuotta kuraa...
- aivo
Mikä on tylsyyden maksimi? Suomalainen hittiradio KISS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548