Ostin uuden fujitsun läppärin.Siinä on esiasennettu WinXP.En ole tehnyt asennusta vielä loppuun.Nytkö kovalevy olisi hyvä osioida,miten se tehdään.Olen täysin kokematon siinä hommassa.Apu kelpaa,kiitos.
OSIOINTI-KOSKA TEHDÄÄN?
8
764
Vastaukset
- Setä
Osiointi kannattaa tehdä mieluiten silloin kun kiintolevy on tyhjä.
Ehdottaisin että kokeiltuasi konetta jonkin aikaan, teet "tyhjennysharjoituksen". Eli asennat wintoosaan, ajurit ja ohjelmat CD:iltä uudestaan, aloittaen kiintolevyn tyhjennyksestä ja osioinnista.
Jos sinulla ei ole kaikkia tarvittavia CD:tä, peru kauppa.- osakas
...puuhaan käytetään partition magic-ohjelmaa,onko asia näin?Onnistuuko semmosella?
- Setä
osakas kirjoitti:
...puuhaan käytetään partition magic-ohjelmaa,onko asia näin?Onnistuuko semmosella?
Ja muillakin vastaavilla apuohjelmilla.
- osakas
Setä kirjoitti:
Ja muillakin vastaavilla apuohjelmilla.
...neuvoistanne!
- on esiasennettu
niin levy on myöskin jo osioitu.
Jos olet kokematon tämänlaatuisissa asioissa
sanoisin että anna osioinnin olla se mikä se
nyt on. Jos alat atk-harjoitukset osioinnilla niin
on liki varmaa että saat hävitettyä levyltä sen
windowsin ja jatko ei ole hauskaa.- osakas
...vielä kuinka levy turvallisesti tyhjennetään ja miten se osiointi sen jälkeen tehdään.Onkohan jossain helppoja ohjeita.
- Sami.
osakas kirjoitti:
...vielä kuinka levy turvallisesti tyhjennetään ja miten se osiointi sen jälkeen tehdään.Onkohan jossain helppoja ohjeita.
Kiintolevyn osioiminen ja alustaminen Windows XP:ssä ohjeet:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;313348
ParttionMagis 8.0 voi osioda, muunnella levykokoja ym.. mitään menettämättä...Kertoo osioiden koon ja kuinka ne muuttuu.. Itselläni italiankielinen versio.. oli pieniä kieliongelmia, hyvin on silti onnistunut..siinä on niin selkeät symbolit...taitaa saada imuroitua ainakin demoversion...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435