Ajattelin muuttaa 165.n etupäähän 10.tuumaiset renkaat,entiset 7.5tuumaiset.Kyselen asiasta tietäviltä onnistuuko ja sopivatko pyörimään entisillä vanteilla vai vaatiiko vanteen muutos töitä?Näyttää noin äkki päätä että saattaa tulla ongelmia raidetangon kynkän kanssa.Asiallisesta vastauksesta kiitosta jo etukäteen.
Sopiiko MF-165 etupyöriksi
4
2783
Vastaukset
vaihdattaa vanteet samalla, ja kannattaakin vaihtaa, pakettihinta lähellä pelkkien kumien hintaa.
- Kantavuutta
pelissä on vaan sellainen ongelma että siihen on joskus vaihdettu ns. painonavat ja vanne ei ole ihan normmali vaan pinnapultit ovat lähellä ulkokehää.Sen vuoksi kuvittelen vanteiden löytymise olevan hankalampi tapaus.Mutta jos 10tuumat ei käy entisille vanteille niin niitä käypäsiä vanteita pitää ruveta etsimään.Jos jollain sattuisi olemaan tietoa ko.vanteista niin eikun vinkkiä tulemaan ruvetaan hieromaan kauppaa.
- Kunttajussi
Oli joskus 502:n,johon laitoin 7.50/16:n tilalle 10/16:set,uudet tietysti kun vanhat olivat loppuun ajetut.Menin paikalliseen rengasliikkeeseen asian kanssa,siellä kysyttiin vain että mihin traktoriin nämä ko pyörät tulevat.Tilaus meni eteenpäin ja viikon päästä sain uudet pyörät ,jotka sopi navoille ja joiden keskiölevyt oli hitsattu oikeaan syvyyteen
niin että rengas sopi pyörimään raidetangon päistä huolimatta.En muista sanotaanko sitä "offsetiksi", joka on tärkeä luku kun menee pyöriä ostamaan eli se kertoo miten syvällä keskiölevy on vanteessa ja sitten tietysti pitää kertoa mikä on keskiönavan halkaisija ja pulttikehän halkaisija.Joku vuosi takaperin laitoin paskakärryyn leveämmät renkaat (Tempo10,pystykelainen),pyörät tuli nokian ripakuviorenkailla varustettuna ja keskiölevy oli hitsattu oikeaan syvyyteen,hyllystä näitä ei olisi
löytynyt tehtaallakaan,vaan ne tehtiin tilauksesta.Olen kuullut että rengasliikkeet
ei sekaannu erikoisjuttuihin itä-ja pohjois-Suomessa,mutta täällä pohjanmaalla on rengasliikkeitä jotka myyvät traktorien ja työkoneiden renkaita sellaisia kun asiakas haluaa.- mieleeni..
että, Ford ARP (sen pienen, vähän transitin näköisen kuorma-auton) rattaat sopivat sellaisenaan näitten tehdastekoisten peräkärryjen alle. Tuhti velsa jne..
Pulttijako on sama 6 kpl
Niitä ARP Fordeja oli ennen esim. VR:llä ja tielaitoksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592