Voiko perustaa pelin ihan omalla pleikkari kakkosella ja jos voi niin lagaako se sillon ihan sikana?
Call of duty 2 big red one nettipeli
5
224
Vastaukset
- 321
Kunhan yhteytesi ei ole tyyppiä 128/128
- Laama
itse mietin et onko se headsetti ihan välttämätön kun porukkaa tuppaa sillointällöin potkii mua ulos pelistä jostain minulle tuntemattomasta syystä.
Mullekkin kävi joskus noin Socomin kanssa ja tuo usein johtuu siitä että ne kysyy jotain, mutta ethän tietenkään kuule kun ei ole headsettiä ja sitte ne potkii sut ulos. Typeräähän tuo tuommonen toiminta on, mutta sellasta se vaan tuppaa olemaan.
- vittusika
tää pelin multiplayerosion pätkiminen saatana jatkuvalla syötöllä. Kumma homma että ykkösosassa se toimi moitteetta.
- mph
tuossa verkkopelissä tosiaan on jonkin verran ongelmia,ei suuria esim.peliin sisään ei meinaa päästä aina...mutta tuota esiintyy tosi vähän. itse käytän headsettiä,mutta ääni tökkii aika paljon...yleensäkään selvää ei tahdo saada mitä toinen sanoo.
hyvä peli ilmanmuuta ja verkossa ihan ehdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210726
- 1276883
- 955543
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324810- 404094
- 613424
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253388On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283325Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru182774- 512506