Oon ajatellu kaukkarin ottamista ja jostain pitäis saada lisää tietoa ko rodusta... Oisko kellään hyviä linkkejä...?
Kaukasianpaimenkoira
3
452
Vastaukset
- nelli.a
asut maalla, jos meinaat sellaisen hommata. En haluaisi itse ainakaan törmätä kyseiseen rotuun kaupungissa. Ja toivottavasti motiivi hankintaan on korkealla sekä aiempaa koirakokemusta.
Minulta ei muuta... kertokoot joku joka on asiaan perehtynyt, minulta ei kuitenkaan kovin positiivista sanottavaa tästä rodusta.aina ennekin,kaukkari maalle,aidattu piha,tekemistä,Kunnon koulutus.
Jos mieltymys on ulkonäöllistä,suosittelen pyreneittenmastiffia.Ulkoisesti ovat monesti kuin identtiset kaksoset,mutta pystiffi ei ole ollenkaan kova vaan aika pehmeä,silti terävä vahti :)
http://koti.mbnet.fi/pystiffi/
http://www.owzarkat.com/kaukkari.html tässä linkissä hyvvee tietoo kaukkarista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321