Uskotko ennustuksiin?

soilike

Oen tehnyt itselleni tarot-pöydän monena uuden vuoden yönä.
Tällä kertaa se oli kokonaan myönteinen.
Ei yhtään miekkaa.
Minulle tuli luottavainen ja myönteinen olo tulevaisuuden suhteen.
Oli mitenn oli, se vaikutti suuresti mielialaani

13

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulenlieskat

      uskon uniin, ne ovat menneet tasan oikein. Kahdenviikon viiveellä.

    • ennusti

      Kun olin lapsi tai nuori, mustalainen ennusti minulle, että kuolen vuodenvaihteessa. En ihan hirveästi usko ennustuksiin, mutta kieltämättä joka vuoden vaihde tuo ennustus tulee mieleen, että jokohan tämän vuoden vaihteessa? Ei ennustanut vuotta!

      • Kaikki ovat roskaa, mikään ei ole toteutunut.

        Tosin, kun riittävän paljon ennustellaan erilaisia asioita, niin pakkohan jonkun on osua kohdalleen, kun ei niitä vaihtoehtoja määrättömästi ole.
        Sitten ihmisellä on sellainen tapa, että se unohtaa väärät ennustukset ja muisti poimii sen ainoan joka edes sinne päin osui. Sitten muisti ja mielikuvitus yhdessä muokkaavat tästä "toteutuneen" ennustuksen. Ja sitten taas levitetään ilosanomaa, että kyllä sejase tiesi!
        Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa.


      • rahastaa
        sitroen kirjoitti:

        Kaikki ovat roskaa, mikään ei ole toteutunut.

        Tosin, kun riittävän paljon ennustellaan erilaisia asioita, niin pakkohan jonkun on osua kohdalleen, kun ei niitä vaihtoehtoja määrättömästi ole.
        Sitten ihmisellä on sellainen tapa, että se unohtaa väärät ennustukset ja muisti poimii sen ainoan joka edes sinne päin osui. Sitten muisti ja mielikuvitus yhdessä muokkaavat tästä "toteutuneen" ennustuksen. Ja sitten taas levitetään ilosanomaa, että kyllä sejase tiesi!
        Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa.

        ihmisten hyväuskoisuudella, itse en edes usko horoskooppeihin saatikka muuhun povaukseen.


      • juustojuu
        rahastaa kirjoitti:

        ihmisten hyväuskoisuudella, itse en edes usko horoskooppeihin saatikka muuhun povaukseen.

        näin unta että suuret pulleat käärmeet ahdistelivat minua. unikirjan mukaan se ei tiedä hyvää joten haluan unohtaa asian ja sillä tavalla välttää pahan toteutumisen.


      • sitroen kirjoitti:

        Kaikki ovat roskaa, mikään ei ole toteutunut.

        Tosin, kun riittävän paljon ennustellaan erilaisia asioita, niin pakkohan jonkun on osua kohdalleen, kun ei niitä vaihtoehtoja määrättömästi ole.
        Sitten ihmisellä on sellainen tapa, että se unohtaa väärät ennustukset ja muisti poimii sen ainoan joka edes sinne päin osui. Sitten muisti ja mielikuvitus yhdessä muokkaavat tästä "toteutuneen" ennustuksen. Ja sitten taas levitetään ilosanomaa, että kyllä sejase tiesi!
        Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa.

        "Asut järven tai joen vierellä tai ainakin kaivo on lähellä"
        Vaikeaa olla toteutumatta Savossa! Sen kuulin, kun kerran nuorempana kyselin tyttöjen perään. Lupasi nopealla toimitusajalla ikuista rakkautta - rukkasia tuli!
        Uskon ennustukseen jos joku sanoo, että "Kuolet 100 vuoden sisällä" en muuten


    • En oikein osaa edes perustella.

      Kun eräs ystäväni kertoi käyneensä ennustajalla, katsoin häntä pitkään odottaen naurua ja "ei vaiskaan!"-huudahdusta, mutta turhaan. Hän vain alkoi kertoa, mitä ennustaja oli sanonut!

    • kuopus

      Aikoinaan äidilleni ennusti ystävätär,että kultaa liikutetaan tänä suvena usein kodissasi. Veli seurusteli samoin minä. Kuinka ollakkaan poika kihlautu ensin ja minä lokakuussa. Ennustus tehtii
      korteilla. Elsa-ennustaja on kuollut jo yli 30 v. sitten mutta hän oli saanut tämän näkemisen lahjan äidiltään. Unet on semmosia,että ne tuovat toisinaan viestejä minulle. Sekä tilanteita jotka toteutuvat viiveellä ei heti. Ei niitä viestejä kannata pelätä. Mummoni oli ns. veren pysäyttäjä ja kansanparantaja. Olen ehkä perinyt nämä eritaitoni häneltä. Kukapa tietää. Näin taannoin unta eräästä entisestä työkaverista. Mua vaivas herätessä miksi hän oli unissani ja soitin heille
      muutaman päivän kuluttua. Unestani edellisenä päivänä tämä henkilö oli pudonnut korkelta tuölilta ja käsi murtunut. Siinäpä oli selitys!
      Katselkaa unia ja tutkikaa seuraavia aikoja onko viestejä. Ei sitä tiijä milloin sattuu kohdalle.

      • Walesa

        Elekeä hupattako aekuiset ihmiset. Minä nään joka yö unia vaikka minkälaisia mutta mitään valveasiaa ei niihin voi yhdistää. Jos oikein pitkiä aasinsiltoja rakentelee niin vois jotain yhteistä löytyä, mutta se on jo sitten huuhaata.


    • Iili

      ...minun olisi pitänyt kuolla kolme vuotta sitten "yksinäisenä kuin koira". (Tämä oli ihan ekta kiinalainen, ei mitään länsimaista hapatusta mukana. Kiinalainen käänsi sen minulle horoskooppikirjastaan. n. 30 vuotta sitten.)

      En ole kuollut, enkä ole yksinäinen kuin koira.

    • Pääsky64

      vesillä kun kysellään ennustajilta.Raamatussa on hyvä esimerkki siitä.
      Kuningas Sauli kuninkaana hävitti kaikki ennustaja eukot.Itse Daavidin kanssa taistellessa haetti yhden henkiin jääneen ennustajan.Pyysi kusymään Profeetta Eliaalta miten hänen käy.
      Ennustaja sano.Nään maasta nousevan pyhän,lähes jumal,olennon sanoo miksi herättelet minua sen vuoksi olet tänään kuoleva,sanatarkasti en muista.
      Kun niin vähän tiedämme ja ymmärramme ennustajista joita lehdet ovat pullollaan niin se kiinnostaa,pelkästä uteliaisuudesta.

      Venäjälä käyttävät paljon ennustajia.Olisivat käyttäneet ennen kommunismia olisivat monesta harmista säästyneet.

    • Nuoruudesta

      Tyttökaverin kanssa mentiin ennstajalle.Tyttökaverille sanoi ,tulet odottamaan vauvaa,mutta isä ei vauvaa näe,kun hän kuolee.Nauraen lähettiin poijes ennustajalta.Mutta kului aikaa ennustus kävi toteen.Ei meitä enää naurattanut.

    • teille ennustaa!

      Jos olet tupakoitsija, kuolet keuhkosyöpään. Siinä ennustusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe