Oen tehnyt itselleni tarot-pöydän monena uuden vuoden yönä.
Tällä kertaa se oli kokonaan myönteinen.
Ei yhtään miekkaa.
Minulle tuli luottavainen ja myönteinen olo tulevaisuuden suhteen.
Oli mitenn oli, se vaikutti suuresti mielialaani
Uskotko ennustuksiin?
13
1216
Vastaukset
- tulenlieskat
uskon uniin, ne ovat menneet tasan oikein. Kahdenviikon viiveellä.
- ennusti
Kun olin lapsi tai nuori, mustalainen ennusti minulle, että kuolen vuodenvaihteessa. En ihan hirveästi usko ennustuksiin, mutta kieltämättä joka vuoden vaihde tuo ennustus tulee mieleen, että jokohan tämän vuoden vaihteessa? Ei ennustanut vuotta!
Kaikki ovat roskaa, mikään ei ole toteutunut.
Tosin, kun riittävän paljon ennustellaan erilaisia asioita, niin pakkohan jonkun on osua kohdalleen, kun ei niitä vaihtoehtoja määrättömästi ole.
Sitten ihmisellä on sellainen tapa, että se unohtaa väärät ennustukset ja muisti poimii sen ainoan joka edes sinne päin osui. Sitten muisti ja mielikuvitus yhdessä muokkaavat tästä "toteutuneen" ennustuksen. Ja sitten taas levitetään ilosanomaa, että kyllä sejase tiesi!
Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa.- rahastaa
sitroen kirjoitti:
Tosin, kun riittävän paljon ennustellaan erilaisia asioita, niin pakkohan jonkun on osua kohdalleen, kun ei niitä vaihtoehtoja määrättömästi ole.
Sitten ihmisellä on sellainen tapa, että se unohtaa väärät ennustukset ja muisti poimii sen ainoan joka edes sinne päin osui. Sitten muisti ja mielikuvitus yhdessä muokkaavat tästä "toteutuneen" ennustuksen. Ja sitten taas levitetään ilosanomaa, että kyllä sejase tiesi!
Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa.ihmisten hyväuskoisuudella, itse en edes usko horoskooppeihin saatikka muuhun povaukseen.
- juustojuu
rahastaa kirjoitti:
ihmisten hyväuskoisuudella, itse en edes usko horoskooppeihin saatikka muuhun povaukseen.
näin unta että suuret pulleat käärmeet ahdistelivat minua. unikirjan mukaan se ei tiedä hyvää joten haluan unohtaa asian ja sillä tavalla välttää pahan toteutumisen.
sitroen kirjoitti:
Näin se taikausko rehottaa. Ja joku sillä rahastaa."Asut järven tai joen vierellä tai ainakin kaivo on lähellä"
Vaikeaa olla toteutumatta Savossa! Sen kuulin, kun kerran nuorempana kyselin tyttöjen perään. Lupasi nopealla toimitusajalla ikuista rakkautta - rukkasia tuli!
Uskon ennustukseen jos joku sanoo, että "Kuolet 100 vuoden sisällä" en muuten
En oikein osaa edes perustella.
Kun eräs ystäväni kertoi käyneensä ennustajalla, katsoin häntä pitkään odottaen naurua ja "ei vaiskaan!"-huudahdusta, mutta turhaan. Hän vain alkoi kertoa, mitä ennustaja oli sanonut!- kuopus
Aikoinaan äidilleni ennusti ystävätär,että kultaa liikutetaan tänä suvena usein kodissasi. Veli seurusteli samoin minä. Kuinka ollakkaan poika kihlautu ensin ja minä lokakuussa. Ennustus tehtii
korteilla. Elsa-ennustaja on kuollut jo yli 30 v. sitten mutta hän oli saanut tämän näkemisen lahjan äidiltään. Unet on semmosia,että ne tuovat toisinaan viestejä minulle. Sekä tilanteita jotka toteutuvat viiveellä ei heti. Ei niitä viestejä kannata pelätä. Mummoni oli ns. veren pysäyttäjä ja kansanparantaja. Olen ehkä perinyt nämä eritaitoni häneltä. Kukapa tietää. Näin taannoin unta eräästä entisestä työkaverista. Mua vaivas herätessä miksi hän oli unissani ja soitin heille
muutaman päivän kuluttua. Unestani edellisenä päivänä tämä henkilö oli pudonnut korkelta tuölilta ja käsi murtunut. Siinäpä oli selitys!
Katselkaa unia ja tutkikaa seuraavia aikoja onko viestejä. Ei sitä tiijä milloin sattuu kohdalle.- Walesa
Elekeä hupattako aekuiset ihmiset. Minä nään joka yö unia vaikka minkälaisia mutta mitään valveasiaa ei niihin voi yhdistää. Jos oikein pitkiä aasinsiltoja rakentelee niin vois jotain yhteistä löytyä, mutta se on jo sitten huuhaata.
- Iili
...minun olisi pitänyt kuolla kolme vuotta sitten "yksinäisenä kuin koira". (Tämä oli ihan ekta kiinalainen, ei mitään länsimaista hapatusta mukana. Kiinalainen käänsi sen minulle horoskooppikirjastaan. n. 30 vuotta sitten.)
En ole kuollut, enkä ole yksinäinen kuin koira. - Pääsky64
vesillä kun kysellään ennustajilta.Raamatussa on hyvä esimerkki siitä.
Kuningas Sauli kuninkaana hävitti kaikki ennustaja eukot.Itse Daavidin kanssa taistellessa haetti yhden henkiin jääneen ennustajan.Pyysi kusymään Profeetta Eliaalta miten hänen käy.
Ennustaja sano.Nään maasta nousevan pyhän,lähes jumal,olennon sanoo miksi herättelet minua sen vuoksi olet tänään kuoleva,sanatarkasti en muista.
Kun niin vähän tiedämme ja ymmärramme ennustajista joita lehdet ovat pullollaan niin se kiinnostaa,pelkästä uteliaisuudesta.
Venäjälä käyttävät paljon ennustajia.Olisivat käyttäneet ennen kommunismia olisivat monesta harmista säästyneet. - Nuoruudesta
Tyttökaverin kanssa mentiin ennstajalle.Tyttökaverille sanoi ,tulet odottamaan vauvaa,mutta isä ei vauvaa näe,kun hän kuolee.Nauraen lähettiin poijes ennustajalta.Mutta kului aikaa ennustus kävi toteen.Ei meitä enää naurattanut.
- teille ennustaa!
Jos olet tupakoitsija, kuolet keuhkosyöpään. Siinä ennustusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1396062Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843714- 292683
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672657- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056